Dennenlaan 8
7731 AG Ommen

Ricardo beoordeelde op 2019-06-17

Snel geleverd en scherp geprijsd.

Maarten Delleman beoordeelde op 2019-06-16

Een pallet potgrond besteld. Bij de transporteur ging het fout. Potgrondshop heeft alle mogelijke moeite gedaan om te zorgen dat de bestelling zo snel mogelijk geleverd zou worden. Ik ben goed op de hoogte gehouden door middel van telefoontjes en mails. En als goedmaker nog een snoeischaar kado gehad, ondanks dat het niet hun fout was!
Kortom een top bedrijf!

Pieter Kruk beoordeelde op 2019-06-14

alles oke op tijd geleverd kan niet beter

Danielle Slot beoordeelde op 2019-06-12

Bestelling snel in huis. De bezorger heeft het netjes in de garage geplaatst.

Raf Peeters beoordeelde op 2019-06-12

Perfect op tijd en zonder fouten

Mark Duijn beoordeelde op 2019-06-12

Prima geleverd volgens afspraak

Anne Karnatz beoordeelde op 2019-06-11

heel goede afwerking van de bestelling, heel goede communikatie, heel goede aflevering

Juro Wiggers beoordeelde op 2019-06-09

Nergens goedkoper gevonden dan hier en ook nog gratis en snel geleverd. Top!!

Jan Rou beoordeelde op 2019-06-07

geleverd op de afgesproken dag en stevig verpakt en prima spul

Philippe Neven beoordeelde op 2019-06-04

Erg goede en snelle service!
Zowel vragen als het proces werden keurig opgepakt.

Alberto Erriu beoordeelde op 2019-06-03

Nette vlotte reakties op vragen over de bestelling, tevens een extra snoeischaar ontvangen bij de bestelling. Echter zat deze niet bij de levering, dit werd gelijk opgelost.

Michel Schippers beoordeelde op 2019-06-03

In eerste instantie ging er iets mis met de levering maar dit werd echt heel erg goed en snel opgelost. Zijn erg tevreden over deze service

Piet beoordeelde op 2019-06-03

Heldere website, duidelijkheid over moment van leveren, telefoontje kort vooraf, geleverd tot in de achtertuin. Complimenten.

Mark beoordeelde op 2019-06-03

Goede prijs, snelle levering.

Pieter Zuilekom beoordeelde op 2019-06-02

Geleverd volgens verwachting, prima!

Martin Wijnands beoordeelde op 2019-06-02

Alles verliep vlot, de prijs is redelijk inclusief alles. Zou het zo nodig weer doen. Kwaliteit lijkt mij voldoende.

Marian Wijn beoordeelde op 2019-06-01

Op afspraak geleverd. Goede service

Gerard Theulings beoordeelde op 2019-05-31

De levering viel erg tegen de pallad werd voor de ingang van de tuin geplaatst vanwege het grindpad nadat ik in de regen 60 pakken versjouwd had mocht ik een pallad klein slaan en was mijn afvalbak vol
Volgende keer gewoon weer een paar keer naar Karwei rijden jammer!
Als de transporteur niet met zo’n belachelijk grote vrachtwagen was gekomen had hij zijn wagen gewoon naar binnen kunnen rijden

Mtr Spel beoordeelde op 2019-05-31

Zeer goed ik zou iedereen aan bevelen snelle levering super

Jan Wagenaar beoordeelde op 2019-05-30

Keurig afgeleverd, niets dan lof/