Nijverheidstraat 29
8281 JD Genemuiden

Joep luijckx beoordeelde op 2017-11-22

Ik vind dat je zeer goed telefonisch geholpen wordt en het werk wat afgeleverd wordt ziet er prima uit

th. morskate beoordeelde op 2017-11-14

Het uploaden van de af te drukken foto ging via de website niet goed.
Na een mailtje met bijlage en een telefonisch contact is alles prima en vlot voor elkaar gekomen.

Paul beoordeelde op 2017-11-14

Heel tevreden. 100% volgens verwachtingpaul

Henrike Westhoff beoordeelde op 2017-11-14

Prima. Duidelijke website, diverse keuzeopties mogelijk. Plaat was op geplande datum gereed. Heel mooi geworden, vooral ook de kleuren.

Artworx beoordeelde op 2017-11-14

Heel tevreden! Niet goed is opnieuw.

EK beoordeelde op 2017-11-14

Goede service. Goede kwaliteit

Guy Janssen beoordeelde op 2017-11-14

Zeer tevreden!

Sander beoordeelde op 2017-09-02

Wat een top service! Op plaatprinten had ik een bestelling gedaan voor 4 bedrukte forex platen. Een aantal dagen na mijn bestelling werd ik gebeld omdat de kwaliteit van de bestanden niet goed genoeg was. Ze vroegen of ik de bestanden los op kon sturen, zodat ze de platen (zonder extra kosten!) voor mij konden ontwerpen. Vandaag zijn ze geleverd (twee dagen voor de geschatte leverdatum) en het resultaat is fantastisch! Hier ga ik zeker nog een keer bestellen.

Jeannette Geerligs beoordeelde op 2017-08-30

Perfect! Platen met eigen foto voor in de keuken besteld. Goede communicatie en en advies, korte lijnen. Werkt erg fijn. Zorg en belangstelling voor de levering en resultaat! Volgende keer dus weer bestellen bij plaatprinten!

Marianne van der Zee beoordeelde op 2017-08-16

Vandaag mijn bestelling van 4 stuks afbeeldingen (Sticker op plaat - Dibond) ontvangen in formaat 50x75 cm.
Echt super tevreden het ziet er heel mooi uit. Prachtig zoals het verpakt is ook ter voorkoming van schade.

Een extra compliment voor de ontzettend voorkomende en vriendelijke hulp van de medewerkers van Plaatprinten.nl. Het uploaden ging niet helemaal zoals gewenst in mijn geval maar alles wordt opgelost.

Plaatprinten.nl is wat mij betreft echt een aanrader !!!

Yi He beoordeelde op 2017-06-13

Erg tevreden met het resultaat. Ziet er goed uit! Woensdagavond laat bestelt en dinsdagochtend gekregen met express levering. Mochten er dingen niet duidelijk zijn dan bellen ze je gewoon op om het te vragen.

R. van Kuijk beoordeelde op 2017-03-09

Geweldig blij met het resultaat. Van het Rijksmuseum had ik een foto bestand aangeleverd gekregen en na wat heen en weer gebel en overleg met Coen van Plaatprinten.nl is daar een fantastisch fotopanel uit gekomen. Ik ben zeer tevreden en kan dit bedrijf bij een ieder aanraden. Bedankt!

Sandra Kuijpers beoordeelde op 2017-03-05

Als professioneel fotograaf hecht ik veel waarde aan de manier waarop mijn werk gepresenteerd wordt.
Mijn eerste bestelling was niet goed maar dat is zeer keurig opgelost door een nieuwe te sturen.
De volgende bestelling komt er al weer aan.

Arthur en Corine v.d. Sloot beoordeelde op 2017-01-25

Wij zijn erg tevreden over het uiteindelijke resultaat ! we hadden een industriële print op dibond besteld met de maten 190 x 125 cm. Best wel groot, maar de dibond is toch scherp en goed van kwaliteit. Een "eye-catcher" op onze lange muur !

Anoniem beoordeelde op 2017-01-19

mooi product

carla Leijen beoordeelde op 2017-01-08

Mijn bestand was in eerste instantie niet goed doorgekomen, waarvoor ik meteen de volgende ochtend werd opgebeld; ik had het per ongeluk naar een andere printbedrijf gestuurd en het probleem werd meteen opgelost; ook werd ik teruggebeld omdat ik vragen had over de keuzes van materiaalafwerking. Na levering ( goed verpakt) heb ik gebeld dat het goed is ontvangen met nog een tip, waar goed op gereageerd werd. Echt een goede afwikkeling van mijn opdracht met correcte kleurweergave en goede service.

Gert-Jan van Buul beoordeelde op 2017-01-05

Duidelijke manier van bestellen, en de platen netjes verpakt aan.
Mooie details, goede kwaliteit.
Zeker voor herhaling vatbaar..

Roelie beoordeelde op 2017-01-02

De prints op dibond waren mooi van kleur en de levering was zelfs een week sneller dan toegezegd!

Remke beoordeelde op 2016-12-26

Levering binnen 3 dagen, zoals beloofd. Prettig telefonisch contact n.a.v. bestelling.

Yannick Rol beoordeelde op 2016-12-18

Heel tevreden over het product. Altijd scherp en ook zeer vriendelijke medewerkers. Alleen de afwerking was chaotisch. Ik zou het pakket komen afhalen maar vervolgens was het pakket reeds verstuurd naar de andere kant van het land. Foutje van het productieteam. 60km voor niks gereden. Jammer.