Landschapslaan 6

waarom

Joyce beoordeelde op 2019-07-14

Goede en snelle service.

Lizet Hafmans beoordeelde op 2019-07-13

Heel tevreden,snelle levertijd en netjes afgeleverd!

Annemie Broks beoordeelde op 2019-07-12

Snelle en nette levering.
Producten zien er ook uit zoals op de site

Brenda Van Blanken beoordeelde op 2019-07-10

lbestellen gaat eenvoudig en levering ook volgens afspraak. Artikelen zien er super leuk uit!

Moniek beoordeelde op 2019-07-07

Van een geboorte kaartje een servies set laten maken. Heel mooi geworden en snel verzonden. Deze site staat vanaf nu bij mijn favorietenlijst

Marleen Beek beoordeelde op 2019-07-06

Snelle levering, en mooi product gekregen!

Veerle Nuij - van Wijk beoordeelde op 2019-07-06

Snelle levering, juiste levering. Informatie over verzending juist.

Anja beoordeelde op 2019-07-06

Ik ben zeer tevreden over het geleverde artikel, de cap ziet er precies zo uit zoals ik wilde. Irma communiceert snel en duidelijk, snelle levering! Aanrader.

Daphne beoordeelde op 2019-07-02

Snelle levering en mooi eindresultaat

Joyce beoordeelde op 2019-07-02

Snelle service. Goed overleg (er was iets niet op voorraad, goed alternatief geboden). Ontvanger was er super blij mee (kraampakket met naam van de baby erop).

Arja Wolters beoordeelde op 2019-07-01

Baby-badcape met naam en afbeelding besteld. Ziet er super goed uit

Cynthia Hellemink beoordeelde op 2019-07-01

Snel geleverd en zeer goede kwaliteit

Riet Noordermeer beoordeelde op 2019-06-30

Heel mooi. Eigenlijk precies zoals ik het wilde..
Snelle levering. Ga hem deze week kado doen.

Donald klaver beoordeelde op 2019-06-29

leuk kraam kado . zij waren er heel blij mee.

Joyce Willems beoordeelde op 2019-06-28

Alles voldoet aan de beschrijving en de geboortebeer ziet er erg mooi uit. Misschien toch opletten met de leverancier. Mijn pakket was gewoon onder de voordeur afgezet in het zicht van iedereen, terwijl ik gevraagd had om het achteraan in een "safe place" achter te laten onder mijn trap. Iedereen kon het zomaar meegenomen hebben aan mijn voordeur. Op het packet zelf was niets aan te merken.

Trudie Siero beoordeelde op 2019-06-24

na 2 dagenmijn bestelling keurig verpakt in huis gekregen

W Djorai beoordeelde op 2019-06-23

Communicatie was prima, niks op aan te merken .
Badcape met letters had ik besteld. Letters waren prima, alleen de materiaal van de cape viel tegen .

stephanie van den heuvel beoordeelde op 2019-06-18

Snelle reactie. Had gevraagd om een voorbeeld/proef van het stoeltje, daar kreeg ik voorbeelden van gestuurd tot het naar mijn wens was. Daarna was de levering ook nog snel en goed. Ik zou het aanraden

Iris beoordeelde op 2019-06-16

Snelle levering en prachtige beer met naam en datum gemaakt.

Y.C. Looije- Vellekoop beoordeelde op 2019-06-10

Super snelle service en goed contact!