Paradijsvogelstraat 41
9713BV Groningen

Ayse Babakardes beoordeelde op 2019-05-20

Zeer snel en correct geleverd! Prima service!!!

Reactie van Pink Kiwi:
Hartelijk dank voor de review! Erg leuk om te horen dat je tevreden bent.
Fijne avond!
groetjes, Linda

Monique van Poeteren beoordeelde op 2018-12-20

Je krijgt wat je ziet en ondanks de drukke kerstperiode toch nog snel verstuurd en ontvangen. Top

Assortiment

Hoi Monique,
Bedankt voor je review! Fijn dat je er blij mee bent en dat PostNL het ook snel bij je kwam bezorgen. Veel plezier van de producten!
Groeten,

Annet Wiersma beoordeelde op 2018-11-02

snelle levering!

Reactie van Pink Kiwi:
Graag gedaan! Bedankt voor het achterlaten van een review.

S. Verspeek beoordeelde op 2018-10-15

Mooie website

Assortiment

Reactie van Pink Kiwi:
Bedankt voor het compliment! Fijn dat je tevreden bent.
Vriendelijke groeten,

Famke Weersma-Wink beoordeelde op 2018-06-16

Persoonlijk contact en een snelle levering

Beste Famke,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is.
Vriendelijke groeten,