Landschapslaan 6

Mystery shopper

Lees
waarom

Inge La Riviere beoordeelde op 2019-08-24

Ik heb 4 rugzakjes met naam besteld, waren snel geleverd. Helaas was bij een rugzakje de naam zonder hoofdletter. Heb hierover een mail gestuurd en kreeg per direct een vriendelijk antwoord terug. De volgende dag al ontving ik een nieuw rugzakje met de gecorrigeerde naam. Dat was enorm snel. Goede service. Volgende keer bestel ik hier zeker weer.

Monique Van Venrooij beoordeelde op 2019-08-23

Goede overzichtelijke site
E mail ter bevestiging kwam alleen bij mijn spam, maar daar kunnen ze niks aan doen.
Leuk ingepakt.

Robin De Rouck beoordeelde op 2019-08-21

Perfecte service en snelle levering zoals afgesproken.

Laura Mollers beoordeelde op 2019-08-19

Makkelijk te bestellen, binnen enkele dagen geleverd. Een heel mooi kraamcadeau!

Eveline de la Fuente beoordeelde op 2019-08-19

Goede e-mail communicatie omtrent de pakketten. Volgens de medewerker een erg leuk pakket ontvangen. Zeker een aanrader.

Esmee Oogjen beoordeelde op 2019-08-17

Snelle service en mooie producten, ik heb een slabbetje met spuugdoekje met naam besteld.

Sandra Ditilobit beoordeelde op 2019-08-14

Superleuk kraamkado (naam heel netjes afgewerkt) en snelle levering, top!

Francoise van der Eerden beoordeelde op 2019-08-13

snelle levering, prachtig geborduurd en mooi verpakt

Jonathan Top beoordeelde op 2019-08-13

snelle levering (direct na de vakantie!). Mooie kwaliteit en met zorg verpakt.

Danny Timmer beoordeelde op 2019-08-12

Ik ben heel tevreden over het product, product voldeed aan alle verwachtingen.

Melanie Maandag beoordeelde op 2019-08-11

Super snelle levering, en mooi verpakt!

Mila Chantal beoordeelde op 2019-08-11

Snelle levering, heel mooi en lief ingepakt. Schitterend.

Nienke beoordeelde op 2019-08-11

Mooi persoonlijk kado Snelle levering ondanks het feit dat ze in de periode van bestellen op vakantie waren. Dit laatste was ook netjes aangegeven bij de bestelling. Het pakketje werd in de regen door Post nl bezorgd en mijn tip is om het iets beter te verpakken want de bovenkant van de doos was door de nattigheid gescheurd waardoor het gekochte er bijna uitviel.

Lieke beoordeelde op 2019-08-10

Snelle levering ondanks vakantieperiode. Resultaat helemaal naar wens. Overeenkomend met voorbeeld.

Karin Christianen beoordeelde op 2019-08-09

Het product ziet er geweldig uit.

Joyce beoordeelde op 2019-07-14

Goede en snelle service.

Lizet Hafmans beoordeelde op 2019-07-13

Heel tevreden,snelle levertijd en netjes afgeleverd!

Annemie Broks beoordeelde op 2019-07-12

Snelle en nette levering.
Producten zien er ook uit zoals op de site

Brenda Van Blanken beoordeelde op 2019-07-10

lbestellen gaat eenvoudig en levering ook volgens afspraak. Artikelen zien er super leuk uit!

Moniek beoordeelde op 2019-07-07

Van een geboorte kaartje een servies set laten maken. Heel mooi geworden en snel verzonden. Deze site staat vanaf nu bij mijn favorietenlijst