Molenstraat 20
7551DC Hengelo
0203081299

4,6

henrica Berns beoordeelde op 2018-07-04

niet erg sterk niet veel vibrations
mag ik het terug sturen ?

Frank Koelewijn beoordeelde op 2018-06-27

Uitstekende en snellr levering

A.A.Osyra Osyra beoordeelde op 2018-06-27

Ok

Marjolein beoordeelde op 2018-06-25

Verkeerde product geleverd. Gebeld, maar ik moest mailen en het zou binnen 24 uur worden afgehandeld. Pas na drie dagen reactie op mail, met de belofte van nieuwe levering en track&trace code. Dagenlang niets gehoord. Het pakketje bleek afgeleverd te zijn bij de nieuwe bewoners van mijn oude huis (ik was inmiddels verhuisd, dit had ik in mijn mail aangegeven), en niet zoals door mij opgegeven op het pakketpunt.
Ik ken deze bewoners niet, en heb geen contactinformatie. Ook moet ik twee en een half uur rijden naar dit adres.

Van de klantenservice krijg ik totaal geen begrip, ze zijn erg bot en ongeïnteresseerd. Inmiddels is het probleem nog steeds niet opgelost.

Waardeloze service!

Reactie van Playmansion.nl:
Beste Marjolein,

Vervelend dat u het zo ervaart. U heeft 7 dagen na ontvangst van uw bestelling aangegeven dat u het verkeerde product heeft ontvangen. Wij hebben binnen 3 dagen een oplossing gegeven.

In de communicatie heeft u nergens uw nieuwe adres opgegeven. Wij hebben de nalevering daarom gestuurd naar het adres wat bij ons bekend is.

Ook hebben wij na enkele dagen nog een follow-up mailtje gestuurd met de vraag of u het product inmiddels ontvangen heeft.

Tot op heden hebben wij helaas geen medewerking van uw kant mbt het retourneren van het verkeerd geleverd product.

Remko beoordeelde op 2018-04-13

Heb deel van mijn bestelling binnen..(glijmiddel) maar de andere helft (satisfyer pro g-spot rebbit) zou als deellevering apart worden verzonden.. maar heb na 4 dagen nog geen bericht van het andere pakketje.. heb gebeld vandaag en het zou volgens de klanten service al verzonden moeten zijn.. zou het nog met/bij collega's navragen hoe of wat en dan zouden ze nog terugbellen.. niet gebeurt.. ben benieuwd hoe of wat verder.. zal maandag maar weer bellen..hopen op een beter antwoord..

Anoniem beoordeelde op 2018-03-27

Reageert niet op de e-mail product nog niet binnen!

Voor 23:00 besteld de volgende dag in huis stond bij het artikel maar helaas.

Wacht nog steeds op een antwoord

Mark beoordeelde op 2018-01-26

Kwaliteit van service laat te wensen over! Door Playmansion in het gelijkgesteld dat een productomschrijving nogal discutabel was. Playmansion was bereid ons eerste instantie € 10,00 retour te storten of € 15,00 tegoedbon af te geven op een product van € 109,00. Gezien dit nogal een summiere vorm van tegemoetkomen betreft, heb ik beroep gedaan op het non conformiteitsbeginsel. Zij vonden dit maar fancy termen en wilde mij een laatste voorstel doen van € 27,50 retour, of ik moest maar een klacht indienen bij Webwinkelkeur.

Reactie van Playmansion.nl:
Beste Mark,

Er is inderdaad sprake van een dispuut tussen ons. U heeft 2 producten voor een totaal van €109 besteld. Over 1 product is discussie. Wij hebben u uiteindelijk 50% korting voorgesteld (is €27,50). Wij vinden uw kant van het verhaal namelijk evengoed discutabel.

Wij hebben u tevens op uw rechten gewezen als consument. Als we er niet uitkomen dan kunt u het geschil kosteloos voorleggen aan Webwinkelkeur. Juist ter bescherming van u als consument.

Want ook wij als ondernemers vinden het uiterst vervelend dat er een dispuut is. Maar een dispuut betekend niet dat je automatisch in je gelijk wordt gesteld. Dit geldt ook voor ons.

Jammer dat u Webwinkelkeur geen uitspraak heeft laten doen, maar het voorstel geaccepteerd heeft.