Zuidwending 165
9644XD Veendam

S van Schijndel beoordeelde op 2019-02-10

RUDOLF KANISKI beoordeelde op 2019-01-10

Super service, follow up 100% and personalised. Shipping very fast.

Reactie van Portofoonwereld:
Thank you for your 5-star rating AND your positive comment! Satisfied customers mean a lot to us, If you enjoy your purchase, please rate the product itself on our website. This helps our future customers.
Regards,

R Mout beoordeelde op 2018-10-04

Snelle levering. Duidelijke communicatie (verwacht ook niet anders van een portofoonwinkel).

Michael Häberle beoordeelde op 2018-08-30

F Christiaanse beoordeelde op 2018-07-10

Kris Bynens beoordeelde op 2018-06-24

Jo Kumpen beoordeelde op 2018-06-20

G van kekem beoordeelde op 2018-05-12

D Muis beoordeelde op 2018-05-03

Rene Backer beoordeelde op 2018-03-16

super vriendelijk behandeld en een hele goede serves , met toevan bij deze winkel gekomen , wou dat ze allemaal zo waren Nogmaals Djw Portofoonwereld
Rene Backer

Sjaak Venrooij beoordeelde op 2018-03-02

Prima verpakte en snelle levering

A Cooymans beoordeelde op 2018-02-02

jc maartens beoordeelde op 2018-02-01

goed en netjes verpakt volgende dag geleverd

Andy Impens beoordeelde op 2018-01-31

H.A.M Traa beoordeelde op 2017-12-27

Tord Hallenberg beoordeelde op 2017-12-07

Martin Poortvliet beoordeelde op 2017-12-03

F Bauweraerts beoordeelde op 2017-11-17

Hans beoordeelde op 2017-11-14

Makkelijk te bestellen en vervolgens lekker vlot geleverd.

A. Sjoerdsma beoordeelde op 2017-09-14