Plamuren.com

Plamuren.com

Plamuren.com is DE online winkel voor het vinden van onderhouds- en reparatieproducten voor de autoschadeherstel, schilders en de jachtbouw. Wij leveren zowel aan zakelijke als particuliere klanten. Mocht u een vraag hebben over een product of bewerking, wij helpen u graag verder!

Op de website kunt u van alles terug vinden wat u nodig heeft voor de bewerking van begin tot eind! Naast plamuur bieden wij ook een complete schuurlijn aan, primers, blanke lakken en diverse kleinmateriaal. Door 30 jaar aan ervaringen met het merk Airo staan wij garant voor een uitstekend product wat zijn naam heeft waargemaakt. De Airo producten zijn een wereldwijd begrip en staan bekend om zijn sterke en goed te verwerken kwaliteiten.

De website van Plamuren.com geeft de mogelijkheid om de producten eenvoudig te bekijken, vergelijken en, indien gewenst, makkelijk te bestellen. Door onze jarenlange ervaring als groothandel bieden wij een goede service en hanteren wij scherpe prijzen! Ons assortiment is erg uitgebreid en toepasbaar voor verschillende vakgebieden.

De zekerheden van https://www.plamuren.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019