Puttenstraat 5
8281 BP Genemuiden
0642060371

8,9

Inge Ruijten beoordeelde op 2019-05-08

Het bestellen ging heel vlot en gemakkelijk. De levertijd was een week, dat vond ik erg lang voor een paar spanelastieken. Jammer dat het slordig verpakt was.

KAAAM Kühlkamp beoordeelde op 2019-05-07

Had een gewoon en een gespiegeld besteld. Waren twee gewone en geen gespiegeld. Uiteindelijk wel snelle reactie. Krijg nog gespiegelde opgestuurd. Op dit moment nog niet binnen.

Karin Daams beoordeelde op 2019-05-01

Goed contact en dito levering

K.J. Tuil beoordeelde op 2019-05-01

super ga zo door

Harry Jeltes beoordeelde op 2019-04-21

Ziet er prima uit.

Simone Bakker beoordeelde op 2019-04-17

het is een mooie poster, wel wat meer glans als verwacht maar het is een prima poster. bij feedback werd hier heel goed op gereageerd, staan hier duidelijk open voor.

Marianne Dijkstra beoordeelde op 2019-04-06

Goede kwaliteit, snelle levering

Liesbeth van de Wouw beoordeelde op 2019-03-11

Erg tevreden, mijn tuinposter is zeer mooi geworden en is snel geleverd.

Jans J schuitema beoordeelde op 2019-03-05

Snelle levering en van goede kwaliteit. Zo op de deur geplakt.

Wendy de Heus beoordeelde op 2019-02-17

Ziet er keurig uit. Optijd geleverd.

Monique Bakker beoordeelde op 2019-02-04

Geen beschrijving hoe het beste te werk te gaan. Deursticker is Niet te doen zonder kreukels.

Jan van den Heuvel beoordeelde op 2019-02-04

Goede service. Alles is mogelijk

Wilco Kannekens beoordeelde op 2019-02-02

Ik had drie grote fotopanelen (Dibond) besteld, voor in mijn nieuwe huis. Je kunt zelf je eigen foto's kiezen en gebruiken, dus je bent helemaal niet afhankelijk van het aanbod op de website, dat overigens ook heel uitgebreid is. Binnen een week werden de panelen geleverd. Helaas waren de boorgaten iets te klein voor de meegeleverde afstandhouders. Ik heb direct contact opgenomen met Posterwand.com en toen bleek dat er geen andere afstandhouders waren en de gaten ook niet netjes uitgeboord konden worden, werden er binnen een week 3 geheel nieuwe fotopanelen bezorgd. Wat een TOPSERVICE! En wat een ongelooflijk gave kwaliteit. Ik zou iedereen Posterwand.com willen aanbevelen. Niet alleen voor fotopanelen, maar ook voor allerlei verschillende soorten stickers.

J Vos beoordeelde op 2018-12-08

Goed mailcontact en advies. Foto was slechte kwaliteit dus geld terug na 1 dag. Poging 2 goed gekeurd en dus besteld. Zeer tevreden. Echt TOP! Bedankt.

Joyce van de Geer beoordeelde op 2018-11-27

Netjes verpakt en binnen 5 dagen alles thuis. Prima.

Herman Vetketel beoordeelde op 2018-11-25

- Bestelling snel verwerkt
- Levering van het product op tijd
- Kwaliteit lijkt goed

E van Buul beoordeelde op 2018-11-24

Snelle levering: fijn dat het formaat aangepast kon worden en gespiegeld.

Hetty beoordeelde op 2018-10-31

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gebracht van je bestelling. En het product voldoet aan de verwachtingen

jhhp menke beoordeelde op 2018-10-31

heb er weinig aan toe te voegen levering was perfect

Joke van Dijk beoordeelde op 2018-10-15

De levering was binnen de gestelde tijd. Het aanbrengen van de in mijn geval deursticker was teleurstellend in het gebruiksgemak. Ook het advies de sticker groter dan de deur te bestellen kwam niet goed uit. Het recht bijsnijden is niet mooi geworden, waardoor ik een oplossing moet vinden voor de overstekende randjes. Helaas! De sticker zélf is prachtig.