Nijverheidstraat 29
8281 JD Genemuiden

Johan beoordeelde op 2019-05-16

Mooi gemaakt en goed verpakt.
De levering via DPD verliep niet helemaal vlekkeloos.
Communicatie met leverancier was prima.

Cb vd werken beoordeelde op 2019-04-28

Coen vd klantenservice heeft mij uitstekend geholpen.

Martijn beoordeelde op 2019-04-27

Uitermate tevreden. Product was gereed op vooraf afgegeven datum en voldoet aan de gestelde kwaliteitseisen!
Prima informatievoorziening zodat je op de hoogte blijft van de voortgang.

A. van Westerlaak beoordeelde op 2019-04-15

Erg fijn dat er een ontwerpprogramma op de site is zodat ik goed kon zien hoe ik mijn ontwerp aan moest passen en het resultaat is prachtig uitgevoerd.

Hella Maas beoordeelde op 2019-04-14

Heel goed geholpen en mooie print

Mamarazzi beoordeelde op 2019-04-13

Dit bedrijf is top! Zeer klantvriendelijk. Goede service vooraf, prachtige afdrukken en ook naderhand wordt er meegedacht. Een absolute aanrader voor het bedrukken, van alles! :)

Marieke beoordeelde op 2019-04-04

Wederom uitstekende service met een prachtig eindresultaat. Dank jullie wel!

DucKa beoordeelde op 2019-03-30

Heel tevreden, prachtig eindresultaat (foto acrylglas 1,5 x 1,5 m), nette levering.

Herman Hollanders beoordeelde op 2019-03-19

Helemaal top. Snel en kwaliteit.

Hans Hendr beoordeelde op 2019-03-18

uitgevoerd en afgeleverd zoals afgesproken voor een goede prijs
Top kwaliteit

Jasper beoordeelde op 2019-03-17

Het ophangsysteem was niet opgestuurd. Na bericht hiervan is deze direct na gestuurd. De print zelf is prima. Ietwat korrelig maar dat kan aan de kwaliteit van de foto liggen.

Willem van Wijngaarden beoordeelde op 2019-03-07

Prima print en vlotte levering.

Maikel beoordeelde op 2019-02-23

Top bedrijf, goede en snelle levering maar bovenal perfecte kwaliteit!

Jeannette beoordeelde op 2019-02-23

heel tevreden, medewerkers denken met je mee en zijn zeer behulpzaam. Het afleveren ging ook heel professioneel

Paul Hendriks beoordeelde op 2019-02-12

Netjes volgens afspraak op tijd geleverd. De print was van prima kwaliteit.

Atelier De Schilderschuur beoordeelde op 2019-02-04

Snelle service; goed overleg. Wilde een kleine aanpassing aan mijn ontwerp en dat was geen probleem.

Moniek Verheyen beoordeelde op 2019-01-29

Knap gedaan precies zoals ik het wou

Wouter beoordeelde op 2019-01-17

Super snel en goed geleverd...

Maureen Wunderink beoordeelde op 2019-01-14

Ik kan niet anders zeggen, dat ik heel enthousiast werd, na het openen van de verpakking. Nu hij aan de muur hangt nog veel blijer. Super werk geleverd.
Bedankt daarvoor 👍

Bianca van Felius beoordeelde op 2019-01-11

Snelle en persoonlijke reactie van de sales support op mijn openstaande vragen. Prachtig product op maat!