Solingenstraat 55
7421ZS Deventer

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Per Fischer beoordeelde op 2018-10-12

Perfect! Fast delivery and awesome quality chips.

Hello Per,

Thank you for your order and enjoy playing the wonderful game of poker!

Best regards,

Jeroen.

Antoine Kuin beoordeelde op 2018-10-10

Erg tevreden over het contact met PokerChips en de snelle levering. Minder content met de levering zelf, waar PokerChips niks aan kan doen. Was erg tevreden over de kwaliteit van alle geleverde producten, enkel zag ik al aan de verpakking dat er niet heel voorzichtig mee werd omgegaan. Pokerkoffer was daardoor ook van binnen verschoven door het gegooi en redelijk beschadigd. Dit heb ik gelukkig zelf nog kunnen herstellen.

Hallo Antoine,

Vervelend om te horen dat de levering niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Bedankt voor de toch positieve beoordeling.

Uiteraard is het voor mij van groot belang om melding te ontvangen zodra een product of de verpakking beschadigd is bij aflevering. Waarschijnlijk is het al te laat, maar indien je foto's hebt van de beschadiging dan ontvang ik die graag zodat ik PostNL er op aan kan spreken.

Veel spelplezier met jouw producten en hopelijk kan ik jou in de toekomst nogmaals van dienst zijn.

Pokerchips.nl.

Rein Hofman beoordeelde op 2018-09-27

Goed en super snel.top.

Hallo Rein,

Bedankt voor jouw beoordeling en veel plezier met jouw producten!

Ramon de Winter beoordeelde op 2018-09-26

Top

Engbert Zuidema beoordeelde op 2018-09-25

Snel geleverd en precies zoals beschreven

Hallo Engbert,

Veel spelplezier met jouw Bicycle Rider backs en uiteraard bedankt voor jouw review.

Marco Bakker beoordeelde op 2018-09-14

Snelle levering en mooie chips.

Hallo Marco,

Fijn om te horen dat je de producten in goede orde hebt ontvangen en tevreden bent.
Veel spelplezier!

Kevin van der Burg beoordeelde op 2018-09-14

Tijdig bezorgd, netjes verpakt. Dankjulliewel!

Hallo Kevin,

Goed om te horen dat alles naar wens was! Veel plezier met jouw producten.

Ed van Zelm beoordeelde op 2018-09-03

prima klantenservice

Rivano Caupain beoordeelde op 2018-08-27

Goede producten ontvangen. En met snelle levering

Hugo Hanegraaf beoordeelde op 2018-08-22

Zeer goede klantenservice. Snel en prettig.
Mooie chips

Hugo beoordeelde op 2018-08-18

Goede klantenservice. Snelle antwoorden en mooie chips.
Aanrader

Hallo Hugo,

Bedankt voor jouw review en uiteraard heel veel plezier met jouw Monte Carlo pokerset.

Arend Smit beoordeelde op 2018-08-13

Zoals altijd super tevreden over de geleverde bestelling!
Producten degelijk verpakt en snel verzonden!

Hallo Arend,

Bedankt voor jouw review. Hopelijk kunnen we jou in de toekomst wederom van dienst zijn, en natuurlijk veel spelplezier met de Modiano decks.

Roel beoordeelde op 2018-08-06

Snelle en correcte service. In het weekend besteld en woensdag in huis.

Beste Roel,

Bedankt voor jouw beoordeling. We wensen jou veel plezier met jouw pokerset en hopelijk mogen we jou in de toekomst nogmaals van dienst zijn.