Landschapslaan 6

Mystery shopper

Lees
waarom

Sandra Mieremet beoordeelde op 2019-05-22

Prima verzorgd, snelle en correcte levering.

Y.C. Looije- Vellekoop beoordeelde op 2019-05-19

Snelle levering en mooi resultaat! Contact verliep soepel en prettig!

Linda Derks beoordeelde op 2019-05-14

Fijne service, prettig overleg en mooi resultaat!

Reactie van Pixels & Stiksels:
Het was een leuk setje om te maken. Fijn dat het in de smaak viel.

Yvonne Brouwer beoordeelde op 2019-05-13

Ik kreeg een snelle reactie op mijn vraag over het product in een persoonlijke mail. Daarna was de levering heel vlot en het geborduurde lakentje is mooi geworden.

Reactie van Pixels & Stiksels:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat het goed bevallen is.

Anja Van de Sant beoordeelde op 2019-05-04

Ik ben erg tevreden met het resultaat ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Heel fijn om te lezen!

Maaike beoordeelde op 2019-05-04

Super fijn geholpen door Irma. Het koffertje viel erg in de smaak!

Reactie van Pixels & Stiksels:
Wat fijn Maaike! Daar doen we het voor.

Charlotte Wilhelmus beoordeelde op 2019-05-04

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling. Tevens vind ik het jammer dat je geen voorbeeld krijgt te zien van je eigen ontwerp. Ik had het net iets anders verwacht dan hetgeen ik heb ontvangen.

Beste Charlotte Wilhelmus,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Omdat beoordelingen voornamelijk bedoeld zijn zodat onze toekomstige klanten weten wat ze kunnen verwachten zet ik graag even wat puntjes uit uw beoordeling recht. Een bevestigingsmail wordt automatisch na een order door de shop verzonden. Misschien kunt u even in uw spam/ongewenste mailbox kijken? Wellicht is deze daarin terecht gekomen... Verder hebben wij er voor gekozen om bij enkele artikelen de product designer uit te zetten. Dit omdat veel klanten aangaven dat het vrij bewerkelijk was om een product hier zelf in te bewerken. Maar heb je speciale wensen of zoals u verwachtingen dan is het natuurlijk nooit een probleem om dit even door te geven via de mail. We maken het dan exact naar uw wens en u krijgt zelfs desgewenst even een voorbeeld van te voren. Misschien een kleine tip voor volgende keer? ;-)

D. Walderveen beoordeelde op 2019-05-04

Snelle en correcte levering. Product van prima kwaliteit. Helemaal tevreden!

Reactie van Pixels & Stiksels:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was.

Jeannet beoordeelde op 2019-05-04

Prachtige en duidelijke website. Moeilijk om een keuze te maken omdat er zoveel leuke dingen opstaan. Ik heb uiteindelijk een bewaardoosje gekozen om kado te doen aan kleinkind van mijn vriendin. Is erg mooi geworden. Was ook leuk ingepakt en keurig verzonden met track en trace. Ik hoop dat er in mijn omgeving weer gauw een baby geboren wordt zodat ik weer iets kan bestellen.

Reactie van Pixels & Stiksels:
Wat fijn Jeannet dat het helemaal naar je wens was. Dit soort beoordelingen daar doen we het voor. Hartelijk dank!

Joyce beoordeelde op 2019-04-30

Erg tevreden, heel mooi gemaakt en snel geleverd!

Lotte van Hes beoordeelde op 2019-04-22

Super mooi handdoekje afgeleverd en ook nog eens heel snel! Ik had een paar speciale verzoeken en dat is ook prefect gegaan.

Linda beoordeelde op 2019-04-20

Mooie handdoek ontvangen. Naam erop is heel netjes gedaan.

ch zonderman beoordeelde op 2019-04-19

prima... en snelle service

F.D. Staunton-Bijleveld beoordeelde op 2019-04-15

Heel tevreden! Hele mooie producten en op tijd gekregen.

Gea Kettelerij beoordeelde op 2019-04-14

Zeer correcte afhandeling van mijn bestelling die niet voorradig was.....perfect en snel opgelost...

Fem beoordeelde op 2019-04-14

Bestelling was na verwachting, zag er mooi uit.

Danielle Zwaard beoordeelde op 2019-04-13

Ziet er keurig uit helemaal blij mee ๐Ÿ˜Š

Anja Goeree beoordeelde op 2019-04-08

Super geregeld ook omdat ik de naam.ook vergeten was top!

Annelies Sibelt beoordeelde op 2019-04-06

Heel tevreden, snelle levering

Rence Snoek beoordeelde op 2019-04-06

Onnodige problemen met betaling. Direct betaald met QR code, maar jullie gaven aan niets ontvangen te hebben wat later bleek wel binnen te zijn gekomen.
Velen mails over en weer

Beste R Snoek,
hartelijk dank voor uw beoordeling. Het lijkt net of u stelt dat wij een fout hebben gemaakt. We hebben u namelijk niet alleen gezegd dat het geld nog niet binnen was, het geld was daadwerkelijk ook nog niet binnen. Waarschijnlijk een trage verwerking van uw bank. We hebben u ook gezegd even geduld te hebben en dat het na het weekend waarschijnlijk gewoon op de rekening zou staan wat inderdaad het geval bleek. U servies werd direct die maandag verzonden zodat u het nog ruim binnen de levertijd binnen had. Geen probleem dus, dachten wij... Maar zo zie je maar weer.