Calle Martinez Campos 16E
Btw-nummer 857584777B01

9,1

Visio Onderwijs Rotterdam Irina Cirpus beoordeelde op 2019-05-22

Jinny Schippers beoordeelde op 2019-04-28

Het er uit halen doet soms een beetje zeer en moet je even vetrouwen keijge dat ie goed zit.

Maryse Alders beoordeelde op 2019-04-08

Dinsdagavond besteld, woensdag in huis. En ook heel fijn dat het na 6 uur kwam zodat de post het ook meteen kon afleveren.

Em Hollaar beoordeelde op 2019-04-07

Simone Verbeek beoordeelde op 2019-04-04

Goed

Kautar Rghioui beoordeelde op 2019-04-03

Raphaelle Ritsema beoordeelde op 2019-03-31

Prima levering! Donderdag besteld, vrijdag middag in huis, waarbij ik een voorkeur voor de leveringstijd kon doorgeven. Goed verpakt (hoewel relatief grote kartonnendoos om een kleiner doosje heen)!

Sarah Essbai beoordeelde op 2019-03-28

Product makkelijk besteld and snel in huis.

Jorinde Bos beoordeelde op 2019-03-25

Stephanie Akkerman beoordeelde op 2019-03-20

Karin van der Lee beoordeelde op 2019-03-18

Dea Van Der Niet beoordeelde op 2019-03-15

Heel tevreden, snelle levering.

Lucy Van der Gaag beoordeelde op 2019-03-13

Diana beoordeelde op 2019-03-11

De levering was snel en netjes. Ik mis alleen echt meer informatie over het gebruik. Hoe diep, hoe kun je m vouwen, hoe weet je of ie goed zit, hoe haal je m er uit etc. Nu ben ik maar op youtube gaan zoeken.

Tess Van Gils beoordeelde op 2019-03-11

Chantal van zandvoort beoordeelde op 2019-02-28

Echt een goede levering

Monique Glas beoordeelde op 2019-02-18

Super tevreden. Product was snel in huis. Ik had gedacht dat het moeizaam zou gaan maar het gaat heel gemakkelijk. Ik vind het wel prettig om de verschoning thuis te doen omdat je dan gemakkelijk even kunt wassen.

Tijs Hensen beoordeelde op 2019-02-16