Koopmansstraat 5C

Mystery shopper

Lees
waarom

Annelies zei op 2017-05-24

Super ! ik was totaal niet thuis in de shisha wereld. Heb heel veel advies gekregen !
echte aanrader

Mitchell zei op 2017-05-24

Matige beschrijving van het product.

Daniel Hillegers zei op 2017-05-23

Heel tevreden de dag na bestelling meteen in huis op de zaterdag!

Mk laloe zei op 2017-05-23

Alles goed ontvangen. Goed in gepakt. Super

Daan zei op 2017-05-21

Tevreden aleen de slang zitten knikken in en slecht dubbelgevouwen

Bryan Ligthart zei op 2017-05-21

De bestelling was goed afgehandeld. Had nog even onduidelijkheid over de bezorging maar hij was al bezorgd terwijl ik dat nog niet wist. Verder perfect zelfs nog een aantal gratis producten erbij gekregen

Sezer Kaya zei op 2017-05-20

Io ben wel tevreden, het tabakskommetje was erg mooi alleen leek de vaas die ik besteld had een beetje gebruikt. Voorderest geen klachten.

Eric van der groef zei op 2017-05-20

Het is weer heel wat anders dan een sigaret roken of electrisch.de smaak van tabakin de waterpijp is goed alleen ik gebruik hem niet altijd maar hij staat wel altijd .klaar voor gebruik

Sammy zei op 2017-05-19

Na een halve dag mijn shisha ontvzngen in belgie zeer snelle service en goede kwalitiet van shishas zeer tevreden!

donny zei op 2017-05-19

levering altijd op tijd top bedrijf !

Daan zei op 2017-05-19

Snel en betrouwbaar

Ingmar zei op 2017-05-19

Goede winkel, snelle levering en vriendelijke service

Sjoerd hoebergen zei op 2017-05-18

Snelle levering! Top kwaliteit en super eenvouding te bestellen!

Janne zei op 2017-05-18

Zeer tevreden. Goed verpakt, snelle levering en goede kwaliteit.

De Waele Shana zei op 2017-05-18

Zeer tevreden!! Ook snel qua contact en heel snelle levering. Kwalitatief ook dik in orde! Supertevreden 😁

Aaron versfeld zei op 2017-05-17

Zeer snelle levering binnen 24uur. Plus heel goed ingepakt en ziet er perfect uit. Klantenservice reageert snel. Top website

Egidius zei op 2017-05-17

Netjes afgeleverd. Niets op aan te merken

Kilian vande velde zei op 2017-05-15

Ben echt heel tevreden van Premium Hookah webwinkel. Er was een klein probleem met mijn adres en hebben direct zelf contact opgenomen. Heel goede service, vriendelijk en uitstekende producten! Zeker een aanrader!

Jessie zei op 2017-05-13

Heel tevreden, ik kreeg snel een bericht terug wanneer ik een vraag had. De produchten zijn van de beste kwaliteit.

Dominique Booms zei op 2017-05-11

Altijd een goede en snelle service bij Premium Hookah, zowel via de Webshop als in de fysieke winkel.