Middenerf 23
4824 HN Breda

8,8

Esther Mertens beoordeelde op 2018-12-20

Bestelling geplaatst, bericht van verzending gehad maar 3 dagen later nog niets ontvangen.

Jantina van de Vis beoordeelde op 2018-07-28

Ben er super blij mee het was heel netjes en veilig ingepakt heel netjes en goed gedaan

A Speerstra beoordeelde op 2018-06-12

Prima in orde top !

miriam Roemgens beoordeelde op 2018-02-25

Meteen na bestelling,Persoonlijk contact via telefoon. Goed geïnformeerd hoe lang het kon gaan duren. En goede uitleg over levering, de grote vingerafdruk enz

Christina beoordeelde op 2015-12-03

Snelle levering, en niet duur

2015