Dennenlaan 8
7731 AG Ommen

Bart Brinke beoordeelde op 2018-06-20

Geen specifiek bezorgmoment, kan hele dag zijn.
Bezorgen niet tot in de tuin

Thomas Rustenburg beoordeelde op 2018-06-20

De aflevering was echt top geregeld maar de site mag wel wat overzichtelijker. Vergelijk bijvoorbeeld de site is met Bol.com. Die is op dat gebied ook gewoon overzichtelijk.

Eric Groot beoordeelde op 2018-06-19

De aflevering was een klein probleem maar dat lag zeker niet aan dit bedrijf. De communicatie ( gezien de levering op een verkeerd adres was gedaan) verliep soepel, er werd direct actie ondernomen waardoor het de dag erna alstaat nog geleverd werd..

Harmen Landman beoordeelde op 2018-06-19

prima service. Pallet met 2,4m3 aan potgrond werd precies op de bestelde dag bezorgd. Goed potgrond!

ER Lokkers beoordeelde op 2018-06-19

Prima afhandeling , gebracht op de gewenste datum

Jan Kees Kuijsten beoordeelde op 2018-06-16

Julia Teerling beoordeelde op 2018-06-14

Sylvia Snip beoordeelde op 2018-06-12

Heel tevreden, de bestelling was snel binnen en was netjes voor het huis neergezet

Th Bouwmeester beoordeelde op 2018-06-10

Top !

M. Meer beoordeelde op 2018-06-08

Sara Hoftekoesveld beoordeelde op 2018-06-07

Uitstekend. Voldoet aan verwachting. Alles volgens afspraak. Netjes verpakt!

D Broek beoordeelde op 2018-06-06

Op tijd geleverd en correct afgehandeld, ben zeer tevreden.

Bart Van den Driessche beoordeelde op 2018-06-06

Daphne Bartels beoordeelde op 2018-06-06

Direct antwoord op mijn vraag, hele snelle levering en goede aftersales

Martin Verbeek beoordeelde op 2018-06-04

A. Cenek beoordeelde op 2018-06-03

Opnieuw snel geleverd en dichtbij huis geplaatst. Besteld was 'Biologische potgrond voor de pot en bak' van het merk 'Moeder Aarde', dit is erg fijne, luchtige grond, een aanrader.

Fred Helge beoordeelde op 2018-06-01

Elly Doek beoordeelde op 2018-05-31

via diverse mailtjes op mijn vragen zeer goed en uitgebreid advies ontvangen welke grond ik het beste zou kunnen gebruiken voor mijn moestuin bakken.
Snelle levering, helaas was halve pallet blijven staan bij transporteur maar die is heel snel nageleverd.
Ik ben zeer tevreden over de service, en de kwaliteit van de geleverde grond.

Robert Eijk beoordeelde op 2018-05-27

Prima gedaan. Alles volgens afspraak.

David Wijk beoordeelde op 2018-05-27

Alles conform afspraak