Dennenlaan 8
7731 AG Ommen

Reinier Kuik beoordeelde op 2018-08-19

Paul Van Beusekom beoordeelde op 2018-08-15

Mooi produkt wat de groei van planten een enorme boost geeft. Van het voorjaar al de beuken aanplant gekocht en nu na de warmte voor deze variant gekozen. Dit in combinatie met een goede bezorging kan ik ze niet anders dan aanbevelen.

Erwin Binkhorst beoordeelde op 2018-08-15

Keurig op tijd geleverd ,en precies geplaatst waar ik het wilde hebben.

Jeroen Kraneveld beoordeelde op 2018-08-13

Leo Blink beoordeelde op 2018-08-12

G Breukelman beoordeelde op 2018-08-07

Talpa BV beoordeelde op 2018-08-06

Fransje Koning beoordeelde op 2018-08-03

Frank Putten beoordeelde op 2018-08-02

Gabriele Pol beoordeelde op 2018-07-31

Snelle levering. In overleg met de chauffeur, de pallet, daar gezet waar ik deze graag wou hebben.

Tess Schelvis beoordeelde op 2018-07-30

Netjes afgeleverd, Martijn. Dank daarvooršŸ˜Š grt Tess

Guido Mentink beoordeelde op 2018-07-25

Heel tevreden, goede en snelle levering en de grond zelf is ook erg goed! Bij een eventuele volgende keer bestel ik sowieso weer bij potgrondshop.

A. Cenek beoordeelde op 2018-07-24

Zoals altijd snel geleverd en uitstekende service van de chauffeur, die het pallet de hele oprit op manoevreerde en zo dicht mogelijk bij de achtertuin plaatste.

Gerrit Zoeteweij beoordeelde op 2018-07-23

Prima service, had me vergist in de afleverdatum en dit werd direct aangepast en ook op de goede datum afgeleverd. Kortom tevreden en ook een goede prijs.

Ro beoordeelde op 2018-07-20

Prima, volgens afspraak geleverd en netjes bij het huis geplaatst. De 2m3 zak is wel wat hoog om te scheppen.

Martijn Brink beoordeelde op 2018-07-17

Angelique Smit beoordeelde op 2018-07-16

Anton Van beek beoordeelde op 2018-07-14

Jan Driezen beoordeelde op 2018-07-13

op internet gezocht naar tuingrond. de website van Potgrondshop sprak mij aan met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
vlotte levering, en inderdaad is de kwaliteit uitstekend.
Zeker een aanrader.

Wouter Bliek beoordeelde op 2018-07-13

Bestelling volgens afspraak bezorgd en door de chauffeur netjes op de aangewezen plek gezet. Wel een minpunt is de communicatie over de bezorgtijd. Na de bestelling 1 mail gehad met de dag en een extreem groot tijdvak waarin het bezorgd zou worden. 07:30 tot 17:30 is wel erg ruim. Communicatie over tijd kan dus wel beter.