Dennenlaan 8
7731 AG Ommen

Mike Biemans beoordeelde op 2018-02-21

Makkelijk bestellen. Snel geleverd en goed contact met de chauffeur die belde waar hij het neer mocht zetten.

Thea Attevelt beoordeelde op 2018-02-19

Ben van te voren niet gebeld door de chauffeur. Hetgeen ik wel gevraagd had en wel toegezegd was. Daardoor moest iemand anders deze bestelling aannemen.

Willem Riet beoordeelde op 2018-02-16

Helenaal top zoals altijd. Bedankt

Ingrid Koedooder beoordeelde op 2018-02-05

Keurige service. Belde een kwartier van te voren dat hij kwam. Het was ook geen moeite om de pallets neer te zetten waar ik wilde. Super bezorger/chauffeur

E Muller beoordeelde op 2018-02-03

Snelle levering waarbij ik de dag kon bepalen. Een telefoontje een half uur voor levering door de vervoersdienst. Goede kwaliteit product.

Theo Schennink beoordeelde op 2018-02-01

Goede communicatie en zeer snel geleverd.

Thijs Beirnaert beoordeelde op 2018-01-30

Meerder keren besteld, en het gaat altijd goed volgens plan!

Dankjewel.

Edwin H. beoordeelde op 2018-01-30

Superservice en superkwaliteit!

Antoine Bergman beoordeelde op 2018-01-29

snel levering, en netjes bij onze afgezet op de plaats die wij wilden .

Bert Bogaard beoordeelde op 2018-01-26

Prima, volgens plan bestelling uitgevoerd

Hans Schevelier beoordeelde op 2018-01-25

vlotte afhandeling prima dat een datum voor levering wordt gevraagd.

Jelle Heeringa beoordeelde op 2018-01-19

Na de bestelling een snelle levering op dinsdag toegezegd maar niet gekregen heb dezelfde dag gebeld en verteld dat er niet geleverd was.
door martijn van de klanten service is meteen aktie ondernomen met de toezegging dat het snel opgelost zou worden,ik kreeg de vogende morgen een telefoontje dat de levering donderdag zou plaatsvinden en zodra hij het tijdstip van levering zou wist heb ik een mail ontvangen met de tijdsopgave. er is precies volgens die planning afgeleverd dit maakt voor mij dat de service perfect werkt,mijn complimenten voor dit uitstekende werk.

M. Neerven beoordeelde op 2018-01-10

Snelle levering op de afgesproken datum. Super!!

Piet beoordeelde op 2018-01-07

Levering na afspraak op de juiste dag geleverd zodat we dat onmiddellijk konden verwerken. Zeer goede communicatie en alle afspraken nagekomen, super!

Koen Diepvens beoordeelde op 2018-01-05

Prima kwaliteit, perfecte service.

Kees Baas beoordeelde op 2018-01-03

levering uitstekend kwaliteit kan ik pas in het voorjaar bekijken.

Hans Heuvel beoordeelde op 2017-12-22

als het mogelijke is chauffeur van te voren bellen wanneer langs komt nu moeilijk te plannen

Gerard Cox beoordeelde op 2017-12-20

Snel geleverd ,,goede kwaliteit prijs verhouding,,maw tevreden klant

Tinus beoordeelde op 2017-12-09

Top geregeld, prima producten!
Volgend jaar weer.

Hans Laar beoordeelde op 2017-12-07

Goede service. Na telefonisch overleg op woensdag besteld. Vrijdag in huis.
Zelfs de bezorger belde op om te vragen waar hij de bestelling precies moest neer zetten.
Van beide helemaal top!