Oranjeweg 76
3284 AL Zuid-Beijerland

Marjanne Bouwman-Snoek beoordeelde op 2018-01-16

zeer snelle service! erg netjes

Reactie van Pink Rebels:
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent. Wij zien u graag weer terug.

Karin beoordeelde op 2018-01-16

Ze hebben leuke dingen en een goede snelle service. Goed contact en alles snel in huis. Dus een tevreden klant.

Reactie van Pink Rebels:
Bedankt voor uw beoordeling en uw complimenten. Altijd fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij zien u graag weer terug.

Els beoordeelde op 2018-01-14

Goed product en heel snel geregeld bedankt

Reactie van Pink Rebels:
Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.