Nijverheidstraat 29
8281 JD Genemuiden

N. Hanckmann beoordeelde op 2019-07-21

Snelle levering en deskundig advies vooraf.

Pedro Jooren beoordeelde op 2019-07-11

Het gevraagde product is snel en in de juiste kwaliteit geleverd.
Software op jullie site om tekeningen te importeren is prima.
Wellicht aangeven voor het gebruik van powerpoint op welke wijze snijranden aangegeven kunnen worden.
Niet iedereen is daar beroepsmatig mee bekend en wellicht hebben jullie tips en tools die met klanten gedeeld kunnen worden.

Lisa beoordeelde op 2019-07-07

Exact wat ik bodig had, snelle feedback op vragen

Marijke beoordeelde op 2019-07-03

1 van de 10 platen die ik heb besteld ging ombuigen/krullen in de zon bij de expositie de rest niet.

Rene beoordeelde op 2019-07-02

Prima site. Makkelijk te ontwerpen. Goede kwaliteit en levering. Niets op aan te merken.

Frederike Nusselder beoordeelde op 2019-06-17

Heel tevreden! Snel in huis en erg mooi uitgevoerd. Ik ben er blij mee!

Johan beoordeelde op 2019-05-16

Mooi gemaakt en goed verpakt.
De levering via DPD verliep niet helemaal vlekkeloos.
Communicatie met leverancier was prima.

Cb vd werken beoordeelde op 2019-04-28

Coen vd klantenservice heeft mij uitstekend geholpen.

Martijn beoordeelde op 2019-04-27

Uitermate tevreden. Product was gereed op vooraf afgegeven datum en voldoet aan de gestelde kwaliteitseisen!
Prima informatievoorziening zodat je op de hoogte blijft van de voortgang.

A. van Westerlaak beoordeelde op 2019-04-15

Erg fijn dat er een ontwerpprogramma op de site is zodat ik goed kon zien hoe ik mijn ontwerp aan moest passen en het resultaat is prachtig uitgevoerd.

Hella Maas beoordeelde op 2019-04-14

Heel goed geholpen en mooie print

Mamarazzi beoordeelde op 2019-04-13

Dit bedrijf is top! Zeer klantvriendelijk. Goede service vooraf, prachtige afdrukken en ook naderhand wordt er meegedacht. Een absolute aanrader voor het bedrukken, van alles! :)

Marieke beoordeelde op 2019-04-04

Wederom uitstekende service met een prachtig eindresultaat. Dank jullie wel!

DucKa beoordeelde op 2019-03-30

Heel tevreden, prachtig eindresultaat (foto acrylglas 1,5 x 1,5 m), nette levering.

Herman Hollanders beoordeelde op 2019-03-19

Helemaal top. Snel en kwaliteit.

Hans Hendr beoordeelde op 2019-03-18

uitgevoerd en afgeleverd zoals afgesproken voor een goede prijs
Top kwaliteit

Jasper beoordeelde op 2019-03-17

Het ophangsysteem was niet opgestuurd. Na bericht hiervan is deze direct na gestuurd. De print zelf is prima. Ietwat korrelig maar dat kan aan de kwaliteit van de foto liggen.

Willem van Wijngaarden beoordeelde op 2019-03-07

Prima print en vlotte levering.

Maikel beoordeelde op 2019-02-23

Top bedrijf, goede en snelle levering maar bovenal perfecte kwaliteit!

Jeannette beoordeelde op 2019-02-23

heel tevreden, medewerkers denken met je mee en zijn zeer behulpzaam. Het afleveren ging ook heel professioneel