Landschapslaan 6

waarom

Charlie beoordeelde op 2019-01-22

Geen minpunten

Annie van Steen beoordeelde op 2019-01-19

Het was snel bezorgd en netjes ingepakt. Het product was geheel naar wens

Ilse beoordeelde op 2019-01-18

Snel en netjes

Marjolein Janssen beoordeelde op 2019-01-14

Snelle levering! Heel mooi resultaat! Absoluut de prijs waard!

Willeke Lustig beoordeelde op 2019-01-13

Heel tevreden. Al een paar keer iets besteld. Het wordt altijd snel en netjes geleverd en de materialen zijn van goede kwaliteit. Een mooi en uniek kraam cadeautje!

Danielle Melis beoordeelde op 2019-01-11

Precies naar wens! Mooi, goede kwaliteit en snel in huis.

Josca Voskamp beoordeelde op 2019-01-07

Heel snel en in uitstekende staat ontvangen

eh stravers beoordeelde op 2019-01-07

duidelijke site snel besteld

Cindy Leeflang - van der Heul beoordeelde op 2019-01-02

snel in huis na bestelling

Anita Uden beoordeelde op 2018-12-24

Heel tevreden vooral nu met de feestdagen

José Swinkels beoordeelde op 2018-12-23

Super tevreden en mooi ontwerp van geboortekaartje op spaarpot gemaakt door pixels&stiksels. Snel geleverd

Yvette Hamels beoordeelde op 2018-12-21

Ik vind mijn ontvangen bedrukte borden afschuwelijk!! De plaatjes zijn ver uit het midden. Ik heb daarom contact gezocht met de bedrukker, maar daar valt niet mee te praten. Erg onprofessioneel en niet mee denkend, totaal niet klant vriendelijk. Ik zou hier nooit meer een bestelling plaatsen, en raad u aan om het ook niet te doen.

Beste Yvette Hamels,
Wij hebben eerder contact gehad over de door ons geleverde bordjes. U gaf bij het eerste bericht aan dat u de afdruk erg mooi vond maar dat de afbeelding veranderd was. Wij hebben u aangegeven dat uw afbeelding iets verkleind is om te voorkomen dat de erg grote letters die u op de rand van het bord geplaatst had van het bordje zouden verdwijnen bij afdrukken. Hierdoor zijn ze inderdaad iets naar binnen geplaatst. Wij noemen dat meedenken wat gelukkig vrijwel altijd erg gewaardeerd wordt maar u was hier duidelijk niet van gediend. U noemt mij onprofessioneel. Volgens mij ben ik bijzonder beleefd gebleven ondanks wat u mij allemaal voor de voeten geworpen heeft. Natuurlijk realiseer ik mij dat u een stuk meer tevreden was geweest als ik u een korting oid had aangeboden maar dat was in dit geval echt niet reëel. We doen er alles aan om een mooi kado te leveren en gelukkig ervaren verreweg de meeste klanten dit ook zo maar er zijn wel grenzen. Het lijkt me inderdaad beter dat u de volgende keer niet meer bij ons uw bestelling plaatst. Ondanks ons verschil van mening wil ik u fijne feestdagen wensen.

Jos van der Lubbe beoordeelde op 2018-12-18

De bestelling was snel geregeld. Het invoeren en bewerken van de gewenste teksten was heel gebruiksvriendelijk. Ook de bezorging in de drukke decembermaand verliep naar wens. Ik ben erg tevreden over deze site.

Reactie van Pixels & Stiksels:
Wat een fijne positieve beoordeling. Dat is echt waar we het voor doen. Hartelijk dank

Samantha Molders beoordeelde op 2018-12-18

5super snelle levering en mooi knuffeltje zoals de foto bedankt!

Reactie van Pixels & Stiksels:
Ah fijn dat het allemaal goed bevallen is.

Veronique Peeters beoordeelde op 2018-12-18

Leuke artikels.
Mooie knuffels.
Wel jammer dat er in het roze borduursels oog steeds blauwe draad terugkwam.

Reactie van Pixels & Stiksels:
Hartelijk dank voor uw beoordeling

liesbeth knoppert-lankreijer beoordeelde op 2018-12-18

Zeer tevreden...mooie kleuren....1ste was beurt afwachten

Reactie van Pixels & Stiksels:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Leuk om te lezen.

Astrid van Krieken beoordeelde op 2018-12-18

snelle levering

Nou, helemaal mooi. Hartelijk dank

J beoordeelde op 2018-12-11

Badcape besteld voor mijn kleine neefje. Mooie kleur, mooie geborduurde letters en sterren erop.
Snel geleverd. Alleen jammer dat het niet als brievenbus pakketje word aangeboden. Ik vond 6.95 verzendkosten wel prijzig ten aanzien wat de badcape kost.

Reactie van Pixels & Stiksels:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Enige tijd geleden hebben we de badcapes verzonden via brievenbuspost maar er was zo'n hoog percentage wat niet aankwam, kwijt geraakt was of veel te laat aan kwam dat we besloten hebben dat niemand daar blij van werd. Vandaar dat we het nu zo gedaan hebben. Inderdaad iets meer verzendkosten maar wel gewoon je product op tijd in huis.

Ali Samsen beoordeelde op 2018-12-10

Ik ben zeer tevreden. Snel, goed en precies zoals het bedoeld was.

Reactie van Pixels & Stiksels:
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw fijne beoordeling.

Crysta Mooy, de beoordeelde op 2018-12-10

Prachtig resultaat en snel opgestuurd!

Reactie van Pixels & Stiksels:
Fijn dat het goed bevallen is. Hartelijk dank.