Puttenstraat 5
8281 BP Genemuiden
0642060371

8,9

Liesbeth van de Wouw beoordeelde op 2019-03-11

Erg tevreden, mijn tuinposter is zeer mooi geworden en is snel geleverd.

Jans J schuitema beoordeelde op 2019-03-05

Snelle levering en van goede kwaliteit. Zo op de deur geplakt.

Wendy de Heus beoordeelde op 2019-02-17

Ziet er keurig uit. Optijd geleverd.

Monique Bakker beoordeelde op 2019-02-04

Geen beschrijving hoe het beste te werk te gaan. Deursticker is Niet te doen zonder kreukels.

Jan van den Heuvel beoordeelde op 2019-02-04

Goede service. Alles is mogelijk

Wilco Kannekens beoordeelde op 2019-02-02

Ik had drie grote fotopanelen (Dibond) besteld, voor in mijn nieuwe huis. Je kunt zelf je eigen foto's kiezen en gebruiken, dus je bent helemaal niet afhankelijk van het aanbod op de website, dat overigens ook heel uitgebreid is. Binnen een week werden de panelen geleverd. Helaas waren de boorgaten iets te klein voor de meegeleverde afstandhouders. Ik heb direct contact opgenomen met Posterwand.com en toen bleek dat er geen andere afstandhouders waren en de gaten ook niet netjes uitgeboord konden worden, werden er binnen een week 3 geheel nieuwe fotopanelen bezorgd. Wat een TOPSERVICE! En wat een ongelooflijk gave kwaliteit. Ik zou iedereen Posterwand.com willen aanbevelen. Niet alleen voor fotopanelen, maar ook voor allerlei verschillende soorten stickers.

J Vos beoordeelde op 2018-12-08

Goed mailcontact en advies. Foto was slechte kwaliteit dus geld terug na 1 dag. Poging 2 goed gekeurd en dus besteld. Zeer tevreden. Echt TOP! Bedankt.

Joyce van de Geer beoordeelde op 2018-11-27

Netjes verpakt en binnen 5 dagen alles thuis. Prima.

Herman Vetketel beoordeelde op 2018-11-25

- Bestelling snel verwerkt
- Levering van het product op tijd
- Kwaliteit lijkt goed

E van Buul beoordeelde op 2018-11-24

Snelle levering: fijn dat het formaat aangepast kon worden en gespiegeld.

Hetty beoordeelde op 2018-10-31

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gebracht van je bestelling. En het product voldoet aan de verwachtingen

jhhp menke beoordeelde op 2018-10-31

heb er weinig aan toe te voegen levering was perfect

Joke van Dijk beoordeelde op 2018-10-15

De levering was binnen de gestelde tijd. Het aanbrengen van de in mijn geval deursticker was teleurstellend in het gebruiksgemak. Ook het advies de sticker groter dan de deur te bestellen kwam niet goed uit. Het recht bijsnijden is niet mooi geworden, waardoor ik een oplossing moet vinden voor de overstekende randjes. Helaas! De sticker zélf is prachtig.

Bert Verrips beoordeelde op 2018-10-15

De informatie en aflevering keurig op tijd> Een klein smetje was een lichte beschadiging( kreukels in de rechter onderhoek.
Deze voor 80% weg kunnen werken en omdat dit een donker deel is valt dit niet meer op. Omdat de poster op een glasplaat(spiegel) geplakt moest worden de ondergrond met een plantenspuit regelmatig wat nat gemaakt en glad gestreken met een plastic keukenschrapertje. Perfect strakke montage. Zijn er erg blij mee.

Gerda Roskam beoordeelde op 2018-10-15

SUPER de super.Snelle levering en een gaaf product. Ik kom zeker terug hier voor een volgende bestelling.

C. beoordeelde op 2018-10-14

Duurt erg lang voordat bestelling binnen was, ook geen correcte info over bezorging. Deurposter is ok, wel erg glanzend; bij andere online winkel was poster van veel betere kwaliteit.

Francois de Hesselle beoordeelde op 2018-10-13

Prettige ervaring gehad

Carolien Berghuis beoordeelde op 2018-10-13

Poster precies zoals besteld. Mooi

R. Rozekrans beoordeelde op 2018-09-26

Poster besteld om op een deur te plakken. Deur ziet er nu een stuk beter uit. Bestelling binnen een week in huis, was netjes verpakt in een stevige koker, dus helemaal top.

Freddy DE ROY beoordeelde op 2018-09-09

De poster is top, maar de levering laat te wensen over, een camionette zonder opschrift stop voor ons huis iemand stap uit stap terug in en rijdt door. (wij wisten niet wie dat was) de volgende dag staat die camionette er terug mijn man is naar buiten gegaan om te zien wat dat was, het was de levering van de poster, mijn man is moeten zeggen wat hij moest nemen, moest mijn man er niet geweest zijn reed die persoon terug door.