Landschapslaan 6

Mystery shopper

Lees
waarom

Caroline Moonen beoordeelde op 2019-02-18

Wat een mooi eindresultaat!

eh stravers beoordeelde op 2019-02-18

denken goed mee

J. Ruijter beoordeelde op 2019-02-17

Goede service en overleg. Snelle levering.

Margo Breddels beoordeelde op 2019-02-15

Super snel in huis! En mooi formaat tas voor mijn ukkie van 3!

Danielle van Zuidam beoordeelde op 2019-02-15

Product had ik snel in huis vindt de prijs wel wat duur voor wat je krijgt maar heb nu wel een mooi cadeau om te geven.

Monique de Graaf beoordeelde op 2019-02-10

Goede snelle levering

Helia Amattaram beoordeelde op 2019-02-09

Betrouwbare website. Snelle levering. Precies zoals het hoort! Ik zou deze website bij iedereen aanraden.

Tessel beoordeelde op 2019-02-02

Super snel en leuk

G Meursing beoordeelde op 2019-02-02

Uitstekend! Fijne service: snel en persoonlijk antwoord op een vraag via Whatsapp. Vlotte bezorging.

Gwen beoordeelde op 2019-01-27

Snelle levering en precies zoals ik het ontworpen had.

Jolanda Mennega beoordeelde op 2019-01-26

Snel en eenvoudig te bestellen. En super snel verzonden!

Charlie beoordeelde op 2019-01-22

Geen minpunten

Annie van Steen beoordeelde op 2019-01-19

Het was snel bezorgd en netjes ingepakt. Het product was geheel naar wens

Ilse beoordeelde op 2019-01-18

Snel en netjes

Marjolein Janssen beoordeelde op 2019-01-14

Snelle levering! Heel mooi resultaat! Absoluut de prijs waard!

Willeke Lustig beoordeelde op 2019-01-13

Heel tevreden. Al een paar keer iets besteld. Het wordt altijd snel en netjes geleverd en de materialen zijn van goede kwaliteit. Een mooi en uniek kraam cadeautje!

Danielle Melis beoordeelde op 2019-01-11

Precies naar wens! Mooi, goede kwaliteit en snel in huis.

Josca Voskamp beoordeelde op 2019-01-07

Heel snel en in uitstekende staat ontvangen

eh stravers beoordeelde op 2019-01-07

duidelijke site snel besteld

Cindy Leeflang - van der Heul beoordeelde op 2019-01-02

snel in huis na bestelling