Powerballpakhuis.nl

Oosterdijk 39 (aub melden bij receptie)
8601 BP Sneek

Mystery shopper

Lees
waarom

P.M.G. Godschalk beoordeelde op 2017-11-12

Snelle levering en hij ziet eruit, zoals het op de internetpagina stond.

C. Dik beoordeelde op 2017-05-22

Snelle levering, goed beschermend verpakt.

AcCeSsGoA beoordeelde op 2017-02-03

Snelle Levering.

Marc beoordeelde op 2017-01-18

Ik had een bestelling geplaatst, echter met een typefout in het huisnummer. Toen ik hierover belde hadden ze het pakketje retour ontvangen en geheel kostenloos hebben ze het pakket opnieuw opgestuurd. Super goeie service. Heb nog een andere Powerball bij hun besteld en deze is ook de dag erna geleverd! Prima klantencontact met meedenkende verkoper. Dus een erg tevreden klant hier.

Nancy beoordeelde op 2016-08-27

Zelf onvolledig adres ingevuld. Erg hun best geDaan om me te bereiken en dan ook nog Een perfecte levering.

Ha Nancy,

Graag gedaan; daar is onze klantenservice (ook) voor :-) Veel plezier van je Powerball gewenst!

Koen Mampaey beoordeelde op 2016-03-24

Steeds snelle levering, overzichtelijke website, prima producten!
Supervriendelijke klantendienst, heel goede dienst na verkoop. Na een gebroken polskoordje van mijn superpowerball hebben ze hemel en aarde bewogen om de derde ring te vinden die in de bal zit, maar niet in de standaard reparatiekit. Na enkele mislukte pogingen en zelfs een tegenwerkende infrastructuur, zijn ze er toch in geslaagd om deze ring aan te bieden en steeds wanneer we in contact traden, werd ik snel en met de glimlach geholpen. Kortom, plaats met een gerust hart uw bestelling!
mvg
Koen

Reactie van Powerballpakhuis.nl:
Wauw wat een mooie review! Bedankt voor het nemen van de moeite om dit op te schrijven. En heel graag gedaan natuurlijk :-)

Paulien beoordeelde op 2015-12-21

Bestelling snel in huis en het product was goed verpakt.

Ronny Blockx beoordeelde op 2015-12-20

Gewoon super, zeer snelle levering, enkel zijn de verzendkosten aan de hoge kant.

Paul beoordeelde op 2015-12-17

Zeer snelle levering en goeie service via de chat applicatie

Graag gedaan :-)

Tijmen beoordeelde op 2015-12-11

Artikel besteld wat 79 cent kost en makkelijk in een envelop past. Inclusief verzendkosten 3 euro of zo.
Eigenlijk belachelijk, maar wie gaat daar zijn tijd aan verdoen?
Deze webshop iig niet, ze stuurden er gewoon 3 van waarmee ze hun opvatting over eerlijk zakendoen mooi hebben geïllustreerd. Klasse.

Reactie van Powerballpakhuis.nl:
Wat leuk dat je de moeite neemt om dit in een review te melden! We hebben het afgelopen jaar in 99% van de gevallen minimaal 1 extra startkoordje meegezonden met alle orders. Om onze klanten net iets meer te geven dan ze hadden verwacht te ontvangen. Fijn om te lezen dat dit goed is over gekomen :-)

Eric beoordeelde op 2015-12-07

Snelle levering en goede communicatie!

Roderick beoordeelde op 2015-12-06

top! rond 15:00 besteld, en de volgende dag om 12:30 was het afgeleverd. had van mij wel wat meer informatie op de site mogen staan omtrent het verschil in powerballs. hier moest ik speciaal voor google'en maar dat heeft eigenlijk niks met de bestelling of de levering te maken.

Reactie van Powerballpakhuis.nl:
Ha Roderick, bedankt voor de mooie review: fijn dat je pakket zo snel geleverd is. Al gaat het grootste deel van de lof wat dat betreft uit naar PostNL natuurlijk ;-)

En bedankt voor je suggestie met betrekking tot de karige hoeveelheid informatie op de site mbt de verschillende Powerballs: we zijn daardoor inmiddels begonnen met het maken van een duidelijk overzicht.

Jelle beoordeelde op 2015-06-07

Snelle levering en product netjes verpakt kortom super bedankt

Heemskerk beoordeelde op 2015-05-17

Prachtig mooi spul! mooie website ook. Alleen de chat-functie en de powerball hotline werkte niet bij mij.

T.T.J beoordeelde op 2015-04-13

alles ging prima geen problemen.

Dorenda beoordeelde op 2015-02-19

R.Beumer beoordeelde op 2015-02-12

levertijd een dag te laat, kan aan PostNL liggen. voor de rest levering ok , product ok.
nazorg-garantie tot nu toe nvt.

Clara Luz Perez beoordeelde op 2015-01-17

Uitstekende service en vriendelijke behandeling.

Maarten beoordeelde op 2014-12-18

Prima prijs, prima levering, prima product en ........ netjes verpakt

Henk beoordeelde op 2014-12-04

Snelle levering, goed verpakt, mooie powerball