Nieuwe Havenweg 6

The Feedback Company 110 9,2
Bol.com 11 8,5

Hans Huinen beoordeelde op 2019-08-13

Ron van Asperen beoordeelde op 2019-07-25

Snelle correcte levering naar Spanje.

peter ouborg beoordeelde op 2019-07-19

P van Gassen beoordeelde op 2019-07-15

Goede informatie mbt product, jammer van Post-NL dat die 3 dagen nodig hebben om iets te af te leveren

Marleen Demeyer beoordeelde op 2019-07-08

Gert koudijs beoordeelde op 2019-07-08

Snel en netjes ingepakt zonder beschadigden geleverd

wim pronk beoordeelde op 2019-06-26

Bij de levering was een onderdeel van de bestelling over het hoofd gezien. Op mijn telefonisch inspreekbericht werd vlot gereageerd. Intern besproken om alert te blijven op de "kleine lettertjes", en het verzuim werd keurig en vlot hersteld. Voorts werd ik op de hoogte gehouden van het tijdstip van nalevering van het betreffende artikel, onder bijvoeging van de welgemeende excuses.
Er kan eens een keer onbedoeld iets mis gaan. Dan is het prettig om te weten dat men zich inleeft in de klant en dat adequaat gehandeld wordt. Dank.

Henderik Bos beoordeelde op 2019-06-25

van der Valk beoordeelde op 2019-06-24

Jordi smits beoordeelde op 2019-06-19

Petra Middelkoop beoordeelde op 2019-06-18

Juiste artikel geleverd en snel

Ko Woltjes beoordeelde op 2019-06-11

Ik had epoxy besteld en zou dit ook krijgen maar er werd later gebeld dat het niet meer in voorraad was.
Er is gezocht naar een oplossing en later werd ik weer gebeld en hadden ze een oplossing voor mij.
Ik vind dit zeer netjes ...dat men meedenkt en zodoende iemand toch kan helpen.
Ben zeer tevreden over de afhandeling.

Maria Asklund beoordeelde op 2019-05-07

Peter Stam beoordeelde op 2019-04-23