Puttenstraat 5
8281 BP Genemuiden
0642060371

8,9

Hetty beoordeelde op 2018-10-31

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gebracht van je bestelling. En het product voldoet aan de verwachtingen

jhhp menke beoordeelde op 2018-10-31

heb er weinig aan toe te voegen levering was perfect

Joke van Dijk beoordeelde op 2018-10-15

De levering was binnen de gestelde tijd. Het aanbrengen van de in mijn geval deursticker was teleurstellend in het gebruiksgemak. Ook het advies de sticker groter dan de deur te bestellen kwam niet goed uit. Het recht bijsnijden is niet mooi geworden, waardoor ik een oplossing moet vinden voor de overstekende randjes. Helaas! De sticker zélf is prachtig.

Bert Verrips beoordeelde op 2018-10-15

De informatie en aflevering keurig op tijd> Een klein smetje was een lichte beschadiging( kreukels in de rechter onderhoek.
Deze voor 80% weg kunnen werken en omdat dit een donker deel is valt dit niet meer op. Omdat de poster op een glasplaat(spiegel) geplakt moest worden de ondergrond met een plantenspuit regelmatig wat nat gemaakt en glad gestreken met een plastic keukenschrapertje. Perfect strakke montage. Zijn er erg blij mee.

Gerda Roskam beoordeelde op 2018-10-15

SUPER de super.Snelle levering en een gaaf product. Ik kom zeker terug hier voor een volgende bestelling.

C. beoordeelde op 2018-10-14

Duurt erg lang voordat bestelling binnen was, ook geen correcte info over bezorging. Deurposter is ok, wel erg glanzend; bij andere online winkel was poster van veel betere kwaliteit.

Francois de Hesselle beoordeelde op 2018-10-13

Prettige ervaring gehad

Carolien Berghuis beoordeelde op 2018-10-13

Poster precies zoals besteld. Mooi

R. Rozekrans beoordeelde op 2018-09-26

Poster besteld om op een deur te plakken. Deur ziet er nu een stuk beter uit. Bestelling binnen een week in huis, was netjes verpakt in een stevige koker, dus helemaal top.

Freddy DE ROY beoordeelde op 2018-09-09

De poster is top, maar de levering laat te wensen over, een camionette zonder opschrift stop voor ons huis iemand stap uit stap terug in en rijdt door. (wij wisten niet wie dat was) de volgende dag staat die camionette er terug mijn man is naar buiten gegaan om te zien wat dat was, het was de levering van de poster, mijn man is moeten zeggen wat hij moest nemen, moest mijn man er niet geweest zijn reed die persoon terug door.

K Mul beoordeelde op 2018-09-06

Snel in huis en tevreden met het product!

John Gotjé beoordeelde op 2018-08-21

Ben heel tevreden en heeft een mooi plaatsje op mijn schutting gekregen direct in het zicht ben al blij dat de kanten gevouwen zijn en daar de ogen in verwerkt zijn super. Een dikke 10

Marjorie Hop beoordeelde op 2018-08-15

Eigenlijk was alles goed. Een uitzondering vormde het ontbreken van de T&T code in het mailtje waarin de status: Verzonden werd aangegeven. Ik kon derhalve niet achterhalen wanneer de tuinposter bezorgd zou worden. De tuinposter voldeed volledig aan onze verwachtingen en hang op een mooie plaats in de tuin. Goed gedaan Sybren.......

joost vanhoutte beoordeelde op 2018-08-15

tevreden, poster goed en vlug geleverd, makkelijk te plaatsen

L.G. Boon beoordeelde op 2018-08-15

Na bestelling werd het produkt in goede staat een paar dagen later geleverd.

Wil Erkelens beoordeelde op 2018-07-29

De poster is werkelijk prachtig en van goede kwaliteit.
Plus redelijk snelle bezorging.
Heel veel keus in maten en soorten.

Wilma Brasser beoordeelde op 2018-07-20

Snelle levering, prima kwaliteit, het resultaat is schitterend. Erg blij mee.

Dirk van Beelen beoordeelde op 2018-07-19

Prima product . Goed verpakt .Goed op tijd geleverd. Herhaling vatbaar..uit

Hannes Stragier beoordeelde op 2018-07-15

Heel mooie tuinposter, herschept ons loungehoekje in een gezellig plaatsje in de tuin !
Perfecte levering.

Marjan Van der kroon beoordeelde op 2018-07-15

Poster is veel te glimmend.