Kelvinstraat 23

KiyOh 276 8,9

Luc beoordeelde op 2019-04-07

Snel geleverd. Keurig advies

Dappie beoordeelde op 2019-02-01

Zeer tevreden, snel geleverd en goed advies gehad

Mathijs beoordeelde op 2018-11-23

Goed

MJS beoordeelde op 2018-09-26

Heb het product dinsdag in de namiddag besteld en de volgende dag was het in de ochtend al geleverd. Afgelopen weekend aan de slag gegaan met de DAP900 icm met de Moore pads en Menzerna. Echt wat een geweldige producten!

M beoordeelde op 2018-02-04

Snelle levering. Producten bevallen goed

Pieter beoordeelde op 2017-07-01

Bestelling afgehaald, super geregeld!

Alex beoordeelde op 2017-06-30

Snel geleverd, al meerdere malen hier een bestelling gedaan.