Solingenstraat 55

Super snelle levering!!!!

Brandt beoordeelde op 2019-04-01

Top geregeld !

pascal beoordeelde op 2019-02-13

Goede kwaliteit, snelle levering, bovendien had ik me iets vergist in de bestelling en kreeg er een aantal chips bij die ik tekort kwam!

Hallo Pascal,

Bedankt voor de recensie. We doen ons best!

Jeroen.

A Dudek beoordeelde op 2019-01-14

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Geachte A. Dudek,

Conform de trackinggegevens van PostNL is het pakket op dinsdag 8 januari om 12:51 afgegeven op het door u opgegeven afleveradres.

Zoals reeds aan u doorgegeven hebben wij melding gemaakt bij PostNL en wachten wij momenteel op reactie.

Zodra we meer weten nemen we direct contact met u op.

Pokerchips.nl.

estrella beoordeelde op 2019-01-11

snel geleverd!

Olivier Verstraete beoordeelde op 2019-01-07

Heel goede service. Mijn pokerchips zijn perfect aangekomen.

Patrick Teunissen beoordeelde op 2018-12-20

levering was 2 dagen later , maar dit was netjes vantevoren al afgesproken kreeg een gratis pakje plastic speelkaarten erbij. dus verliep al snel en goed de poker set is in goede staat aangekomen alleen bij een paar chips zaten de stickers niet goed als dit niet was dan was het zeker 5 sterren desondanks ze daar niks aan kunnen doen denk ik.

Karim Maassen beoordeelde op 2018-12-17

Snel bezorgd. Goed verpakt ook. Een klein minpuntje: de chips hebben een iets andere kleur dan die ik een tijd geleden ook van hen kocht.

Martijn Doddema beoordeelde op 2018-11-28

Keurig en op tijd

Chris beoordeelde op 2018-11-09

Top!

Andy Verbeke beoordeelde op 2018-10-26

Goede en snelle afhandeling.

Per Fischer beoordeelde op 2018-10-12

Perfect! Fast delivery and awesome quality chips.

Hello Per,

Thank you for your order and enjoy playing the wonderful game of poker!

Best regards,

Jeroen.

Antoine Kuin beoordeelde op 2018-10-10

Erg tevreden over het contact met PokerChips en de snelle levering. Minder content met de levering zelf, waar PokerChips niks aan kan doen. Was erg tevreden over de kwaliteit van alle geleverde producten, enkel zag ik al aan de verpakking dat er niet heel voorzichtig mee werd omgegaan. Pokerkoffer was daardoor ook van binnen verschoven door het gegooi en redelijk beschadigd. Dit heb ik gelukkig zelf nog kunnen herstellen.

Hallo Antoine,

Vervelend om te horen dat de levering niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Bedankt voor de toch positieve beoordeling.

Uiteraard is het voor mij van groot belang om melding te ontvangen zodra een product of de verpakking beschadigd is bij aflevering. Waarschijnlijk is het al te laat, maar indien je foto's hebt van de beschadiging dan ontvang ik die graag zodat ik PostNL er op aan kan spreken.

Veel spelplezier met jouw producten en hopelijk kan ik jou in de toekomst nogmaals van dienst zijn.

Pokerchips.nl.

Rein Hofman beoordeelde op 2018-09-27

Goed en super snel.top.

Hallo Rein,

Bedankt voor jouw beoordeling en veel plezier met jouw producten!

Ramon de Winter beoordeelde op 2018-09-26

Top

Engbert Zuidema beoordeelde op 2018-09-25

Snel geleverd en precies zoals beschreven

Hallo Engbert,

Veel spelplezier met jouw Bicycle Rider backs en uiteraard bedankt voor jouw review.

Marco Bakker beoordeelde op 2018-09-14

Snelle levering en mooie chips.

Hallo Marco,

Fijn om te horen dat je de producten in goede orde hebt ontvangen en tevreden bent.
Veel spelplezier!

Kevin van der Burg beoordeelde op 2018-09-14

Tijdig bezorgd, netjes verpakt. Dankjulliewel!

Hallo Kevin,

Goed om te horen dat alles naar wens was! Veel plezier met jouw producten.

Ed van Zelm beoordeelde op 2018-09-03

prima klantenservice

Rivano Caupain beoordeelde op 2018-08-27

Goede producten ontvangen. En met snelle levering