Puttenstraat 5
8281 BP Genemuiden
0642060371

8,9

Freddy DE ROY beoordeelde op 2018-09-09

De poster is top, maar de levering laat te wensen over, een camionette zonder opschrift stop voor ons huis iemand stap uit stap terug in en rijdt door. (wij wisten niet wie dat was) de volgende dag staat die camionette er terug mijn man is naar buiten gegaan om te zien wat dat was, het was de levering van de poster, mijn man is moeten zeggen wat hij moest nemen, moest mijn man er niet geweest zijn reed die persoon terug door.

K Mul beoordeelde op 2018-09-06

Snel in huis en tevreden met het product!

John Gotjé beoordeelde op 2018-08-21

Ben heel tevreden en heeft een mooi plaatsje op mijn schutting gekregen direct in het zicht ben al blij dat de kanten gevouwen zijn en daar de ogen in verwerkt zijn super. Een dikke 10

Marjorie Hop beoordeelde op 2018-08-15

Eigenlijk was alles goed. Een uitzondering vormde het ontbreken van de T&T code in het mailtje waarin de status: Verzonden werd aangegeven. Ik kon derhalve niet achterhalen wanneer de tuinposter bezorgd zou worden. De tuinposter voldeed volledig aan onze verwachtingen en hang op een mooie plaats in de tuin. Goed gedaan Sybren.......

joost vanhoutte beoordeelde op 2018-08-15

tevreden, poster goed en vlug geleverd, makkelijk te plaatsen

L.G. Boon beoordeelde op 2018-08-15

Na bestelling werd het produkt in goede staat een paar dagen later geleverd.

Wil Erkelens beoordeelde op 2018-07-29

De poster is werkelijk prachtig en van goede kwaliteit.
Plus redelijk snelle bezorging.
Heel veel keus in maten en soorten.

Wilma Brasser beoordeelde op 2018-07-20

Snelle levering, prima kwaliteit, het resultaat is schitterend. Erg blij mee.

Dirk van Beelen beoordeelde op 2018-07-19

Prima product . Goed verpakt .Goed op tijd geleverd. Herhaling vatbaar..uit

Hannes Stragier beoordeelde op 2018-07-15

Heel mooie tuinposter, herschept ons loungehoekje in een gezellig plaatsje in de tuin !
Perfecte levering.

Marjan Van der kroon beoordeelde op 2018-07-15

Poster is veel te glimmend.

Marike beoordeelde op 2018-07-11

Poster kwam binnen met een foutje, maar binnen paar dagen nieuwe toegestuurd gekregen, zonder problemen! Top-service!

Martin Pronk beoordeelde op 2018-07-01

Goede kwaliteit, zorg voor goede verzending en vriendelijk tijdens contact. Wanneer ik wederom een poster of sticker nodig heb, zal dat zeker bij Posterwand.com zijn.

paul toet beoordeelde op 2018-06-28

Ze zouden iets mededeelzamer mogen zijn.

Ankie Flotman beoordeelde op 2018-06-21

Heel makkelijk aan te brengen

Andrew Raven beoordeelde op 2018-06-12

Binnen de afgesproken datum in huis. Keurig verpakt ook.

Patricia Hart beoordeelde op 2018-06-01

Op tijd geleverd en mooi product. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Bart Visser beoordeelde op 2018-06-01

snelle levering zeer tevreden met het resultaat

Jef Zijlemans beoordeelde op 2018-05-30

Bestelde product voldoet aan verwachting.

Yvonne beoordeelde op 2018-05-23

Snel en volgens afspraak. Foto en doek goede kwaliteit