Oosterdijk 39

Mystery shopper

Lees
waarom

Leon beoordeelde op 2017-12-02

was snel opgestuurd. (dat kpn vervolgens weer eens 3 dagen nodig heeft om te bezorgen telt niet mee)

Anton beoordeelde op 2017-11-24

Vrijdag besteld, woensdag geleverd. Extra snoeren cadeau gekregen. Communicatie via email was vlot, telefoon en web chat - niet echt.

wilma beoordeelde op 2017-11-24

Vlot bestellen

Doeye Hof beoordeelde op 2017-11-24

Prima in orde!

Philippe Schots beoordeelde op 2017-11-13

Levering was aan de late kant, maar aprecieer wel de geste met de goodies. Toch één puntje van kritiek, ik had als leveradres het adres van mijn werk gegeven met vermelding bedrijfsnaam. De bedrijfsnaam werd niet gebruikt bij het verzenden, is problematisch omdat de ik werk in een gebouw met meerdere bedrijven. De posbode moest dus alle bellen afgaan om te weten te komen waar hij moest zijn.

HPhiferons beoordeelde op 2017-11-12

Snel en correct geleverd

Quinten beoordeelde op 2017-11-11

Zeer tevreden. Reden voor de vertraging was duidelijk aangegeven op de website. Bestelling ontvangen op de verwachte datum.

Jeroen beoordeelde op 2017-11-11

Prima levering, goede kwaliteit.

John beoordeelde op 2017-11-10

Snelle reactie op mails, en ivm een vertraging op de levering compensatie in de vorm van extra koortjes en een mooi opbergzakje.

Sandra beoordeelde op 2017-11-10

Product was niet op vooraad, dit stond wel op de website vermeld maar er stond geen verwachting van wanneer deze weer binnen zou komen. Uiteindelijk hebben ze het goedgemaakt door een excuusbrief met een extra startkoord erbij te leveren.

Lucas beoordeelde op 2017-11-02

Eerste bestelling was te laat, waar tijdens ze niet op mail reageerde (tot op de dag van vandaag nog niet gebeurd). Dat loste ze op met een gratis zakje, prima.
bestelling erna geplaatst omdat ik iets vergeten was. Nog niks van gehoord, wel betaald. Telefoon wordt niet opgenomen, staat uit ofzo. meerdere pogingen gedaan en ook de mail wordt niet beantwoord.

somebody beoordeelde op 2017-10-30

heel tevreden

Hans beoordeelde op 2017-10-19

Tevreden. Vrijdag om 15.00 besteld, maandag verzonden. De belofte: vóór 16.00 besteld, zelfde dag verzonden bijna gehaald.

Alex beoordeelde op 2017-10-12

In het weekend besteld en dinsdag in huis.

Marco beoordeelde op 2017-10-10

Prima service. Was iets fout gegaan maar is direct en correct opgelost.
Ik ben dik tevreden.

Rashad beoordeelde op 2017-09-30

Eerlijk gezegd had ik het niet verwacht voor 15 euro inclusief verzending. Maar de powerball is van hele goede kwaliteit!! Zowel voor beginners als gevorderden zou ik deze gewoon nemen. Die duurdere powerballs zijn nergens voor nodig, wellicht voor verzamelaars of mensen die hier een sport van maken. In ieder geval een zeer goed bedrijf en hele goede service.

Michael beoordeelde op 2017-09-28

Had het product snel binnen en zeer netjes verpakt heb er veel plezier van

Sander beoordeelde op 2017-09-28

Komen belofte vandaag besteld morgen in huis niet na en reageren niet op vragen die gesteld worden.

Peter beoordeelde op 2017-09-28

geen contact mogelijk, erg late verzending.

G. Knol beoordeelde op 2017-09-24

Het duurde langer dan een week voor de bestelling binnen was , kreeg het verkeerde product.

Helaas is contact opnemen niet mogelijk.