Nijverheidstraat 29
8281 JD Genemuiden

Hennie beoordeelde op 2018-11-16

Op zeer korte termijn een spoed opdracht uitgevoerd. Klasse

Sandra beoordeelde op 2018-11-15

Er was een beschadiging bij de afdruk maar dit is keurig opgelost. Heel blij.

Yvonne Bekkers beoordeelde op 2018-10-16

Snel en goed !

Dust beoordeelde op 2018-10-03

Erg goede kwaliteit uitstekende service

Sebastian van de Poppe beoordeelde op 2018-09-24

Zeer goed bedrijf. De klant is hier nog echt koning. Wij hadden 2 borden besteld. Helaas was er één tijdens het transport beschadigd. Uit eigen beweging heeft Plaatprinten een nieuw bord opgestuurd!

Caroline beoordeelde op 2018-09-11

veel opties, handig dat je zelf de afmeting kan bepalen, print ziet er prima uit, prima bezorging

Sophia beoordeelde op 2018-08-10

Netjes en duidelijk te woord gestaan via de telefoon. Eind product mooi en netjes geleverd.

Tilaka beoordeelde op 2018-08-07

Super kwaliteit

Maarten Leemans beoordeelde op 2018-07-15

Zoals het hoort, binnen de termijn geleverd, goede support.

Sander beoordeelde op 2018-07-14

Bestelling conform verwachting afgeleverd. Niets op aan te merken. Kortom een tevreden klant.

JG beoordeelde op 2018-07-08

goede website, snelle reacties van de klantenservice, doen precies wat ze beloven. Mooi product.

Karin beoordeelde op 2018-07-07

Prachtige afdrukken, goede service. Als er iets is wordt het direct opgelost.
Telefonisch ook goede uitleg.

Marjelle beoordeelde op 2018-07-05

snelle service en mooie kwaliteit, wel jammer dat we geen mail kregen toen de plaat klaar was

Conno Kuyt beoordeelde op 2018-07-03

Zeer lange levertijd vergeleken met andere webwinkels voor posters etc. Ook weinig status updates.

Reactie van Plaatprinten.nl:
Beste Conno

U heeft bij ons een bestelling gedaan met de keuze voor 5 werkdagen levertijd. Indien u sneller wenst kunt u met expresse bestellen met 3 werkdagen levertijd. De gekozen leverdag was 28 juni. Wij hebben uw pakket 27 juni verzonden zodat deze op de afgesproken leverdag afgeleverd zou worden. Volgens de track en trace van onze verzender DPD was u niet thuis en heeft men hem afgeleverd bij de dichtstbijzijnde Parcelshop. Als het goed is heeft DPD daar een bericht in de brievenbus over achter gelaten.

De status van onze orders wordt helaas niet gevolgd op de website. Dat is een mankement waar men op dit moment mee bezig is om op te lossen.

Wij vinden het natuurlijk spijtig dat u onze service zo ervaren heeft, maar dat u wel tevreden bent over het eindresultaat

Met vriendelijke groet

Coen

Studio Antigif beoordeelde op 2018-06-26

Zeer te spreken over de service en afwerking van mijn bestelling!
Per telefoon heel goed geholpen en uitleg gekregen hoe we de (ingewikkelde) bestelling het beste kon doorvoeren.
We zullen hier zeker vaker producten bestellen, bedankt!

Groetjes,
Studio Antigif

Gregoir Hoppenbrouwers beoordeelde op 2018-06-25

Ik bestelde een foto op dibond geprint van 60 x 90 cm ongeveer. Dat werd keurig volgens afspraak uitgevoerd. Naar mijn persoonlijke smaak was het resultaat echter iets te donker. Zonder problemen of extra kosten werd de opdracht gecorrigeerd en zeer vlot uitgevoerd. Dat noem ik nog eens service !

Lisa beoordeelde op 2018-06-18

Goede service, snelle reactie via mail en telefoon!

Sandra beoordeelde op 2018-06-11

Hele geode service. Ik werd telefonisch heel goed te woord gestaan en geholpen.
Snelle levereing en mooi product.

Yvonne Bekkers beoordeelde op 2018-06-07

Super service ! Goede kwaliteit prijs verhouding.

Cees beoordeelde op 2018-05-20

Gemakkelijk zelf ontwerpen via de website, stipt geleverd. Op het oog goede kwaliteit tegen een prima prijs.