Booggang 25
7552 JX Hengelo
KvK 008720911

2016

Ben van Riele beoordeelde op 2016-05-01

Onlangs naar de wedstrijd Liverpool - Newcastle United geweest via Premiertrip Sports Travel.
de hele reis was prima verzorgd , duidelijke omschrijving van vliegveld naar het centrum , en naar Anfield Road.
We hebben er erg van genoten , de sfeer was goed , en erg gemoedelijk respect voor de supporters daar, iedereen wacht keurig zijn beurt af, zoals in het stadion als in de rond liggende pubs bij Anfield Road en in het centrum van Liverpool. Wat ook zeker de moeite waard is. Bij deze wil ik ook Remco even benoemen voor de duidelijke antwoorden en voor de prima service. Ik of wij zijn zeker van plan om nog weer eens een voetbalreis te boeken bij Premier Trip. gr Ben en Mark

Erwin Westerhout beoordeelde op 2016-04-26

Top weekend gehad met mijn vader naar de wedstrijd Liverpool - Spurs!

Met de toegestuurde informatie van Premiertrip over het verblijf in het hotel en het het vervoer in Liverpool van en naar Anfield Road zaten wij binnen enkele uren na aankomst in de pub bij het stadion. Alles prima geregeld. Super sfeer in het stadion en heerlijk meezingen met "you will never walk alone".
Na de spannende wedstrijd ( 1-1 ) nog heel de avond in de stad geweest om na te genieten van de wedstrijd.
De volgende dag ook nog wat uitstapjes kunnen maken, oa naar Albert Dock en het Beatles Museum.
Al met al prima service van Premiertrip en zeker aan te raden!

Kurt Verbeiren beoordeelde op 2016-04-18

De reis naar de luchthaven verliep zeer vlot. Eens daar aangekomen was er direct verbinding met de shuttle richting luchthaven.
Ook de reis naar Madrid verliep zonder problemen. Het hotel was zeer dicht bij een metrostation en ook de hotelkamer was zeer net. Het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk.
De vooraf gestuurde info was zeer duidelijk en gemakkelijk in gebruik ter plaatse. Prima aanduiding van de metrostations en een zeer mooie lijst met bezienswaardigheden waar we dan ook gebruik van gemaakt hebben.
Over de wedstrijd en het stadion kan ik ook kort zijn....fenomenaal en een leuk potje voetbal, al mocht de tweede helft nog wat meer doelpunten opgeleverd hebben :-)
Het was niet alleen voor onze zoon maar ook voor mij een zeer mooie ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Nogmaals dank voor de service.

Jeroen Schenkelaars beoordeelde op 2016-01-19

Premiertrip is de ideale organisatie gebleken voor onze trip naar Manchester United. Al lang hadden wij onze zinnen gezet op deze geweldige club. Via via hadden wij gehoord van Premiertrip en toen hebben wij contact gezocht. Vanaf moment 1 was de communicatie prettig, duidelijk,meedenkend, etc. Bovendien hanteren ze redelijke prijzen voor toch een lastige club om kaarten voor te verkrijgen. Zelf doen bleek echt onhaalbaar. Voor ons staat nu al vast dat wij komend seizoen wederom via Premiertrip een mooie voetbaltrip gaan plannen! Dikke aanrader dus.

Bert Hididnk beoordeelde op 2015-06-01

Prima verzorgde reis naar Liverpool. Verblijf in het Indigo hotel, dat een goede ligging en een goede kwaliteit heeft. Openbaar vervoer was in het weekend redelijk, niet alle stations zijn open. Taxi's zijn er tegen een redelijke prijs. Zaterdags de stadiontour van Fc Liverpool gedaan, The Kop blijft indrukwekkend om te zien. Zondags de wedstrijd Everton - Man.United, we hadden het geluk om een prima Everton te zien, uitslag 3 - 0. Liverpool heeft verder voldoende bezienswaardigheden, al is het verschil tussen centrum en daarbuiten erg groot. Al met al een prima verblijf en reis gehad, geen vervelende verrassingen, zeker voor herhaling vatbaar.

Christiaan Schut beoordeelde op 2015-05-27

prachtig vader-zoon weekend naar Asrenal mogelijk gemaakt door Premiertrip.

Gerard IJmker beoordeelde op 2015-05-26

Prima geregeld. Wij wilde graag reis op maat, met hotel en vliegveld naar eigen keuze, Dit was geen probleem en is prima geregeld. Ook de up-grade van de tickets naar de lange zijde in het stadion was prima, mooie plek bijna op de middenlijn. Reispapieren en documenten waren uitgebreid, duidelijk en compleet.
Ook toen de wedstrijd een dag verzet is hebben we samen een prima oplossing bedacht en is dit ook naar alle tevredenheid opgelost.
Kortom: uitstekend bedrijf!

Johan Beemsterboer beoordeelde op 2015-05-11

Prettige en persoonlijke benadering. Snelle reactie met vragen, en ook heel veel informatie ontvangen waardoor er werkelijk niks op de service aan te merken valt!

Als ik weer naar een wedstrijd zou gaan, zou ik zeker weer via Premiertrip boeken.

Nicole de Boer beoordeelde op 2015-05-05

Organisatie was prima.
Het contact persoonlijk en erg vriendelijk en behulpzaam
Het hotel was prima (met wel wat achterstallig onderhoud) maar super vriendelijk.
Vanaf het hotel alles prima te bereiken
Leuke stad , genoeg te doen.
Mijn zoon en ik hebben een perfecte reis gehad

Rick beoordeelde op 2015-04-17

Samen met mijn zoon van 10 jaar, 4 april naar Manchester United-Aston Villa geweest. Alles was door premiertrip goed geregeld. Ook de communicatie was duidelijk. Hotel was goed en maar 10 minuten lopen van het stadion. Kaartjes hadden we snel gehaald, via premiertrip goed omschreven waar we ze konden halen.Plek in stadion was goed, je kon goed de wedstrijd volgen, met een wereld goal van Rooney . Stadion en museum tour waren top. Met andere woorden, we hebben een fantastisch weekend gehad en het smaakt echt naar meer. Rick en Ruben

Rolf Peters beoordeelde op 2015-04-15

niks dan lof!! Alles is uitermate soepel verlopen, de tickets lagen inderdaad klaar bij het hotel. Het hotel was heel eenvoudig, maar wel netjes en lekker dicht bij stadion en Metrolink. We hadden prima plaatsen op de tweede ring en konden de wedstrijd goed volgen. Absoluut voor herhaling vatbaar. Dank aan het team van Premiertrip voor deze prachtige reis!!

Dieter Van Loy beoordeelde op 2015-04-13

Wij gingen met zijn vijven naar manchester united- aston villa kijken en kan zeggen dat het super is meegevallen. Ze waren heel vriendelijk in behulpzaam voor het boeken. Echt top!!

Roy Wolfs beoordeelde op 2015-03-24

De reis is van het begin tot het eind goed geregeld. Waardoor je zelf eigenlijk nergens meer naar hoeft om te kijken en gewoon kan geniet van de reis en wedstrijd. Tevens krijg je nog veel informatie mee over het verblijf, stad en club welke je bezoekt.

Sanne beoordeelde op 2015-03-23

Wat betreft de wedstrijd zelf; dit is natuurlijk een unieke ervaring al zou ik Chelsea niet aanraden omdat de sfeer daar toch minder is dan andere clubs (van horen zeggen). Wij hadden betaald voor een upgrade om lange zijde eerste ring te kunnen zitten, dit was ook het geval al waren de plaatsen helaas ter hoogte van het doel, waardoor we delen van de wedstrijd slecht konden zien. Voor de algehele prijs die je betaald had ik betere plekken verwacht.
Het hotel was buiten London en niet 'centraal gelegen' zoals beloofd, maar wel snel te bereizen naar het centrum en stadion. De omschrijving hoe daar te komen had wel duidelijker gekund. Verder hadden we specifiek om een 2-persoonsbed gevraagd, maar dit bleek bij aankomst in het hotel niet het geval en dit konden ze ons daar ook niet meer aanbieden.
Het vliegveld was Southend, ik begrijp dat de vluchten naar Southend wel goedkoop zijn, maar je betaald nog zo 50euro pp extra voor een treinkaartje naar Londen. Daarnaast waren wij naast de vlucht nog ruim 2 uur aan het reizen door Londen om in ons hotel te komen.
Al met al vond ik het een enorme dure reis waar je met name voor vlucht en hotel een teleurstellende slechte service voor terug krijgt.

fortunati beoordeelde op 2015-03-16

wedstrijd arsenal -west ham united geweest met 7 personen dit was geen probleem voor premiestrip sports travel.Alles prima geregeld van begin tot eind ,aanrader als je een wedstrijd in Engeland wil bezoeken.

Stefan Carton beoordeelde op 2015-03-16

Voetbalweekend op maat voor een goede prijs.
Informatie vooraf compleet en snel antwoord op vragen. Gewoon goed geregeld!

Sjanie beoordeelde op 2015-03-07

Mijn broer en ik hebben een wedstrijd van Liverpool bezocht in 1 woord geweldig! In levende lijve het "You never walk alone"horen echt kippenvel. Alles prima geregeld door Premiertrip, geen zorgen over reis, hotel en de kaartjes alles perfect geregeld. Echt top, dank je wel.

Frank Schuijt beoordeelde op 2015-03-03

Samen met mijn zoon de wedstrijd Arsenal-Everton bezocht. Van boeking tot terugkomst een prima service. Op detailvragen werd snel en duidelijk antwoord gegeven. Informatievoorziening en reisdocumentatie en- tips zeer uitgebreid. Hotel prima en routebeschrijvingen (vliegveld hotel en hotel stadion) tot in de puntjes verzorgt. Tickets lagen klaar in hotel. Wij hebben een heerlijk weekend Londen gehad met een mooie wedstrijd met echte Engelse sfeer.

Theo beoordeelde op 2015-02-07

Uitstekende ervaring. Mijn zoon, een grote fan van MU, en ik hadden zeer veel zin in de match MU-Leicester. We kijken terug op een, in alle opzichten geslaagd weekend. Mede door de zeer goede voorbereiding. Alles was goed geregeld en nergens zou ik maar een punt van kritiek kunnen noemen. Zeker de moeite waard en aan te bevelen

Maarten Delen beoordeelde op 2015-02-04

Dit was onze eerste georganiseerde voetbaltrip en het was fantastisch!
Wij gingen met 3 personen naar Manchester United - Leicester City op 31 januari 2015.
De service was super: alles was prima geregeld: de tickets van de vluchten kwamen op tijd tot bij ons, de tickets voor de match lagen al klaar bij de receptie van het hotel en het hotel was schitterend! De zitplaatsen in het stadion waren niet slecht.
Dit smaakt naar meer!