Dennenlaan 8
7731 AG Ommen

Martin Heerschap beoordeelde op 2018-12-12

duidelijke site en bestelprocedure, snel geleverd, echter de pallet werd niet op de gevraagde plaats gezet, maar 2 meter ervoor; die staat dus een jaar in de weg.

Henk Bruin beoordeelde op 2018-12-08

Potgrond zou dinsdag gebracht worden, hadden die dag vrij gehouden om te verwerken. Dinsdagmorgen telefoontje van de chauffeur dat ze verkeerd geladen hadden, te grote auto, konden de straat niet in bij ons. Verder geen bericht. Volgende dag om 16.00 uur werd de pallet potgrond gebracht. Had het netjes gevonden als we daar even van te voren in kennis waren gesteld.

Eddy Rutten beoordeelde op 2018-12-04

Na een eerdere bestelling en review waarbij de aflevering door de ingeschakelde transporteur onfatsoenlijk werd afgeleverd had de potgrondshop contact opgenomen en ons ongenoegen bij de transporteur kenbaar gemaakt. De 2e bestelling werd vervolgens door een andere chauffeur bezorgd, deze had wel een elektrische pompwagen bij en heeft alles netjes op de gewenste plek neergezet.
De chauffeur was ook enigszins verbaast dat bij de vorige levering de andere chauffeur alleen een hand pompwagen bij zich had, dit gezien het gewicht van een pallet potgrond.

Ik was positief verrast dat de potgrondshop na de vorige review contact opnam om uit te zoeken wat er precies mis was gegaan, ben blij dat ze dit bij de transporteur gemeld hebben. vooral ook goed dat de transporteur er iets mee gedaan heeft aangezien de 2e bestelling ook pallets met bemeste tuinaarde betrof welke een stuk meer wegen dan een pallet potgrond, als deze alleen met een hand pompwagen gelost hadden moeten worden......

Willem (Nieuwolda) beoordeelde op 2018-12-04

Heb al meerdere keren een pallet tuinturf en/of compost besteld. Goed spul, makkelijk bestelproces en telkens op de afgesproken dag netjes afgeleverd.

Nelly Broek beoordeelde op 2018-12-02

Goede potgrond prima service alle lof voor dit bedrijf echt aan te bevelen

Sietse Berghuis beoordeelde op 2018-12-01

Mooi op tijd geleverd...moeite gedaan om het op de juiste plaats de pallets te plaatsen

Gerard Berg beoordeelde op 2018-11-28

Goeie service. Aardige man

Gonnie Mol beoordeelde op 2018-11-28

snel binnen keurig verpakt

Marie-Antoinette Wassenaar beoordeelde op 2018-11-27

Duidelijk informatie en netjes afgeleverd.
Dank

Eddy Rutten beoordeelde op 2018-11-23

Bestel proces is duidelijk en snelheid van verzenden is prima. Echter doordat er geen tijdsaanduiding mogelijk is, of track & trace van de bezorging dien je de gehele bezorgdag aanwezig te zijn en bezorging is toch een wezenlijk onderdeel van het doen van een bestelling.

De aflevering was eigenlijk best wel rampzalig gegaan, de chauffeur durfde in eerste instantie niet de straat in te rijden ( vond het te nauw) dus wilde deze de 4 pallets met de hand pompwagen afleveren, maar kwam er toen pas achter dat hij de drempel naar het woonwerf niet op kwam met de pompwagen. Dus stond hij muurvast en moest de pallet half overladen op een andere pallet, hierbij had hij enkele zakken potgrond kapot gesneden. Na dit fiasco heeft hij de kleine vrachtwagen toch het woon erf opgereden, nu is dit ook prima mogelijk want ook steen trailers van ruim 18 meter kunnen dit en hebben al eerder zonder problemen materiaal geleverd.
De overige drie pallets met potgrond heeft de chauffeur toen op de oprit gedumpt en werden dus niet netjes neergezet.

Jammer dat het ingeschakelde transport bedrijf er zo een puinhoop van maakte, rest was prima in orde.

Stan Huijs beoordeelde op 2018-11-21

Snelle levering, netjes onder de carport geplaatst...

Siebe Feenstra beoordeelde op 2018-11-19

Keurig op tijd en voor de deur bezorgd

M. beoordeelde op 2018-11-18

Top

Joke Roorda beoordeelde op 2018-11-15

snelle levering en goede informatie

Rm Sanders beoordeelde op 2018-11-12

Snelle levering, alleen jammer dat je de euro-pallet niet retour kan leveren. Wellicht kan dit de prijs verlagen.

Reactie van Potgrondshop.nl:
Dank voor uw bericht. De producten worden geleverd op zogenaamde europallets. Dit zijn pallets die veel gebruikt worden in het bedrijfsleven. De pallets worden vaak geruild en als deze niet geruild worden dan wordt er (statie)geld berekend. Omdat wij veelal aan particulieren leveren wordt er geen statiegeld berekend. U mag de pallet(s) houden. Wij halen de pallet(s) niet bij u op, maar u kunt de pallet(s) bij een nieuwe bestelling wel retour geven aan de chauffeur. Deze wordt dan wel meegenomen!

Gerrit Jan Koldenhof beoordeelde op 2018-11-11

Prima in orde.

Vasileios Verras beoordeelde op 2018-11-10

Heel tevreden

Arjen beoordeelde op 2018-11-06

Bezorgd op dag van voorkeur. Geen moeite om achter op het erf te brengen. Zeer vriendelijke chauffeur.

UFWJ Deering beoordeelde op 2018-11-01

Super snel geregeld en geleverd, prima advies om hoeveelheid grond.....

Familie Vos beoordeelde op 2018-10-29

Is keurig op de dag bezorgd!