Gravin Juliana van Stolberglaan 31
2263AB Leidschendam

9,9

Alexander beoordeelde op 2017-07-17

Duidelijkheid, goede prijs + top ondersteuning!

Nevil beoordeelde op 2017-07-07

Werkt heel fijn, behalve dat je nog handmatig mailtjes moet typen om door te geven wat er met de post moet gebeuren. Saldo opvragen en storten is ook te handmatig allemaal. Maar ik had al begrepen dat ze een nieuw platform aan het bouwen zijn, dus daar kijk ik naar uit!

Reactie van PostboxNL BV:
Beste Nevil, fijn om te vernemen dat je tevreden bent. Inderdaad zijn we het portaal nu aan het testen en zal zowel het instellen als het doorgeven van scans een stuk eenvoudiger worden.

B. de Haan beoordeelde op 2017-06-27

Mijn bedrijf maakt al jaren gebruikt van PostboxNL en we zijn hier erg tevreden over.
De fysieke brievenpost in de emailbox ontvangen is erg prettig, vooral als we onderweg zijn of tijdelijk in het buitenland zijn.
De scans van de documenten zijn goed leesbaar en omdat het digitaal is, is het ook makkelijk te archiveren. Hiermee hebben we dan meteen een digitale kopie van de inkomende post.
Wij bevelen PostboxNL dan ook zeker aan!

F.A. Dumas beoordeelde op 2017-06-19

Wij wonen het grootste deel van de tijd in het buitenland, maar toch nog wat links in Nederland. PostboxNL is een geweldige flexibele oplossing om toch een Nederlands postadres te houden, en de daar geleverde post door te laten sturen tegen een redelijk tarief. Waar ik het meest enthousiast over ben is de persoonlijke en altijd stipte ondersteuning ! Toppers !!!

Chris de Smedt beoordeelde op 2017-06-14

Fantastisch alternatief op de postbus van PostNL! Ik wilde namelijk een postbus aanvragen maar na 3 uur (!) is het me nog niet gelukt. Na het zoeken voor een alternatief kwam ik bij Postbox terecht, aanvraag was binnen 5 minuten gelukt na een behulpzaam gesprek met een van de medewerkers.

Hans ter Weel beoordeelde op 2017-05-07

ik ben nu al weer enkele maanden klant en verbaas me over de mogelijkheden. Ik woon in België en wilde een adres in Nederland om producten te laten leveren die Nederlandse webwinkels niet in België willen afleveren en dat gaat perfect met postboxnl. Nu blijkt ook nog eens dag het mogelijk is om pakketten samen te voegen zodat ik geld bespaar op vervoerkosten. Ik had niet eerder van zo'n dienst gehoord.

Mr. Wong beoordeelde op 2017-02-08

Frequent traveller and find this solution absolutely perfect. Easy and fast. Well done!!

Maurice beoordeelde op 2017-02-07

Na bericht te hebben ontvangen dat onze reguliere postbus wederom dit jaar duurder zou worden (en fors ook) hebben we voor PostboxNL gekozen. We zijn nog niet zo lang nieuwe gebruiker, maar tot op heden zijn wij erg tevreden over de geboden diensten tegen een prima prijs!

Paula Martinez beoordeelde op 2017-01-04

Absolutely fantastic service. Cheap and compete. Exceeds my expectations.

Miranda Hoeben beoordeelde op 2016-12-08

Ik gebruik jullie diensten omdat ik aan het verhuizen ben en daarna weer ga verhuizen. Het contact met de jullie is erg prettig en behulpzaam. Pas na uitleg werd het me eigenlijk duidelijk hoe de prijzen werken. Dat vond ik niet heel duidelijk op de website. Het is wel de meest goedkope dienst die ik heb kunnen vinden. Bedankt!

Reactie van PostboxNL BV:
Beste Miranda, Bedankt voor je reactie en fijn dat je enthousiast bet over onze dienstverlening. Wij proberen onze prijzen zo transparant en duidelijk mogelijk te brengen en een klant uitsluitend te laten betalen voor een dienst die hij daadwerkelijk gebruikt. Wij snappen dat dit soms verwarring geeft en dat je niet altijd direct weet waar je aan toe bent. Ons bereikt dit bericht vaker en daarom komt er binnenkort ook de mogelijkheid om all-in abonnementen af te sluiten.

Anouk beoordeelde op 2016-11-04

Kreeg van de week bericht dat mijn postbus weer duurder was geworden... eruit dat ding!! volgens mij ben ik nu een stuk goedkoper uit. Kende Postboxnl verder niet maar heb even contact gehad met de klantenservice en dat ervaarde zeer prettig

frederique beoordeelde op 2016-08-30

Cheap and just what I needed!

Ulbe Bergsma beoordeelde op 2016-06-07

Geweldig personeel. Goede chat hulp. Alles opgezet in 15 min. Prima. Kan er geen betere woorden voor kwijt. 5 Stars!

Reactie van PostboxNL BV:
Bedankt! We doen ons best!

Arie beoordeelde op 2016-03-13

Ik ben woonachtig in Venezuela. Een postbode bestaat niet. Post gaat via DHL maar die accepteren geen postbus om naar toe te sturen. Postbox heeft straatadres, ontvangt DHL document en stuurt het door met Postnl. IJzersterkte service.

Marie-Ann beoordeelde op 2016-02-24

Wat ik vooral heel prettig vind aan PostboxNL is dat ze goed bereikbaar zijn en je persoonlijk te woord staan. Bij veel online bedrijven kun je niet eens bellen maar bij PostboxNL besteden ze daar echt aandacht aan, ook via mail of chat altijd netjes en snel antwoord. Super!

Micha beoordeelde op 2016-02-21

Prima service!

Anna Maria beoordeelde op 2016-01-16

Ik woon al ruim drie jaar op Bonaire. Post krijgen is hier ontzettend lastig. Postbox biedt mij de perfecte oplossing op mijn post uit nederland te krijgen. In plaats van de gebruikelijke 2 maanden ontvang ik het nu binnen 2 dagen in mijn mail. Haha

Angelika Berkhof beoordeelde op 2016-01-16

Ik werd benaderd door ron huijers van postboxnl op curacaou over de postbox. voor mij kwam het als geroepen. ik woon enkele maanden per jaar hier en vindt het lastig mijn post te ontvangen. het lijkt me een perfecte oplossing maar in de praktijk moet dat nog blijken. de kosten vindt ik erg laag. nu stuurt mijn zoon de post vanuit nederland door en heb er nu voor gekozen op het te laten scannen. ik heb wel de reviews doorgelezen en had er een goed gevoel over.

Vincent beoordeelde op 2015-11-30

Uitermate professioneel zonder het vriendelijke en prettige uit het oog te verliezen. Een genot om mee te werken, snel in reacties. Een voorbeeld voor veel andere bedrijven. Niks dan hulde dus!

Louise Leroy beoordeelde op 2015-11-20

Ik zit momenteel even tussen twee huizen en vond dit wel een praktische oplossing. Heb de recencies hier gelezen en wist niet goed wat ik kon verwachten. Ik vind post wel een dingetje zegmaar.... Tot nu toe gaat alles perfect. Ik had nog een paar vragen en moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de snelheid waarmee wordt gereageerd door de klantendienst. Petje af... daar kan menig bedrijf een voorbeeld aannemen. Was verbaast over de prijzen die hun hanteren. Ik vraag me nog steeds af hoe het zo goedkoop kan maar ik vind het best... haha

Beste Louise,
Bedankt voor je vriendelijke woorden. Wij doen ons best en kunnen je garanderen dat je post bij ons in goede handen is (ondanks onze lage prijzen ;-)).