Lidwinahof 8
5801 JW Venray

Joyce beoordeelde op 2018-11-01

Op donderdag de zwangerschapspiercings besteld en vrijdag al in huis.
Vlotte service en je je word netjes via de mail op de hoogte gehouden.

Nienke beoordeelde op 2018-10-24

Zwangerschapspiercing besteld en werd snel bezorgd. Kwaliteit is ook prima.

Lies beoordeelde op 2018-09-27

Nog steeds een van de langste en beste bestaande webshops in piercings

Kiara beoordeelde op 2017-10-12

Een ruim aanbod, degelijke prijzen en snelle levering. Zeer tevreden en daarom blijf ik vaste klant!

Dev beoordeelde op 2017-10-06

Gister besteld vandaag in huis super

Tess beoordeelde op 2017-10-06

Zeer mooie webshop en snel bezorgd

Shane beoordeelde op 2017-09-19

Heel tevreden, snel in huis :)

Irma beoordeelde op 2017-09-19

Zeer snelle levering en prima materiaal. Al een aantal piercings gekocht en ben zeer tevreden!

Karin beoordeelde op 2017-05-27

Mooie piercings! En ik had ze erg snel binnen. Top site, hier ga ik zeker vaker kopen.