Oosterdijk 39
8601 BP Sneek

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Mystery shopper

Lees
waarom

Cristhian beoordeelde op 2017-08-10

Prima service en best snel!!
Zeker een aanrader ...

Jonathan beoordeelde op 2017-08-04

Bestelling was compleet en werd hierover per mail goed geïnformeerd.
Alleen wel een dag te laat bezorgd.

L. Meijer beoordeelde op 2017-08-04

Hallo.

Wegens een vooraad verschil kon het bestelde product niet geleverd worden. Wel werd een duurder alternatief kostenloos aangeboden. Er zou ook een kleine attentie bijgeleverd worden de attentie is alleen nooit meegeleverd... gr

Mr T. beoordeelde op 2017-07-31

Service precies als beloofd.

Gietandjelie beoordeelde op 2017-07-29

Nerves en snel afgeleverd.

mike beoordeelde op 2017-07-28

Erik beoordeelde op 2017-07-24

Een vlotte en keurig verpakte verzending die te volgen was via track & trace.

Bob beoordeelde op 2017-07-24

Duurde iets langer dan verwacht, maar verder prima!

Rian beoordeelde op 2017-07-07

Snelle levering en goed product.

Marcel beoordeelde op 2017-07-06

Duidelijke website met handige keuze hulp. Product goed verpakt en snel geleverd. Powerball is van goede kwaliteit.

Eric beoordeelde op 2017-07-06

Uitstraling en beloftes doen veel beloven op de website van Powerballwinkel.nl

Echter het begint al met de snelheid van het leveren van de bestelling.
Deze is niet zoals beloofd , op de website, binnen een werkdag hier.
Communicatie via e-mail en telefoon is ook bijna onmogelijk lijkt het.

Als er wegens vakantie of leveringsproblemen een vertraging zou kunnen optreden lijkt het me logisch dat het dan ook kenbaar gemaakt zou worden.

Uiteindelijk nog net binnen een week mijn bestelling in huis, i.p.v. binnen een werkdag (zoals belooft op de website)
Wel netjes een kleine attentie met excuses ontvangen i.v.m. de langere levertijd.

De bereikbaarheid i.v.m vragen en/of eventuele klachten, moet naar mijn inziens wel verbeteren.
Dit zou voor zowel de klant als powerballwinkel een win-win situatie moeten zijn.
Je voorkomt zo onnodige frustraties en kweekt daardoor ook meer goodwill en begrip in het geval dingen anders lopen.

- beoordeelde op 2017-07-01

Erg late bestelling. De website zegt voor 16:00 besteld morgen in huis. Mijn ervaring: voor 16:00 besteld 5 werkdagen later verzonden.

Anoniem beoordeelde op 2017-06-29

Alles prima.

Anoniem beoordeelde op 2017-06-24

Ik heb het snel binnen gekregen en in goede orde. Ik vind de autostart echt handig. Opwinden en beginnen maar. Het is even wennen, maar daarna heb ik het al snel te pakken. Ik zit regelmatig achter de pc en vind dit een goede bezigheid om even mijn armspieren te ontstresssen.

P.A. Lefeber beoordeelde op 2017-06-20

Ondanks de vakantieperiode toch een snelle en correcte levering

Robert beoordeelde op 2017-06-20

Alles prima verlopen. Bedankt

Carola beoordeelde op 2017-06-16

Goede service, bestelling was een dag vertraagd maar kreeg direct bericht en een extraatje. Heel netjes dus. De Powerball zelf is super!

Pat beoordeelde op 2017-06-08

Duidelijke site ,goede info,snelle levering

Roel Jansen beoordeelde op 2017-06-06

Het is jammer dat er gebruik wordt gemaakt van PostNL in plaats van bijvoorbeeld DHL, omdat PostNL het pakketje nooit gewoon bij de buren afgeeft. Nou moet ik weer een halve dag vrij nemen om naar het postkantoor te kunnen.

Anoniem beoordeelde op 2017-06-05

Vlotte afhandeling van de bestelling en netjes op tijd bezorgd. Zeer tevreden.