Gravin Juliana van Stolberglaan 31
2263AB Leidschendam

Cees Elderling (Canada) beoordeelde op 2018-03-24

Vlotte en prima service. Gebruik soortgelijke diensten ook in USA en Canada echter ben verbaasd over de prijs en kwaliteit van postbox. In het bijzonder dat ik scans krijg per enveloppe en niet in 1 groot bestand. Er kan echter wel iets meer geautomatiseerd worden. Uiteindelijk gaat het erom dat ik mij post digitaal krijg aangeleverd tegen de laagst mogelijke kosten en dat maken ze zeker waar!

Ashley beoordeelde op 2018-03-04

Handige service. Blij dat ik het ben tegengekomen. Had wat moeite met instellen door de vele mogelijkheden maar klanten service heeft me prima geholpen.

Rex beoordeelde op 2018-03-03

Het idee van PostboxNL is heel goed, en opzich zijn er veel mogelijk, het is echter erg onduidelijk om alles in te stellen. Je kan geen real time overzicht zien van je balans en kosten, iets wat je natuurlijk in deze tijd wel nodig hebt. Bepaalde dingen staan niet duidelijk aangegeven of blijken ineens anders.
Aanpassingen in je instellingen is erg lastig, je meot alle stappen weer helemaal opnieuw volgen om 1 klein dingetje te veranderen.

Hopelijk worden dit soort dingen snel verbeted.
Het aanmelden zelf ging opzich wel vlot, maar het mag allemaal wel wat moderner, het komt nu ouderwets over, en tegenover mijn andere mailforwarding in Duitsland, is PostboxNL echt heel erg gedateerd.

Inmiddels meer ervaring maar het wordt er niet beter op. Heel veel vage en onduidelijke kosten. Account wordt zomaar inactief gezet, terwijl er nog geld aanwezig is. Geen aanrader dit en alle positieve reviews? Zijn niet geverifieerd, pas maar op!

En inmiddels hebben ze mijn account opgeheven. Kritiek hebben mag dus absoluut niet en is ongewenst. Erg onprofessioneel!
Dat ze mijn nu in de reactie hieronder "concullega" noemen slaat werkelijk nergens op. Ik heb een muziekbedrijf en heb niets met hun vakgebied te maken.

Reactie van PostboxNL BV:
Beste "Rex", inmiddels hebben wij ook ons onderzoek gedaan en begrijpen we dat je ons om jouw moverende redenen wenst zwart te maken (concullega). Duidelijk mag zijn dat we ons totaal niet kunnen vinden in je verhaal. Zoals eerder aangegeven staat je vrij om aan te geven wat je niet transparant vindt aan onze prijzen. Wij hebben juist niet gekozen voor een all-in prijs omdat je dat volledig inzicht geeft in de kosten, echter begrijpen we inmiddels ook dat het niet uitmaakt wat we zeggen of doen. Wij wensen je namens ons hele team alle succes met het opbouwen van je bedrijf.

Walther beoordeelde op 2018-02-18

Needed a postal address during my traveling through the US. PostboxNL does the job!

John Backer (S66) beoordeelde op 2018-01-08

asdfvsdfbvdf

John Backer (S66) beoordeelde op 2017-12-31

Thank you for a great product and service. I've been a very satisfied customer for the past 3 years. Due to the fact that I moved out of the Netherlands your services are no longer needed. Keep up the good work and when you ever look to expand to Canada give me a call. More then happy to bring you in contact with some people that can get you on your way!

Reactie van PostboxNL BV:
Thanks for the great review. We'll expand in Europe first with our new portal but keep your proposal in mind.

P.J.K. van Orsouw beoordeelde op 2017-10-27

Wow... wat een service... had ik dit maar eerder gevonden.. prima prijs, prima mensen en voldoet perfect aan mijn verwachtingen.

Alexander beoordeelde op 2017-07-17

Duidelijkheid, goede prijs + top ondersteuning!

Nevil beoordeelde op 2017-07-07

Werkt heel fijn, behalve dat je nog handmatig mailtjes moet typen om door te geven wat er met de post moet gebeuren. Saldo opvragen en storten is ook te handmatig allemaal. Maar ik had al begrepen dat ze een nieuw platform aan het bouwen zijn, dus daar kijk ik naar uit!

Reactie van PostboxNL BV:
Beste Nevil, fijn om te vernemen dat je tevreden bent. Inderdaad zijn we het portaal nu aan het testen en zal zowel het instellen als het doorgeven van scans een stuk eenvoudiger worden.

B. de Haan beoordeelde op 2017-06-27

Mijn bedrijf maakt al jaren gebruikt van PostboxNL en we zijn hier erg tevreden over.
De fysieke brievenpost in de emailbox ontvangen is erg prettig, vooral als we onderweg zijn of tijdelijk in het buitenland zijn.
De scans van de documenten zijn goed leesbaar en omdat het digitaal is, is het ook makkelijk te archiveren. Hiermee hebben we dan meteen een digitale kopie van de inkomende post.
Wij bevelen PostboxNL dan ook zeker aan!

F.A. Dumas beoordeelde op 2017-06-19

Wij wonen het grootste deel van de tijd in het buitenland, maar toch nog wat links in Nederland. PostboxNL is een geweldige flexibele oplossing om toch een Nederlands postadres te houden, en de daar geleverde post door te laten sturen tegen een redelijk tarief. Waar ik het meest enthousiast over ben is de persoonlijke en altijd stipte ondersteuning ! Toppers !!!

Chris de Smedt beoordeelde op 2017-06-14

Fantastisch alternatief op de postbus van PostNL! Ik wilde namelijk een postbus aanvragen maar na 3 uur (!) is het me nog niet gelukt. Na het zoeken voor een alternatief kwam ik bij Postbox terecht, aanvraag was binnen 5 minuten gelukt na een behulpzaam gesprek met een van de medewerkers.

Hans ter Weel beoordeelde op 2017-05-07

ik ben nu al weer enkele maanden klant en verbaas me over de mogelijkheden. Ik woon in België en wilde een adres in Nederland om producten te laten leveren die Nederlandse webwinkels niet in België willen afleveren en dat gaat perfect met postboxnl. Nu blijkt ook nog eens dag het mogelijk is om pakketten samen te voegen zodat ik geld bespaar op vervoerkosten. Ik had niet eerder van zo'n dienst gehoord.

Mr. Wong beoordeelde op 2017-02-08

Frequent traveller and find this solution absolutely perfect. Easy and fast. Well done!!

Maurice beoordeelde op 2017-02-07

Na bericht te hebben ontvangen dat onze reguliere postbus wederom dit jaar duurder zou worden (en fors ook) hebben we voor PostboxNL gekozen. We zijn nog niet zo lang nieuwe gebruiker, maar tot op heden zijn wij erg tevreden over de geboden diensten tegen een prima prijs!

Paula Martinez beoordeelde op 2017-01-04

Absolutely fantastic service. Cheap and compete. Exceeds my expectations.

Miranda Hoeben beoordeelde op 2016-12-08

Ik gebruik jullie diensten omdat ik aan het verhuizen ben en daarna weer ga verhuizen. Het contact met de jullie is erg prettig en behulpzaam. Pas na uitleg werd het me eigenlijk duidelijk hoe de prijzen werken. Dat vond ik niet heel duidelijk op de website. Het is wel de meest goedkope dienst die ik heb kunnen vinden. Bedankt!

Reactie van PostboxNL BV:
Beste Miranda, Bedankt voor je reactie en fijn dat je enthousiast bet over onze dienstverlening. Wij proberen onze prijzen zo transparant en duidelijk mogelijk te brengen en een klant uitsluitend te laten betalen voor een dienst die hij daadwerkelijk gebruikt. Wij snappen dat dit soms verwarring geeft en dat je niet altijd direct weet waar je aan toe bent. Ons bereikt dit bericht vaker en daarom komt er binnenkort ook de mogelijkheid om all-in abonnementen af te sluiten.

Anouk beoordeelde op 2016-11-04

Kreeg van de week bericht dat mijn postbus weer duurder was geworden... eruit dat ding!! volgens mij ben ik nu een stuk goedkoper uit. Kende Postboxnl verder niet maar heb even contact gehad met de klantenservice en dat ervaarde zeer prettig

frederique beoordeelde op 2016-08-30

Cheap and just what I needed!

Ulbe Bergsma beoordeelde op 2016-06-07

Geweldig personeel. Goede chat hulp. Alles opgezet in 15 min. Prima. Kan er geen betere woorden voor kwijt. 5 Stars!

Reactie van PostboxNL BV:
Bedankt! We doen ons best!