Landschapslaan 6

Mystery shopper

Lees
waarom

F.D. Staunton-Bijleveld beoordeelde op 2019-04-15

Heel tevreden! Hele mooie producten en op tijd gekregen.

Gea Kettelerij beoordeelde op 2019-04-14

Zeer correcte afhandeling van mijn bestelling die niet voorradig was.....perfect en snel opgelost...

Fem beoordeelde op 2019-04-14

Bestelling was na verwachting, zag er mooi uit.

Danielle Zwaard beoordeelde op 2019-04-13

Ziet er keurig uit helemaal blij mee 😊

Anja Goeree beoordeelde op 2019-04-08

Super geregeld ook omdat ik de naam.ook vergeten was top!

Annelies Sibelt beoordeelde op 2019-04-06

Heel tevreden, snelle levering

Rence Snoek beoordeelde op 2019-04-06

Onnodige problemen met betaling. Direct betaald met QR code, maar jullie gaven aan niets ontvangen te hebben wat later bleek wel binnen te zijn gekomen.
Velen mails over en weer

Reactie van Pixels & Stiksels:
Beste R Snoek,
hartelijk dank voor uw beoordeling. Het lijkt net of u stelt dat wij een fout hebben gemaakt. We hebben u namelijk niet alleen gezegd dat het geld nog niet binnen was, het geld was daadwerkelijk ook nog niet binnen. Waarschijnlijk een trage verwerking van uw bank. We hebben u ook gezegd even geduld te hebben en dat het na het weekend waarschijnlijk gewoon op de rekening zou staan wat inderdaad het geval bleek. U servies werd direct die maandag verzonden zodat u het nog ruim binnen de levertijd binnen had. Geen probleem dus, dachten wij... Maar zo zie je maar weer.

Hans van Walen beoordeelde op 2019-04-06

Het uploaden van de foto ging goed en de tegel werd binnen een paar dag bezorgd. Alsof er 7 werkdagen in een week gaan. 's Ochtends bezorgd en 's avonds bericht van postnl dat de bezorger onderweg was. Zó snel. Dank!

J Andrea beoordeelde op 2019-03-25

Snelle levering, mooie print en netjes ingepakt....

Stephanie van Kaam beoordeelde op 2019-03-23

Goede kwaliteit, snel geleverd

KlantMaart2019 beoordeelde op 2019-03-23

Mooi gemaakt, prima levering, prettig was dat er nog even gecheckt werd telefonisch of alles goed was voor het werd gemaakt.

Leon Maas beoordeelde op 2019-03-19

helemaal goed, snel en goede kwaliteit

Dieuwke Broekstra beoordeelde op 2019-03-19

Prima prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering via brievenbuspakketje (handig)!

Yke Goedkoop beoordeelde op 2019-03-19

Beste Pixels,

Bij mijn bestelling van twee bordjes ben ik uiterst tevreden. Ik vond het heel spannend hoe het zou uitpakken maar het is super leuk geworden.
Snelle afhandeling. Echt geweldig.
Binnenkort wordt er weer een baby geboren en zal ik zeker weer bij jullie bestellen.

Yke Goedkoop

Carmen beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden! Woensdag bestelling geplaatst met opmerking graag snel te leveren. Donderdag bevestiging gehad dat het pakketje onderweg was en inderdaad vrijdag ontvangen. Mooi geborduurd en netjes afgewerkt. Zeer vriendelijke dame.

Joyce beoordeelde op 2019-03-16

Zag er supermooi uit, heel blij mee!

Diana Van Moorsel beoordeelde op 2019-03-16

Goede service, goede kwaliteit en mooi resultaat! Ik had in de haast de naam verkeerd door gegeven, maar dat was geen probleem.

Dorine Appeldoorn beoordeelde op 2019-03-15

Duidelijke website, snelle levering terwijl het toch een maatartikel is en heel erg tevreden over mijn bestelling. Keurig ingepakt ook. Tip voor Pixels en Stiksels, bezorgdienst komt afspraken niet na want ze bezorgen 2x op een niet afgesproken tijd. Gelukkig de tweede keer wel bij de buren afgeleverd.

Crysta Mooy beoordeelde op 2019-03-12

De badcape was snel binnen
En zag er prachtig uit!
Zo leuk om te geven dit xd

Andrea Haan beoordeelde op 2019-03-11

Alles zag er zo uit zoals beschreven stond. Bedankt