Spaarndamseweg 120-A11
2021KA Haarlem
0203081299

2,0

Mark beoordeelde op 2018-01-26

Kwaliteit van service laat te wensen over! Door Playmansion in het gelijkgesteld dat een productomschrijving nogal discutabel was. Playmansion was bereid ons eerste instantie € 10,00 retour te storten of € 15,00 tegoedbon af te geven op een product van € 109,00. Gezien dit nogal een summiere vorm van tegemoetkomen betreft, heb ik beroep gedaan op het non conformiteitsbeginsel. Zij vonden dit maar fancy termen en wilde mij een laatste voorstel doen van € 27,50 retour, of ik moest maar een klacht indienen bij Webwinkelkeur.

Reactie van Playmansion.nl:
Beste Mark,

Er is inderdaad sprake van een dispuut tussen ons. U heeft 2 producten voor een totaal van €109 besteld. Over 1 product is discussie. Wij hebben u uiteindelijk 50% korting voorgesteld (is €27,50). Wij vinden uw kant van het verhaal namelijk evengoed discutabel.

Wij hebben u tevens op uw rechten gewezen als consument. Als we er niet uitkomen dan kunt u het geschil kosteloos voorleggen aan Webwinkelkeur. Juist ter bescherming van u als consument.

Want ook wij als ondernemers vinden het uiterst vervelend dat er een dispuut is. Maar een dispuut betekend niet dat je automatisch in je gelijk wordt gesteld. Dit geldt ook voor ons.

Jammer dat u Webwinkelkeur geen uitspraak heeft laten doen, maar het voorstel geaccepteerd heeft.