Puttenstraat 5
8281 BP Genemuiden
0642060371

8,9

Yvonne beoordeelde op 2018-05-23

Snel en volgens afspraak. Foto en doek goede kwaliteit

Liset beoordeelde op 2018-05-23

Super toffe oplossing voor lelijke deuren. Ik begon met 1 en heb er nu al 4.
Makkelijk te plakken. Tip, deur op behangtafel leggen werkt prima!

Ingrid Mulder beoordeelde op 2018-05-21

Tevreden. 2 bestellingen gedaan en binnen een week in huis.

Anneliese Deuss beoordeelde op 2018-05-20

Alles was perfect, de snelheid van de levering, de verpakking & de inhoud. Ben uitermate tevreden over.

Wil Hendriks beoordeelde op 2018-05-15

De poster ziet er prima uit!
Helaas kwam het kado te laat voor moederdag. Op donderdag kreeg ik bericht dat de poster was "verzonden" maar het kwam pas na het weekend aan. Ik neem aan dat dit aan de bezorging ligt die het extra druk had i.v.m. moederdag.

Sylvia Dinkgreve beoordeelde op 2018-05-13

Poster op maat laten maken. Goede kwaliteit en snel geleverd!

Kitty Hoeijmakers- Tuip beoordeelde op 2018-05-10

Snel geleverd! Prima kwaliteit! Alleen het begin is lastig en kun je dit niet alleen. Ik ben DIK tevreden

sandra pfeil beoordeelde op 2018-05-09

Poster besteld ..rondom slechte kwaliteit..terug gestuurd ( 13.25€) 2 mails gestuurd maar nu heb reactie meer terug van Sybren. Gaat om 74.50€ +13.25€ hoop dat ik er nog iets van hoor

henk vanden heuvel beoordeelde op 2018-04-30

hij is heel mooi!

Marjan Stegeman beoordeelde op 2018-04-03

De deurposter werd snel bezorgd. Het tegelijkertijd bestelde strijkplaatje ontbreekt echter.
Via de contactpagina heb ik hiervan melding gedaan.
Ik hoop dat dit snel wordt nagezonden!

Jose Oevering beoordeelde op 2018-03-22

Prima service en goede kwaliteit.

Peter Bocken beoordeelde op 2018-03-07

Levering gebeurde op het aangekondigde moment. Matte poster was iets blinkender dan verwacht, maar plaatsen ging goed. Resultaat mag er zijn.

Y de Groot beoordeelde op 2018-03-07

Afspraak nagekomen.
Zoals het hoort.
Tevreden.

Louisa Gieske beoordeelde op 2018-02-27

Snelle levering. Wel vind ik het jammer, dat ik niet gebeld ben om het feit, dat ik een deurposter had besteld en deze ' gespiegeld' had besteld, echter stonden er woorden op (die me niet eerder opgevallen waren bij een eerdere bestelling), waardoor de woorden nu in spiegelbeeld staan. Had ik door een belletje op gewezen kunnen worden.

Jolanda Leeuwe beoordeelde op 2018-02-11

Snel in huis mooie sticker. Beschrijving hoe het beste te plakken ontbrak.

R Boelhouwers beoordeelde op 2018-02-10

De eerste ontvangen poster was korter dan besteld. Na melding hiervan gemaakt te hebben ontvingen we, zonder problemen, naar drie dagen een nieuwe poster precies op lengte. Geweldig service.

Ron Regts beoordeelde op 2018-01-26

Goede kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs.

Nick Fraeye beoordeelde op 2018-01-21

juiste levering en binnen de beloofde aantal dagen

Imke van Cleemputte beoordeelde op 2018-01-11

Helemaal top en het aanbrengen ging makkelijker dan gedacht. Het resultaat is prachtig. Zeer blij mee

debbie oosthoek beoordeelde op 2018-01-05

Ik heb de bestelling niet ontvangen. Er is geen telefoon nummer dat je kan bellen.