Hendrik Andriessenlaan 36
2132KH Hoofddorp
+31 345 51 18 19

Bol.com 41 9,0

John Muyres beoordeelde op 2017-12-12

Duidelijke site en snelle levering

w lambregts beoordeelde op 2017-12-11

Zeer duidelijke website.
Levering zoals van te voren beloofd.

Monique Kagenaar beoordeelde op 2017-12-11

Snelle bezorging en een goede powerball met automatische start.

JR beoordeelde op 2017-11-30

Snelle levering, goede communicatie

Anna beoordeelde op 2017-11-20

Bestelling was vlot binnen. Heel tevreden.

Theo Serraarens beoordeelde op 2017-11-20

Erg tevreden, powerball werkt prima en is snel geleverd

Jacob Plakman beoordeelde op 2017-11-19

Snelle en correcte levering

Edwin beoordeelde op 2017-11-18

Bestelling en levering ging prima, bal bevalt minder; had er toch een met licht moeten noemen om beter te kunnen zien of ie wel draait in de startfase. Binnenwerk bal lijkt ook wat 'los' te zitten, rammelt nogal...

Edwin beoordeelde op 2017-11-16

Snelle correcte levering

Robert Heerema beoordeelde op 2017-11-15

Super snelle verzending.
Ik had net na 0:25uur besteld. En s'nachts was het al onderweg Maar gekozen voor ophalen bij een post.nl anders was het binnen 18uur in huis geweest.

Daniel beoordeelde op 2017-11-13

Na bestelling is mijn product snel geleverd. De webshop heeft mij gewezen op het feit dat er per brief verstuurd kon worden i.p.v. met een pakje, ze hebben dit zelf netjes veranderd en het bedrag dat ik teveel betaald heb teruggestort.

Tim Epping beoordeelde op 2017-11-13

Geeft een zeer onprofesionele houding,als ze mij benaderen omdat ik zogenaamd noch niet betaald had.
Om het noch erger te maken vroeg diegenen om het nogmaals te betalen.
Uiters onprofessioneel,jammer

Reactie van PowerBall Nederland B.V.:
Beste heer Epping, wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad. Een en ander was een misverstand aangezien de betaling via onze betalingsafhandelaar nog niet was binnengekomen maar u de betaling wel reeds had gedaan. Onze excuses voor het ongemak.

JCV beoordeelde op 2017-11-09

Product kwam keurig verpakt binnen en werkt naar verwachting. Deels betaald met een Pluim. Kreeg 1 dag na de bestelling al een mail dat de Pluim nog niet binnen was. Dat was veel te snel.

Anja beoordeelde op 2017-11-04

Bestelling snel geleverd

Petra Meijer beoordeelde op 2017-11-02

Mooi produkt en snelle levering.

Leon Hoogstad beoordeelde op 2017-11-01

Ik ben zeer tevreden over de levering van mijn powerball. Direct na mijn bestelling heb ik contact gehad met de verkoper over mijn accessoires die eventueel niet zouden passen en er werd netjes en correct gehandeld. De volgende dag had ik het product reeds in mijn bezit! Super gedaan!

G Tehu beoordeelde op 2017-10-23

Er zou een digitale teller bij geleverd worden. Zit er echter niet bij. Beetje jammer. Product is wel OK voor de rest.

Ali Shams beoordeelde op 2017-10-22

Ik had al eerder power-ball gehad, maar ben ontzettend blij met mijn nieuwe set, ik heb gelijk 2 gekocht waarvan een automaat.
allen vind ik jammer dat het geen licht heeft. maar veel makkelijker om te gebruiken dan met de draad.

Bert Janssen beoordeelde op 2017-10-20

Snelle uitstekende service, netjes geleverd

D Schaefer beoordeelde op 2017-10-17

Snelle levering. Maar product piept/loopt wel een beetje aan...