Oosterdijk 39

Mystery shopper

Lees
waarom

Alex beoordeelde op 2017-10-12

In het weekend besteld en dinsdag in huis.

Marco beoordeelde op 2017-10-10

Prima service. Was iets fout gegaan maar is direct en correct opgelost.
Ik ben dik tevreden.

Rashad beoordeelde op 2017-09-30

Eerlijk gezegd had ik het niet verwacht voor 15 euro inclusief verzending. Maar de powerball is van hele goede kwaliteit!! Zowel voor beginners als gevorderden zou ik deze gewoon nemen. Die duurdere powerballs zijn nergens voor nodig, wellicht voor verzamelaars of mensen die hier een sport van maken. In ieder geval een zeer goed bedrijf en hele goede service.

Michael beoordeelde op 2017-09-28

Had het product snel binnen en zeer netjes verpakt heb er veel plezier van

Sander beoordeelde op 2017-09-28

Komen belofte vandaag besteld morgen in huis niet na en reageren niet op vragen die gesteld worden.

Peter beoordeelde op 2017-09-28

geen contact mogelijk, erg late verzending.

G. Knol beoordeelde op 2017-09-24

Het duurde langer dan een week voor de bestelling binnen was , kreeg het verkeerde product.

Helaas is contact opnemen niet mogelijk.

B. Stam beoordeelde op 2017-09-16

Goede prijs. Snelle levering. Even problemen met bestellen (formulier herkende mijn email niet als emailadres). De plastic verpakking had schade. De inhoud gelukkig niet.

Cristhian beoordeelde op 2017-08-10

Prima service en best snel!!
Zeker een aanrader ...

Jonathan beoordeelde op 2017-08-04

Bestelling was compleet en werd hierover per mail goed geïnformeerd.
Alleen wel een dag te laat bezorgd.

L. Meijer beoordeelde op 2017-08-04

Hallo.

Wegens een vooraad verschil kon het bestelde product niet geleverd worden. Wel werd een duurder alternatief kostenloos aangeboden. Er zou ook een kleine attentie bijgeleverd worden de attentie is alleen nooit meegeleverd... gr

Mr T. beoordeelde op 2017-07-31

Service precies als beloofd.

Gietandjelie beoordeelde op 2017-07-29

Nerves en snel afgeleverd.

mike beoordeelde op 2017-07-28

Erik beoordeelde op 2017-07-24

Een vlotte en keurig verpakte verzending die te volgen was via track & trace.

Bob beoordeelde op 2017-07-24

Duurde iets langer dan verwacht, maar verder prima!

Rian beoordeelde op 2017-07-07

Snelle levering en goed product.

Marcel beoordeelde op 2017-07-06

Duidelijke website met handige keuze hulp. Product goed verpakt en snel geleverd. Powerball is van goede kwaliteit.

Eric beoordeelde op 2017-07-06

Uitstraling en beloftes doen veel beloven op de website van Powerballwinkel.nl

Echter het begint al met de snelheid van het leveren van de bestelling.
Deze is niet zoals beloofd , op de website, binnen een werkdag hier.
Communicatie via e-mail en telefoon is ook bijna onmogelijk lijkt het.

Als er wegens vakantie of leveringsproblemen een vertraging zou kunnen optreden lijkt het me logisch dat het dan ook kenbaar gemaakt zou worden.

Uiteindelijk nog net binnen een week mijn bestelling in huis, i.p.v. binnen een werkdag (zoals belooft op de website)
Wel netjes een kleine attentie met excuses ontvangen i.v.m. de langere levertijd.

De bereikbaarheid i.v.m vragen en/of eventuele klachten, moet naar mijn inziens wel verbeteren.
Dit zou voor zowel de klant als powerballwinkel een win-win situatie moeten zijn.
Je voorkomt zo onnodige frustraties en kweekt daardoor ook meer goodwill en begrip in het geval dingen anders lopen.

- beoordeelde op 2017-07-01

Erg late bestelling. De website zegt voor 16:00 besteld morgen in huis. Mijn ervaring: voor 16:00 besteld 5 werkdagen later verzonden.