Nijverheidstraat 29
8281 JD Genemuiden

Maarten Righarts beoordeelde op 2018-02-14

Heel tevreden. Mooi product. Behulpzaam en net personeel

Bee Free Gastouderopvang beoordeelde op 2018-02-11

Snelle reactie op vragen. Snellere levering dan verwacht. Mooi bord, mooie afwerking.

Jacqueline beoordeelde op 2018-02-07

Zeer tevreden over de print op 4mm dibond met matlak afgewerkt. Goede ondersteuning van klantenservice bij vragen!

I.J.K beoordeelde op 2018-02-05

Prima kwaliteit en levertijd. Goede service

Maurice balm beoordeelde op 2018-02-03

Toppie Thanks

Niels Kingma beoordeelde op 2018-01-31

Uitstekende service per email en telefoon, snelle levering en fantastische prints!

Marc beoordeelde op 2018-01-30

Snelle levering met persoonlijke aandacht

Snellen beoordeelde op 2018-01-23

Erg netjes bedrijf en hele mooi kwaliteit 👍

Marjan beoordeelde op 2018-01-16

Keurig en snel te woord gestaan ivm een maatwerk bestelling. Tijdens het bestelproces netjes op de hoogte gehouden van een vertraging. Uiteindelijk kwam het product toch op tijd. Precies zoals wij aangeleverd hadden. Zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

Bart Glaap beoordeelde op 2018-01-15

Behulpzaam, vriendelijk. Mooie kwaliteit en leveren volgens afspraak.

M ter Meulen te Gouda. De rest is bekend bij u. beoordeelde op 2018-01-06

Het telefonisch advies was helder en duidelijk.
Plaat ziet er goed uit. levertijd is goed en de prijs is acceptabel. Heb nog geen ervaring met buitenopstelling.

Karen beoordeelde op 2018-01-01

Mooi product, netjes geleverd, goed bereikbaar bij vragen. Aanrader!

SdR beoordeelde op 2017-12-27

Top kwaliteit. En al helemaal voor die prijs. Vlotte levering. Zeker een aanrader.

Arie van Dijck beoordeelde op 2017-12-11

In één woord GEWELDIG
uitstekende kwaliteit, perfecte levering
voor herhaling vatbaar en zal het aan anderen aanbevelen

Lucas beoordeelde op 2017-12-11

Heel tevreden, goede kwaliteit, uitstekende service

Nieske beoordeelde op 2017-12-07

Pakket bij andere bewoners in de straat afgegeven terwijl er duidelijk ons huisnummer op stond. Dagen aan t wachtend zonder enig bericht en opeens zegt de Mw die het pakket had aangenomen dat deze al zeker n week bij haar stond.. ZEER SLECHT! Hierbuiten zijn de aanhechtings ijzertjes om de acryl plaat op te hangen er niet bij geleverd!! Deze had ik er wel graag nog bij gehad. Zal zeker nog contact opnemen met jullie bedrijf

Corné beoordeelde op 2017-12-05

Een mooie foto laten printen op Forex® en besteld met spoedservice en ophangsysteem, alles netjes en snel geleverd. Daarnaast was de verwachting dat de afbeelding niet scherp zou zijn, maar uiteindelijk is het resultaat prachtig geworden. het ophangen was ook appeltje eitje. kortom klasse!

Marco Tjassing beoordeelde op 2017-12-02

Prima print en snelle levering

Jan Wisse, Delft beoordeelde op 2017-11-28

Zeer tevreden. Snelle afhandeling. En een foutje van de eerdere levering werd zonder omhaal direct hersteld.

Sander beoordeelde op 2017-11-27

Helaas weer een dibond product ontvangen dat beschadigd is. Of dat door de bezorger komt of het onzorgvuldig inpakken weet ik niet. Gelukkig wordt het wel netjes opgelost.