Horstweg 2
7671RJ Vriezenveen

9,1

Roel Keuken beoordeelde op 2018-10-24

Prima product met de naam er mooi op geborduurd. Makkelijk bestelproces, snelle levering.

Petra Schoeman beoordeelde op 2018-10-08

Snelle levering, mooie stoel!

Cindy Heirbaut beoordeelde op 2018-10-05

Mooie stoel, ideale grootte om lang te gebruiken. Zoontje is enthousiast!

Mireille Bierens beoordeelde op 2018-09-20

Ondertussen al veel stoeltjes besteld en telkens tevreden !

Bas van Steijn beoordeelde op 2018-08-30

Op 18 juli besteld en pas op 29 augustus ontvangen. Pas nadat ik zelf contact heb gezocht kwamen ze erachter dat er een order was. Kwam door vakantie?! Een daarna moest ik nog een keer langere tijd wachten oom het te laten maken in verband met vakanties?!
Ze kunnen beter de webshop dicht doen in de maanden juli en augustus want verwachte levertijd is dan bijna 2 maanden.

Tanja Lombardi beoordeelde op 2018-08-01

Top kwaliteit , snelle levering en super mooi !

Sanne Claudia beoordeelde op 2018-07-14

Verkeerde stoel geleverd

B. Jadoenandansing beoordeelde op 2018-06-21

Dinsdag besteld een kinderfauteuil met kussen. Woensdag ontving ik een mail dat de kleur van het gekozen kussen niet leverbaar was of ik een ander kleur wilde kiezen. Gelukkig had ik nog keuze mogelijkheden. Kleur doorgegeven en zaterdagochtend had ik mijn bestelde spullen binnen. Super. Ik kan niet wachten om dit cadeau te geven aan mijn kleinzoon en hoe zijn reactie is :)

Ineke van den Hoven - Kuik beoordeelde op 2018-06-16

Wordt mooi gemaakt met een snelle bezorging. Al een paar keer iets besteld, steeds weer goed!
Zou handig zijn als je op de website het stoeltje in de gewenste kleuren ziet veranderen. Dan beter te zien wat je bestelt.

T van Gompel beoordeelde op 2018-06-13

Snelle en correcte levering!

Catherine Spreuwers beoordeelde op 2018-06-06

Is goed product

Ineke Notenboom beoordeelde op 2018-05-25

Ik kreeg een andere stoel dan dat ik dacht gesteld te hebben er staat geen stof omschrijving bij. Ik wilde effen blauwe stoel met sterren kussen. Ik kreeg geheLe sterren stoel. Na week nog geen duidelijke reactie hierop.

Marja Eenkhoorn-Breman beoordeelde op 2018-03-17

super service! hele snelle levering.

G.M. Veldman beoordeelde op 2018-03-17

Heel mooi stoeltje. Helemaal volgens verwachting. Keurig binnen de verwachte tijd geleverd. Top!

J.W. Rozendaal beoordeelde op 2018-03-01

Er was iets misgegaan bij de levering. Kan gebeuren... Was iets kleins. Echter heeft Reint het super goed en snel opgelost. Prima service!

S den Hoed beoordeelde op 2018-02-25

heel tevreden. Mooie stoelen die na drie jaar intensief gebruik nog steeds prima zijn.

A. S. beoordeelde op 2018-02-24

Zeer tevreden; omdat het niet lukte op de site de kleur van de te borduren naam in te vullen, kreeg ik binnen 1 dag een mailtje daarover en BINNEN 2 dagen daarna het prachtige "fauteuiltje" helemaal top thuis gezonden!

Marco Schoemaker beoordeelde op 2018-01-26

Duidelijke sire, eenvoudig kiezen en bestellen. Keurig een mail omdat ik een kleur was vergeten. Snelle levering, perfect.

Marie Louise van Haarlem beoordeelde op 2018-01-26

Mooi product, snel in huis

Sofie beoordeelde op 2018-01-08

Heel tevreden, gepersonaliseerd zeteltje ziet er prachtig uit. Hou wel rekening met de maximum vermeldde levertermijn (5 werkdagen) binnen Belgie