Klompenmakerstraat 135

Linda Mechielsen beoordeelde op 2019-07-10

Miranda Vogels beoordeelde op 2019-07-07

Ella Troost beoordeelde op 2019-07-03

Melissa Den Hartog beoordeelde op 2019-06-27

Snelle levering van de cups. Het gebruik ervan is wel wennen. Maar er zit een duidelijke handleiding erbij.

Carla van Dillen beoordeelde op 2019-06-24

Anoeska Kamp beoordeelde op 2019-06-16

Caroline beoordeelde op 2019-06-14

De dag na de bestelling zoals beloofd alles in huis

Marjolein Slootweg beoordeelde op 2019-06-14

Sanne Krom beoordeelde op 2019-06-10

Valeria Lopez beoordeelde op 2019-06-09

Mijn adres bleek niet goed te zijn ingevuld waardoor de bestelling wat langer op zich liet wachten. Al met al is het goed opgepakt en een zeer vriendelijk mailcontact gehad!!

Caroly beoordeelde op 2019-06-07

Duidelijke website. Snelle levering. Goede cups.

Danielle Roij beoordeelde op 2019-06-06

Joke Verbaan beoordeelde op 2019-06-03

Meyke Bouman - van Veen beoordeelde op 2019-05-31

Anniek Overbeek beoordeelde op 2019-05-30

Brenda Rouwenhorst beoordeelde op 2019-05-30

Deseree Mulder-Tolkamp beoordeelde op 2019-05-30

Visio Onderwijs Rotterdam Irina Cirpus beoordeelde op 2019-05-22

Jinny Schippers beoordeelde op 2019-04-28

Het er uit halen doet soms een beetje zeer en moet je even vetrouwen keijge dat ie goed zit.