Dennenlaan 8
7731 AG Ommen

Hans Welsum beoordeelde op 2019-08-19

Ging allemaal super goed en prefect. 6 augustus besteld en als bezorgdatum 19 augustus aangegeven. Werd bezorgd om 9.45 en keurig afgeleverd door transport bedrijf Snel! Doet zijn naam eer aan, zowel potgrondschop en de bezorging ;-)

Mathilde Droppert beoordeelde op 2019-08-17

Snel, goed afgeleverd en voor een prettige prijs. Scheelt een hoop gesjouw,

Hans Veerdonk beoordeelde op 2019-08-15

Communicatie top

Fam. Enk beoordeelde op 2019-08-15

Erg tevreden over de service! Netjes geleverd!

Edgar Eijking beoordeelde op 2019-08-12

Snelle levering. Prima chauffeur. Goede prijs.

Paula Klink beoordeelde op 2019-08-09

Prima, alleen jammer dat de chauffeur een half uur van te voor geen telefoontje doet ,nu was ik bijna de hele dag(15.15) aan huis gebonden.

M Streng beoordeelde op 2019-08-08

Netjes afgehandeld 👍

Geert Luurtsema beoordeelde op 2019-08-07

Prima geregeld ook met de chauffeur die niet moeilijk deed om de pallet iets verder dan een meter te plaatsen

Christiaan Sijnja beoordeelde op 2019-08-07

Potgrond is goed en snel geleverd.

Eric Hoppezak beoordeelde op 2019-08-06

Goed snel en voor de deur afgeleverd

André van Es beoordeelde op 2019-08-05

Top kwaliteit, snel geleverd!

Jeroen beoordeelde op 2019-08-05

Vooral de levering was een probleem. Op zich prima product, maar moest tot 3x toe achter de zending aan bellen (geen track & trace mogelijk) en na een lange dag wachten kwam de levering ver na 17:00 een keer binnen. Vooral de onbereikbaarheid van potgrondshop.nl (éénpitter?) is erg verveld.

Ger Koppes beoordeelde op 2019-08-04

Makkelijk , goed product, snelle levering en een goede prijs

Global Trade beoordeelde op 2019-08-02

We zijn erg tevreden. Op tijd geleverd en tot de deur van de achtertuin, heel vriendelijk chauffeur en behulpzaam. Echter aan te raden hoor.
Dank jullie wel.

Y.c.m Van de Vorst beoordeelde op 2019-07-31

Snelle levering en goede service

Piet Jezek beoordeelde op 2019-07-30

Gras komt morgen, maar communicatie is top. Gras geldverspilling. Prima, koud en bochtig. Makkelijk te liggen. Ruikt heerlijk!

Erik Wullaert beoordeelde op 2019-07-27

Super zowel levering en product.

Letty Groenen beoordeelde op 2019-07-26

Prima, levering op de gewenste dag. Chauffeur was helaas wat onhandig en raakte een verkeersbord en afvalbak....

Ron Rentenaar beoordeelde op 2019-07-24

Nette levering, goede kwaliteit dus zeker aanrader

Louis Schollen beoordeelde op 2019-07-23

Wordt netjes op afgesproken leverdatum geleverd en grond van goede kwaliteit