Puttenstraat 5
8281 BP Genemuiden
0642060371

8,9

Nelly Postma beoordeelde op 2019-07-06

Ondanks dat ik niet handig ben met dit soort klussen, is de poster mooi op de deur gekomen. Helaas wel verkeerd om, maar dat is een detail waar ik niet van opkijk of mij eraan stoor.

Helmy Epskamp beoordeelde op 2019-07-01

Ik heb een schilderijpaneel besteld 150x100 cm.
Binnen 5 werkdagen had ik deze in huis.
Keurig en stevig verpakt.
Hangt inmiddels onder de overkapping en ik ben er super blij mee.

Ron Bal beoordeelde op 2019-06-24

valt niet veel over te zeggen , ik heb gekregen wat ik besteld had, keurig verpakt, op tijd , dus helemaal top!!!

Marian van der Linden beoordeelde op 2019-06-08

Hij past goed.
Boven mijn verwachting.
En hij staat zo gezellig op het balkon.

Cor de Wit beoordeelde op 2019-06-05

Goeie website en voldoende keus en wat heel belangrijk is je de maten van je deursticker aanpassen zodat je deur geheel past, heb opdek deur wat ik bij de anderen niet mogelijk was en je kan de sticker in spiegelbeeld laten maken zodat de scharnierzijde altijd goed zit wat voor een perfect geheel zorgt. Snelle levering goed verpakt zodat je hem altijd heel thuis krijgt. De deur sticker is van zeer goede kwaliteit en mooi gemaakt. De volgende deurstickers bestel ik hier weer

Dick Maaskant beoordeelde op 2019-06-02

Prima aan te brengen....bij foutjes goed los te halen en te herstellen.

Inge Ruijten beoordeelde op 2019-05-08

Het bestellen ging heel vlot en gemakkelijk. De levertijd was een week, dat vond ik erg lang voor een paar spanelastieken. Jammer dat het slordig verpakt was.

KAAAM Kühlkamp beoordeelde op 2019-05-07

Had een gewoon en een gespiegeld besteld. Waren twee gewone en geen gespiegeld. Uiteindelijk wel snelle reactie. Krijg nog gespiegelde opgestuurd. Op dit moment nog niet binnen.

Karin Daams beoordeelde op 2019-05-01

Goed contact en dito levering

K.J. Tuil beoordeelde op 2019-05-01

super ga zo door

Harry Jeltes beoordeelde op 2019-04-21

Ziet er prima uit.

Simone Bakker beoordeelde op 2019-04-17

het is een mooie poster, wel wat meer glans als verwacht maar het is een prima poster. bij feedback werd hier heel goed op gereageerd, staan hier duidelijk open voor.

Marianne Dijkstra beoordeelde op 2019-04-06

Goede kwaliteit, snelle levering

Liesbeth van de Wouw beoordeelde op 2019-03-11

Erg tevreden, mijn tuinposter is zeer mooi geworden en is snel geleverd.

Jans J schuitema beoordeelde op 2019-03-05

Snelle levering en van goede kwaliteit. Zo op de deur geplakt.

Wendy de Heus beoordeelde op 2019-02-17

Ziet er keurig uit. Optijd geleverd.

Monique Bakker beoordeelde op 2019-02-04

Geen beschrijving hoe het beste te werk te gaan. Deursticker is Niet te doen zonder kreukels.

Jan van den Heuvel beoordeelde op 2019-02-04

Goede service. Alles is mogelijk

Wilco Kannekens beoordeelde op 2019-02-02

Ik had drie grote fotopanelen (Dibond) besteld, voor in mijn nieuwe huis. Je kunt zelf je eigen foto's kiezen en gebruiken, dus je bent helemaal niet afhankelijk van het aanbod op de website, dat overigens ook heel uitgebreid is. Binnen een week werden de panelen geleverd. Helaas waren de boorgaten iets te klein voor de meegeleverde afstandhouders. Ik heb direct contact opgenomen met Posterwand.com en toen bleek dat er geen andere afstandhouders waren en de gaten ook niet netjes uitgeboord konden worden, werden er binnen een week 3 geheel nieuwe fotopanelen bezorgd. Wat een TOPSERVICE! En wat een ongelooflijk gave kwaliteit. Ik zou iedereen Posterwand.com willen aanbevelen. Niet alleen voor fotopanelen, maar ook voor allerlei verschillende soorten stickers.

J Vos beoordeelde op 2018-12-08

Goed mailcontact en advies. Foto was slechte kwaliteit dus geld terug na 1 dag. Poging 2 goed gekeurd en dus besteld. Zeer tevreden. Echt TOP! Bedankt.