Puttenstraat 5
8281 BP Genemuiden

0642060371

9,0

Anno Kemper beoordeelde op 2017-06-21

Levering binnen 7 eerkdagen, conform afspraak.

Bernard Visser, Fluitenmuseum Bolsward. beoordeelde op 2017-06-21

Heel snelle levering zoals beloofd, was in ongeveer een kwartier aangebracht en het resultaat verbluft iedereen. Ik had een foto op Facebook geplaatst en al mijn vrienden dachten dat ik een echte beveiligde deur had aangeschaft. SUCCES!!!

Ruud Benschop beoordeelde op 2017-06-14

Ik ben blij met de poster hij plakt goed en was gemakkelijk aan te brengen.
De poster zat goed verpakt en was snel geleverd met de post.

Groeten Ruud.

M Halsema beoordeelde op 2017-06-11

Goede kwaliteit besteld materiaal, goede communicatie, gratis verzending. Als de verzending iets sneller was geweest dan had ik mijn aankoop als uitstekend beoordeeld.

Arnold VandenHeuvel beoordeelde op 2017-06-05

Duurde wel een paar dagen, maar was goed verpakt

Marco Snitselaar beoordeelde op 2017-06-04

Keurig op tijd geleverd en gegelijk verpaktšŸ‘

J Kuipers beoordeelde op 2017-05-23

Zeer tevreden

Frans Rietdijk beoordeelde op 2017-05-18

goede prijs, snelle levering, keurig ingepakt. kortom toppie

Angelique Van den bosch beoordeelde op 2017-05-16

Zeer tevereden. Na 6 dagen was het pakketje geleverd vanuit Nederland naar Belgie. Mooie deurstickers en alle 5 hetzelfde. Dank u wel en wij gaan zeker nog bestellen in de toekomst

Annemieke de Boer beoordeelde op 2017-05-14

Snelle levering, met beoordeling van geschiktheid van de foto vooraf. Ziet er top uit.

peggy mostaert beoordeelde op 2017-05-06

Heel tevreden. Ik heb meteen terug een bestelling geplaatst. Ook had ik rap een antwoord op mijn vraag ivm de verzending van mijn bestelling.

Alex Middel beoordeelde op 2017-05-02

Heel tevreden over de poster.Mooie kwaliteit!

Richard Schoppen beoordeelde op 2017-04-30

Snelle levering en hoede afhandeling van de bestelling

Ellen Mol beoordeelde op 2017-04-26

Ik ben erg tevreden over de service van posterwand, ik kreeg eerst te zien of het de goede foto's waren en daarna werden ze bezorgd.
De eerste was prachtig en hebben we gelijk opgehangen.
De tweede hadden we pech mee, die was beschadigd, toen ik een mail stuurde met de foto's van de beschadeging kreeg ik dezelfde dag een mail terug dat ik een nieuwe zou krijgen. Twee dagen later werd hij al bezorgd

Gerard van den Boom beoordeelde op 2017-04-16

verrassend was dat de poster om een kartonnen rol geplaatst was, in plaats van er in. Bijna had ik hem bij het wegsnijden van de bubbeltjesplastic verpakking doorgesneden.

sandra Cornelissen beoordeelde op 2017-04-05

Goede kwaliteit en snelle service

Jalien Meijs beoordeelde op 2017-04-04

Erg mooi geworden. Goede kwaliteit sticker!

Monique Kuijper beoordeelde op 2017-04-03

Je krijgt geleverd wat je verwacht te krijgen. Kleuren zijn zelfs nog mooier dan op de website.

Anneke van Prooijen beoordeelde op 2017-04-02

Ik had het product heel snel in huis en de kwaliteit is prima!

g de reuver beoordeelde op 2017-04-02

Zeer tevreden met de kwaliteit en de uitvoering.
Levering snel