Hendrik Andriessenlaan 36
+31 23 576 70 22

9,1

Bol.com 87 8,4

Kees de Ruiter beoordeelde op 2018-10-15

snelle levering en een goed product!

Bezoeker beoordeelde op 2018-10-11

Zeer tevreden. Maandag heb ik mijn bestelling doorgegeven, dinsdagvoormiddag was het al geleverd. Top 👍🏼!!!

Bezoeker beoordeelde op 2018-10-07

Vlot besteld, betaald en geleverd: meer kan je van een webwinkel niet verwachten

Bezoeker beoordeelde op 2018-10-04

De powerball is degenlijk en ligt goed in de hand. De bezorging was snel en duidelijk.

Tjebbe Nijpels beoordeelde op 2018-10-04

Snelle nette levering

Bezoeker beoordeelde op 2018-10-01

Eenvoudig besteld en snel geleverd.

Bezoeker beoordeelde op 2018-09-27

Het is super goed en een zeer snelle levering

Lei Olischlager beoordeelde op 2018-09-20

Snelle levering.

Jan Hoetmer beoordeelde op 2018-09-18

Binnen twee dagen de Titan ontvangen en mee aan de slag gegaan. En nu brandende onderarmen! Daar deed ik het voor, ook de andere producten zijn conform afspraak nageleverd. Fijne service van behulpzame mensen.

Nogmaals bedankt.

Feliks Urbanski beoordeelde op 2018-09-12

Enorm goede service

richard beoordeelde op 2018-08-28

Snel geleverd top apparaat

Bezoeker beoordeelde op 2018-08-10

zeer tevreden zelfs een telefoontje of de rare combi wel klopt maar dat was wel zo

Frans Harmsen beoordeelde op 2018-08-09

Bezoeker beoordeelde op 2018-08-02

Eric Schippers beoordeelde op 2018-07-29

Prima !!!

Anoniem beoordeelde op 2018-07-27

Twee dezelfde producten besteld, helaas werd er maar eentje geleverd, maar na een mailtje werd de 2e meteen alsnog verzonden! Vriendelijke, snelle service.

Jennifer Savoye beoordeelde op 2018-07-27

Ik heb mijn pakje nog steeds niet ontvangen.
Gisteren kreeg ik bericht dat het pakje onderweg was. Ik was de hele dag thuis!!!!!!!!! Toch krijg ik bericht dat de levering niet geslaagd is en dat POST nl is langsgekomen!!!!!! Dit is absoluut schandalig!!!!!!!!!!!!

Reactie van PowerBall.shop:
Beste Jennifer,

Allereerst vinden we het spijtig te noemen dat je deze ervaring hebt opgedaan. Graag hadden we deze melding eerst via onze eigen contactgegevens gekregen want dan hadden we kunnen kijken of we iets hadden kunnen betekenen. In dit geval hebben we je melding via Webwinkelkeur vernomen, wat natuurlijk de zaak niet bespoedigd.

Natuurlijk streven we ook in jouw geval naar een perfecte dienstverlening. We hebben dus even uitgezocht wat er speelt: Zoals gezegd in ons mailcontact is de zending al een keer (of meerdere keren) aangeboden geweest aan jouw huisadres, en nu is het pakketje onderweg naar een nabije PostNL afhaallocatie in België. Daar blijft hij 14 dagen op je wachten, alvorens hij teruggestuurd wordt naar ons.

Voor onze toekomstige klanten kunnen we alleen maar aanbevelen contact met ons zelf te zoeken in geval van afwijkingen van beloftes die door ons zijn gedaan, en dit niet via Webwinkelkeur te laten verlopen.

Ik hoop dat alles snel weer snel op zijn pootjes landt, en ik hoop dat je alsnog veel plezier aan je bestelling zult beleven als hij eenmaal ontvangen is.

Rene

Geert Dekker beoordeelde op 2018-07-26

Een snelle levering, alleen jammer dat je de gebruiksaanwijzing zelf moet downloden.