Dennenlaan 8
7731 AG Ommen

Philip Brouwer beoordeelde op 2019-04-19

Snelle levering van uitstekende producten.

Mevr Janssen beoordeelde op 2019-04-18

heel tevreden

Hilda Lamper beoordeelde op 2019-04-16

Makkelijk besteld, en snel bezorgd. Op ons verzoek zelfs een dagje eerder dan gepland. Prima service!!

AJ Schutte beoordeelde op 2019-04-15

Prima informatie en levering.

Edwin Herzberg beoordeelde op 2019-04-15

goede prijs, duidelijke afspraken... dank weer

Piet Verduijn beoordeelde op 2019-04-15

Snelle levering en de pallet op de gemarkeerde plek neergezet.

Guido Engel beoordeelde op 2019-04-15

Prima service, snel en vakkundig geleverd!

Arie den Boon beoordeelde op 2019-04-13

Prima potgrond, goede prijs, in enkele dagen geleverd.

Klaas Oltenhof beoordeelde op 2019-04-12

Prima .

Frank Kamp beoordeelde op 2019-04-12

Snelle levering, mooie prijs en er werd door de leverancier / chauffeur heel goed meegedacht waar de pallet het beste geplaatst kon worden.

M Goedhart beoordeelde op 2019-04-12

Snelle bezorging

Ger Schouten beoordeelde op 2019-04-12

goede service en prima aarde .goed verzorgd

Rob Kreiter beoordeelde op 2019-04-11

Heel snel geleverd, 2 dagen na bestelling en netjes neergezet door de chauffeur.
De potgrond is prima, laat de planten nu maar komen.

Nico Schroevers beoordeelde op 2019-04-10

heel tevreden over levering en product

Wim Keizer beoordeelde op 2019-04-10

Levering pallet potgrond moeder aarde snel geleverd met een gigantische vrachtwagen, die hem toch op de juiste plek kon zetten. De straat was wel voor enige tijd geblokkeerd, zodat de wachtende buren met moeilijk kijkende gezichten geduld moesten hebben om de straat uit te komen. De relatie met de buren is desondanks niet beschadigd. Of de potgrond doet wat het beloofd kan ik pas aan het eind van de zomer aangeven.

Janny beoordeelde op 2019-04-09

Bij de bestelling ging iets mis. Gebeld maar kreeg voicemail en heb ingesproken. Vlot teruggebeld en oplossing werd direct geregeld. Daarna vlotte levering en de pallet werd geplaatst waar wij het graag wilden.

Patrick Gameren beoordeelde op 2019-04-09

W Wassink beoordeelde op 2019-04-09

Tevreden over snelle service
Prijs zou wat scherper kunnen

Esmée Driessen beoordeelde op 2019-04-08

Ronald Kok beoordeelde op 2019-04-08

Vlotte levering, ik was niet thuis maar keurig op de oprit langs de kant geplaatst!