Hendrik Andriessenlaan 36

Bol.com 96 9,2

Jolanda Vander Wiel beoordeelde op 2018-12-13

Tevreden, snelle levering

Bert beoordeelde op 2018-12-13

Snel ontvangen, en hij werkt prima!

Diederik Willems beoordeelde op 2018-12-11

Werkt prima; ik heb de versie met de lichtjes en dat is fijn, het lijkt me nu wel saai zonder :)

John beoordeelde op 2018-12-09

Fast delivery

Dik de Mooij beoordeelde op 2018-12-07

Snel geregeld

Bezoeker beoordeelde op 2018-12-04

Kan geen ster geven heb pakket na bijna twee w eken nog niet binnen ...drukte post.nl

Koen Lenaerts beoordeelde op 2018-11-30

ok

Rins Joustra beoordeelde op 2018-11-29

Tevreden over de bestel procedure. Powerball is prima. Ik moet hem alleen nog steeds binnen krijgen omdat post.nl slechte service verleend. Zeggen dat ze aan de deur geweest zijn maar dat is absoluut niet waar. Maakt uiteindelijk ook deel uit van het bestellen bij jullie webshop.

Ivan Cobbaut beoordeelde op 2018-11-24

Snelle levering!

Hilde Timmermans beoordeelde op 2018-11-22

Precies wat we ervan verwachten. Top met de verlichting die verandert van kleur.

Nico beoordeelde op 2018-11-20

Het pakket werd perfect opgestuurd. Alleen stond er in de oorspronkelijke email dat ik een bevestiging zou krijgen bij verzending. Dat was niet het geval. In de plaats daarvan kreeg ik wel onmiddellijk de vraag om de shop te beoordelen (nog voor ik behalve het initiële bestelbevestingsbericht ook maar iets van de shop had gekregen).

[aanpassing van de score: na de beoordeling kreeg ik snel feedback op mijn bemerking met de belofte dat ze het zullen verbeteren voor volgende klanten. Ik hoop dat het waar is, maar die intentieverklaring levert hen toch een extra sterretje op]

Beste,

Hartelijk bedankt voor uw feedback. We hebben het even uitgezocht en we zien inderdaad dat bij een postzegel-zending geen track en trace mail gestuurd wordt. Logisch ook, vinden wij, er valt immers niets te traceren. Maar dan snappen we wel uw verwarring van de bestel bevestiging waarin we zetten dat een track en trace code toegezonden wordt. Wij zullen dit verbeteren voor volgende klanten.

Nogmaals bedankt, en onze excuses voor deze onduidelijkheid.

vriendelijke groet,

Bezoeker beoordeelde op 2018-11-18

Hoge transportkosten voor een aankoop>100Euro

Beste klant,

Wij zien dat u gekozen hebt voor een afwijkende levertijd (avond-uren). Dit verhoogt de verzendkosten aanzienlijk bij PostNL en die kosten rekenen we door aan de besteller.

Desalniettemin heeft u ons aan het denken gezet, en wij onderzoeken momenteel of we onze verzendprijzen kunnen aanpassen naar de orderomvang.

Vriendelijke groet,

Geert Verclyte beoordeelde op 2018-11-18

Snelle en correcte levering van besteld product

Elma Greven beoordeelde op 2018-11-18

Snelle levering maar verzendkosten zouden bij 20 euro gratis moeten zijn

Beste Elma,

Bedankt voor je beoordeling! We zijn het met je eens dat ook wij liever zonder verzendkosten de bestelling zouden kunnen afleveren bij je. Helaas is dat voor een kleine(re) webwinkel niet te handhaven.

Een betrouwbare pakketdienst kost al snel 6 a 7 euro (hier leggen we dus op toe met onze verzendkosten van 4,95), en daarbij komen dan nog de website kosten, advertentiekosten, verpakkingskosten, personeel, en inkoop. Per saldo blijft er van een bestelling van 20 euro weinig over. Kortom, in onze ogen doen we alles wat we kunnen om de grote 'web-reuzen' het hoofd te bieden. Zo te zien kunnen we echter helaas niet iedereen gelukkig maken. Onze excuses hiervoor, en we hopen dat met deze reply het wel iets meer begrijpelijk gemaakt te hebben.

We hopen desondanks dat je veel plezier hebt met je PowerBall.

vriendelijke groet,

Arnold VandenHeuvel beoordeelde op 2018-11-12

Heel tevreden

Martijn beoordeelde op 2018-11-11

Snel en zonder op of aanmerkingen!

Mark De groot beoordeelde op 2018-11-11

niks mis mee

Bezoeker beoordeelde op 2018-11-10

Snel en nette bezorging.

Bezoeker beoordeelde op 2018-11-08

Snelle levering en een geweldig product. Zoveel kracht uit een kleine bal echt geweldig. Zal zeker de Titan nog gaan kopen!

Ton Hees Van beoordeelde op 2018-10-28

Alles was prima geregeld ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘