Hendrik Andriessenlaan 36

Bol.com 106 9,2

John Spoor beoordeelde op 2019-02-21

Snelle en complete levering

Joris Wouters beoordeelde op 2019-02-21

Heel tevreden, dag erna zat het al in de bus. Top!!

Carl Van Kerkhoven beoordeelde op 2019-02-21

Snel geleverd na bestelling.

Jan-willem Hietbrink beoordeelde op 2019-02-21

Top s nbel keurig

L.E W beoordeelde op 2019-02-15

bestelling verliep goed, alleen zat er geen goede beschrijving bij hoe de powerball werkte en heeft het nogal wat tijd gekost om de werking van de bal uit te vinden

Reactie van PowerBall.shop:
Beste klant, wat jammer dat u deze ervaring hebt opgedaan met ons product.

Natuurlijk proberen we er alles aan te doen het gebruik ervan zo goed mogelijk uit te leggen. Dit doen we bijvoorbeeld door op het doosje een snelkoppeling naar de handleiding op onze website te plaatsen. De meeste modellen krijgen daarnaast een Engelstalige handleiding meegeleverd. De Nederlandse versie staat op onze site. In elk geval zijn we altijd via chat of telefonisch bereid extra uitleg te geven.

Dat neemt niet weg dat uw ervaring blijkbaar anders is geweest. We horen graag van u wat we nog kunnen verbeteren om dit op een nog hoger peil te krijgen om zodoende uw beoordeling van ons product en onze dienst om te kunnen draaien.

vriendelijke groet,

rick groenink beoordeelde op 2019-02-08

Prima

didier bertels beoordeelde op 2019-02-08

toptop!!!!

Wouter beoordeelde op 2019-02-08

Fijne snelle bezorging.

Timothy van der Meer beoordeelde op 2019-02-07

Snelle levering met een prima klantenservice

Bezoeker beoordeelde op 2019-02-04

snelle levering en aandacht voor een vraag over het product na ontvangst.

Jelle beoordeelde op 2019-01-31

Snelle levering en het product voldoet aan de verwachtingen.

Bezoeker beoordeelde op 2019-01-28

Snelle levering, mooie korting bij meerdere items.

Debby Reviers beoordeelde op 2019-01-27

Zondag besteld, dinsdag al geleverd.

Bezoeker beoordeelde op 2019-01-24

Fijne powerball, werkt goed voor mijn polsklachten! Bal is wel aan de grote kant als je niet zo'n grote hand hebt.

Inge Wulz beoordeelde op 2019-01-22

Nog even oefenen, maar komt vast goed. Geweldige uitvinding.

Bezoeker beoordeelde op 2019-01-22

snelle en correcte levering

Bezoeker beoordeelde op 2019-01-19

te klein besteld dus retour gegaan
vlotte levering

Bezoeker beoordeelde op 2019-01-18

Duidelijke en goede services, niks op aan te merken. Powerball werkt goed en helpt me erg goed mijn pols en spieren in mijn arm te verstekken.

Jos Jacobs beoordeelde op 2019-01-13

And bestelling volgde een snelle levering en de powerball, is geweldig.
Krachtig stukje werk van de Powerballshop

Michel beoordeelde op 2019-01-12

Bestelling zonder probleem verlopen. Heel blij met de powerball. Gebruik hem nu 1 week en ervaar nu al verbetering.