Hallenweg 1-02
5615 PP Eindhoven

2016

T. Emons beoordeelde op 2016-08-29

Keurig levering afgestemd, mooie producten en goed advies

Geert en Jannie van den Vlekkert beoordeelde op 2016-07-31

Prettige persoonlijkheid van de bezorgster.
Verzorging ter plekke was ook heel goed.

brigitte daamen beoordeelde op 2016-06-30

Heel erg tevreden. snelle levering. goed afgeleverd en tot op de plaats goed verzorgd. super.

Top Chiropractie beoordeelde op 2015-10-03

I moved to the Netherlands from America and started my business in a small 3,5m x 4m room. Today we have 3 beautiful locations, and a fourth one on the way in Eindhoven. After meeting the owner of PLANT EN POT we haved used his services for each location and are already planning with him our next location and what he can do with our future home. Not only do I and my staff love the atmosphere that these plants and pots give, but so do our clients. We see hundreds of people a week and they are still commenting on the "mooie" plants. We are so satisfied that when we rennovated our latest clinic we asked PLANT EN POT if they could recommend an interior decorator/designer and their recommendation was also outstanding. Thanks again PLANT EN POT.

Wim Gijbels beoordeelde op 2015-09-29

Hele mooie combinatie van pot en plant. Uiterst tevreden van service en levering.Met veel zorg geplaatst. Wij zijn zeer tevreden !!!

Castanje Vermogensbeheer beoordeelde op 2015-09-22

Lastig te vinden.
Goede service en goede prijs

maarten beoordeelde op 2015-09-22

Bij ons op kantoor staan nu prachtige potten (met planten). Mooie oplossing en Plant & Pot dacht ook mee voor de optimale selectie. Bedankt!

Erwin beoordeelde op 2015-09-21

Zeer tevreden! En een super mooie pot en plant combinatie.

2015