Dennenlaan 8
7731 AG Ommen

Jan Willem beoordeelde op 2019-02-22

De zending was prima verpakt en kwam op de beloofde dag. De vervoerder was zo vriendelijk het pallet op de door mij gewenste plaats (15 meter van de openbare weg) af te leveren. De potgrond ziet er goed uit.

Christel Boumans beoordeelde op 2019-02-21

Snelle en keurige levering

Marc Kerkhoff beoordeelde op 2019-02-20

Flexibel in de bezorging, netjes geleverd.

Jan Nelissen beoordeelde op 2019-02-19

Tevreden over de snelheid van levering en de kwaliteit.

Silvia Vleugels beoordeelde op 2019-02-18

zeer tevreden een bedrijf wat mee denkt met de klant.

Wilmar Moerman beoordeelde op 2019-02-17

Snelle levering hele behulpzame chauffeur. Mooie grond. Ziet er goed uit.

Dora Keijzers beoordeelde op 2019-02-16

Alles was gewoon goed.

Rob Stelt beoordeelde op 2019-02-13

Helemaal super! De levering was erg netjes verzorgd. Precies zoals ik hoopte.

anoniem beoordeelde op 2019-02-12

snelle levering!

Kees Lepoeter beoordeelde op 2019-02-11

Snel bezorgd volgens afspraken, netjes verpakt, prima kwaliteit

Iris Effendi beoordeelde op 2019-02-11

De bezorging was erg slordig. Ten eerste kreeg ik een mailtje dat de bezorging al geleverd was maar dat was niet zo. Ook kreeg ik geen mailtje met een bezorg tijd die mij beloofd was. Er waren ook wat zakken zie open waren dus moest ik dat ook schoon maken. Ik zal er hard over na denken om weer een keer bij jullie te bestellen. Iris

G.W. Korthals beoordeelde op 2019-02-10

overzichtelijk en goede bezorging

Sabrina Hol beoordeelde op 2019-02-08

Goede prijs en service. De bestelling kwam door vrachtwagenpech een dag later, maar ze hebben het keurig opgelost.

Flora Boogaard beoordeelde op 2019-02-07

De levering was op de dag van afspraak en er was overleg mogelijk over het neerzetten van de pallet.

Rob Westhoek beoordeelde op 2019-02-06

Er werd een verkeerde pallet geleverd maar na een e-mail was het snel verholpen en zo hoort het dus ben zeer te vrede

Hans Schevelier beoordeelde op 2019-02-05

prima afhandeling van mijn bestelling vlote levering

Henry Klootwijk beoordeelde op 2019-01-28

Voor de derde keer op rij mede dankzij een geweldige vervoerder een top levering

Petra Rooij beoordeelde op 2019-01-23

Conform afspraak bezorgd

Talpa Producties B.V. beoordeelde op 2019-01-16

Super hoor

Nelly van den Broek beoordeelde op 2019-01-15

keurige levering mooi op tijd en prima verpakt en mooi potgrond