Horstweg 2
7671RJ Vriezenveen

9,0

Joyce de Roos beoordeelde op 2019-05-22

Leuk stoeltje mooi afgewerkt en netjes naam er op gezet , ook mooie kleuren. Wel jammer dat het stoeltje zo licht is en dan snel omvalt samen met me dochtertje van 1 jaar.

Anita Van der Elst beoordeelde op 2019-05-10

Heeft heel lang geduurd voor ik iets hoorde drie keer moeten bellen en daar was het eindelijk

Marianna beoordeelde op 2019-04-28

Super!

Nagehan Hekim beoordeelde op 2019-04-19

Duidelijke keuzes
Top kwaliteit

Danique van Roij beoordeelde op 2019-03-22

Na 3 weken niets gehoord te hebben, contact gezocht. Niet bekend waarom er niets verstuurd was. Uiteindelijk is mijn bestelling toch verzonden, maar helaas was het niet wat ik besteld had.

Frederik Stouten beoordeelde op 2019-03-17

slecht tot geen contact kunnen krijgen zo wel telefonisch als per mail een klacht gedaan maar geen reactie terug. De stoeltjes die ik heb gekocht waarvoor ik maar liefst €121 mag betalen wat toch al een flink bedrag is zijn onveilig indien me kinderen er in gaan zitten vallen ze me het minste duwtje zo naar voor of naar achter toe. De namen die er op gezet zijn daar zit een afstand tussen die je met het oog duidelijk ziet het is geen klein verschil in ieder geval kort om ik ben zeer ontevreden over mijn aankoop bij jullie en wil ze graag retour zenden maar ook daar geen reactie nog op

Debbie Vermeulen beoordeelde op 2019-03-08

mooi en correct geleverd

Chantal Verhagen beoordeelde op 2019-02-15

De peuterstoel is erg mooi geworden. Alleen jammer dat je niet tijdens de bestelling kan zien dat een kussentje niet leverbaar is.
Hadden speciaal voor een kussentje gekozen, hetzelfde als mijn ander zoontje, alleen dan in een andere kleur. Op de site staat niets vermeld dat bepaalde kussentjes niet leverbaar zijn, zo ook niet tijdens het afronden van de bestelling. Dit is erg jammer. Is nu nog steeds niet aangepast op de website. Verder is de service goed geweest.

Willeke van de Bunt beoordeelde op 2019-01-19

Door de feestdagen duurde het wat langer, dus heb wel gebeld. Werd vriendelijk behandeld en wat er afgesproken werd kwam uit!

Marloes Baak beoordeelde op 2019-01-07

Super snelle goede levering

EM Veldman beoordeelde op 2018-12-24

Perfecte kleur is echter wel afwijkend van het plaatje! Levering binnen termijn na 5 werkdagen.

mevr van der Hoek beoordeelde op 2018-12-03

Ben zeer tevreden over de oplossing toen er een foutje in het stof bleek te zitten en dat ik toen een nieuwe hoes heb gekregen

Roel Keuken beoordeelde op 2018-10-24

Prima product met de naam er mooi op geborduurd. Makkelijk bestelproces, snelle levering.

Petra Schoeman beoordeelde op 2018-10-08

Snelle levering, mooie stoel!

Cindy Heirbaut beoordeelde op 2018-10-05

Mooie stoel, ideale grootte om lang te gebruiken. Zoontje is enthousiast!

Mireille Bierens beoordeelde op 2018-09-20

Ondertussen al veel stoeltjes besteld en telkens tevreden !

Bas van Steijn beoordeelde op 2018-08-30

Op 18 juli besteld en pas op 29 augustus ontvangen. Pas nadat ik zelf contact heb gezocht kwamen ze erachter dat er een order was. Kwam door vakantie?! Een daarna moest ik nog een keer langere tijd wachten oom het te laten maken in verband met vakanties?!
Ze kunnen beter de webshop dicht doen in de maanden juli en augustus want verwachte levertijd is dan bijna 2 maanden.

Tanja Lombardi beoordeelde op 2018-08-01

Top kwaliteit , snelle levering en super mooi !

Sanne Claudia beoordeelde op 2018-07-14

Verkeerde stoel geleverd

B. Jadoenandansing beoordeelde op 2018-06-21

Dinsdag besteld een kinderfauteuil met kussen. Woensdag ontving ik een mail dat de kleur van het gekozen kussen niet leverbaar was of ik een ander kleur wilde kiezen. Gelukkig had ik nog keuze mogelijkheden. Kleur doorgegeven en zaterdagochtend had ik mijn bestelde spullen binnen. Super. Ik kan niet wachten om dit cadeau te geven aan mijn kleinzoon en hoe zijn reactie is :)