Landschapslaan 6

Mystery shopper

Lees
waarom

Karin Verdijk beoordeelde op 2019-09-14

Zeer snelle levering. En keurig netjes ingepakt in pakpapier .

Bill-Lee LAM beoordeelde op 2019-09-13

Precies wat ik had besteld.

Martha beoordeelde op 2019-09-13

Snel service en een prachtige badcape. De volgende keer bestel ik hier zeker weer

Daphny beoordeelde op 2019-09-09

Bestellen gaat heel eenvoudig en de levering is ook snel gegaan

Marjon Vegter beoordeelde op 2019-09-03

Twee hele mooie bedrukte stoeltjes besteld als kraamcadeau/ verjaardagscadeau. Super snelle service/ levering ook! Ga er vaker bestellen

Gina beoordeelde op 2019-09-03

Snelle levering. Goed product!

M. van Nuland beoordeelde op 2019-09-02

Goed contact, snel geleverd, keurig uitgevoerd!

Marie-José Janssen beoordeelde op 2019-08-31

Dankjewel voor de lieve knuffel voor onze kleindochter

Margit Bleijs beoordeelde op 2019-08-28

Goede kwaliteit, snelle levering!

Susanne beoordeelde op 2019-08-26

Heel tevreden.

Inge La Riviere beoordeelde op 2019-08-24

Ik heb 4 rugzakjes met naam besteld, waren snel geleverd. Helaas was bij een rugzakje de naam zonder hoofdletter. Heb hierover een mail gestuurd en kreeg per direct een vriendelijk antwoord terug. De volgende dag al ontving ik een nieuw rugzakje met de gecorrigeerde naam. Dat was enorm snel. Goede service. Volgende keer bestel ik hier zeker weer.

Monique Van Venrooij beoordeelde op 2019-08-23

Goede overzichtelijke site
E mail ter bevestiging kwam alleen bij mijn spam, maar daar kunnen ze niks aan doen.
Leuk ingepakt.

Robin De Rouck beoordeelde op 2019-08-21

Perfecte service en snelle levering zoals afgesproken.

Laura Mollers beoordeelde op 2019-08-19

Makkelijk te bestellen, binnen enkele dagen geleverd. Een heel mooi kraamcadeau!

Eveline de la Fuente beoordeelde op 2019-08-19

Goede e-mail communicatie omtrent de pakketten. Volgens de medewerker een erg leuk pakket ontvangen. Zeker een aanrader.

Esmee Oogjen beoordeelde op 2019-08-17

Snelle service en mooie producten, ik heb een slabbetje met spuugdoekje met naam besteld.

Sandra Ditilobit beoordeelde op 2019-08-14

Superleuk kraamkado (naam heel netjes afgewerkt) en snelle levering, top!

Francoise van der Eerden beoordeelde op 2019-08-13

snelle levering, prachtig geborduurd en mooi verpakt

Jonathan Top beoordeelde op 2019-08-13

snelle levering (direct na de vakantie!). Mooie kwaliteit en met zorg verpakt.

Danny Timmer beoordeelde op 2019-08-12

Ik ben heel tevreden over het product, product voldeed aan alle verwachtingen.