Aalsterweg 89 A

Bol.com 14 8,5
2015

Ans Jobse beoordeelde op 2015-10-20

Hoi
ik ben zeer tevreden over de handelswijze en
afwerking van het product dat ik besteld bij PortemoneeZ.
Echt top

S beoordeelde op 2015-09-14

Brian beoordeelde op 2015-09-08

Snel goed geholpen met retour, geweldige kwaliteit, overzichtelijke site. Echt een goede winkel

Daniel beoordeelde op 2015-09-05

Mooie site niet goedkoop maar wel goede kwaliteit Geen gewoon goed

Lucia beoordeelde op 2015-09-03

Levering binnen 3 dagen na bestelling. Assortiment overslagmodel damesportemonnees uitbreiden.

Ed beoordeelde op 2015-08-29

Alles conform afspraak

Nancy beoordeelde op 2015-08-24

Heel tevreden over het product, goede kwaliteit voor een lage prijs. Snelle levering. De afmeting die op de website staat (8 x 5) klopt niet, maar dat dacht ik vantevoren al, want een bankpasje is ongeveer die maat, en de portemonnee is natuurlijk groter. Dus voor mij is dit geen probleem, maar wel handig om dit aan te passen.

Anoniem beoordeelde op 2015-08-21

rob beoordeelde op 2015-08-20

goede beschrijving en snelle levering

Anoniem beoordeelde op 2015-08-10

Snel geleverd, mooie kwaliteit en niet duur.

Christel beoordeelde op 2015-07-27

Rik beoordeelde op 2015-07-27

Top levering

Anoniem beoordeelde op 2015-06-19

Pam beoordeelde op 2015-05-31

Duidelijke overzichtelijke site en snelle service afmeting klopt niet helemaal van de portemonnee

Anoniem beoordeelde op 2015-05-29

vince beoordeelde op 2015-05-22

snelle website, snel gevonden wat ik zocht. Verbeter de presentatie van de producten m.b.v fimpjes en eigen foto's. Vertel duidelijk of de portemonnee ook geschikt is voor kleingeld.

Rick beoordeelde op 2015-05-19

Met name in het kwalitatief wat betere segment (en dus ook wat duurder) erg sterk.

Anoniem beoordeelde op 2015-05-16

Joriene beoordeelde op 2015-05-15

Remco beoordeelde op 2015-05-12

Snelle en nette verzending, hoge kwaliteit van de producten. Producten zijn wat aan de hoge prijs.