Nijverheidstraat 29
8281 JD Genemuiden

Jacqueline beoordeelde op 2019-09-11

De medewerkers van plaatprinten.nl hebben mij vooraf zeer goed geholpen. Ik was onzeker of de letters van mijn ontwerp via PDF opgestuurd wazig of goed zouden omdat het vergroot was. Plaatprinten heeft het nagekeken maar het was wazig. Daarop heb ik zelf het ontwerp in hun bestelbestand gemaakt en de bestelling gedaan. Daarna weer een e-mail gestuurd of ze het na wilden kijken of alles goed was. Binnen 5 dagen kreeg ik het bestelde en het was helemaal volgens verwachting. Bedankt voor de extra service! Want het was toch eng om te bestellen en te betalen. Maar het kan prima!

Eileen beoordeelde op 2019-09-08

Mooie kwaliteit print. Het ophang systeem bleek per ongeluk niet bijgeleverd, na een mailtje waarop direct gereageerd werd, is dit onmiddellijk nagestuurd. Dus goede service en uitstekende kwaliteit print.

Maxime beoordeelde op 2019-09-04

Zeer klantvriendelijk maar helaas het formaat en de kwaliteit van het printen viel tegen. A3 aangevraagd maar kleiner gekregen, kleuren donkerder dan origineel, en vegen en lijmresten op de platen.

Sylvia beoordeelde op 2019-09-03

Heel mooie print van goede kwaliteit. Omdat we de print pas net 2 dagen hebben kan ik niks over de duurzaamheid zeggen.

Tim beoordeelde op 2019-08-27

Mooie print en goed ophangsysteem. Erg tevreden!

Tinus de Jong fotografie www.monkeydreams.nl beoordeelde op 2019-08-26

Bestel regelmatig bij plaatprinten foto's op dibond etc. Ben zeer tevreden over prijs/kwalitieit! Afdrukken zijn gewoon beter als vergelijkbare aanbieders! (heb er drie uitgeprobeerd met het zelfde bestand-foto- en hetzelfde materiaal 3mm dibond)
Er wordt snel verzonden en snel gereageerd op telefoon en email! Service is uitstekend! Persoonlijk kontakt ook erg prettig. Mocht er al een probleem zijn dan wordt dit snel en vakkundig, zonder moeilijke vragen of barrieres opgelost! En 'Nee', ik heb geen aandelen in dit bedrijf

Celia beoordeelde op 2019-08-11

Service is prima en het eindresultaat is precies hoe het moest zijn!

N. Hanckmann beoordeelde op 2019-07-21

Snelle levering en deskundig advies vooraf.

Pedro Jooren beoordeelde op 2019-07-11

Het gevraagde product is snel en in de juiste kwaliteit geleverd.
Software op jullie site om tekeningen te importeren is prima.
Wellicht aangeven voor het gebruik van powerpoint op welke wijze snijranden aangegeven kunnen worden.
Niet iedereen is daar beroepsmatig mee bekend en wellicht hebben jullie tips en tools die met klanten gedeeld kunnen worden.

Lisa beoordeelde op 2019-07-07

Exact wat ik bodig had, snelle feedback op vragen

Marijke beoordeelde op 2019-07-03

1 van de 10 platen die ik heb besteld ging ombuigen/krullen in de zon bij de expositie de rest niet.

Rene beoordeelde op 2019-07-02

Prima site. Makkelijk te ontwerpen. Goede kwaliteit en levering. Niets op aan te merken.

Frederike Nusselder beoordeelde op 2019-06-17

Heel tevreden! Snel in huis en erg mooi uitgevoerd. Ik ben er blij mee!

Johan beoordeelde op 2019-05-16

Mooi gemaakt en goed verpakt.
De levering via DPD verliep niet helemaal vlekkeloos.
Communicatie met leverancier was prima.

Cb vd werken beoordeelde op 2019-04-28

Coen vd klantenservice heeft mij uitstekend geholpen.

Martijn beoordeelde op 2019-04-27

Uitermate tevreden. Product was gereed op vooraf afgegeven datum en voldoet aan de gestelde kwaliteitseisen!
Prima informatievoorziening zodat je op de hoogte blijft van de voortgang.

A. van Westerlaak beoordeelde op 2019-04-15

Erg fijn dat er een ontwerpprogramma op de site is zodat ik goed kon zien hoe ik mijn ontwerp aan moest passen en het resultaat is prachtig uitgevoerd.

Hella Maas beoordeelde op 2019-04-14

Heel goed geholpen en mooie print

Mamarazzi beoordeelde op 2019-04-13

Dit bedrijf is top! Zeer klantvriendelijk. Goede service vooraf, prachtige afdrukken en ook naderhand wordt er meegedacht. Een absolute aanrader voor het bedrukken, van alles! :)

Marieke beoordeelde op 2019-04-04

Wederom uitstekende service met een prachtig eindresultaat. Dank jullie wel!