Koopmansstraat 5C

Mystery shopper

Lees
waarom

Matthias Raes beoordeelde op 2017-07-21

Heel tevreden! Was ook heel snel geleverd! 1 klein minpuntje: het onderdeel waar de tabak inmoet, het keramieke gedeelte, is niet helemaal rond, maar lichtjes ovaal, waardoor het lichtjes wobbelt op de rest van de hookah. Maar nogmaals, slechts een klein minpuntje.

frank beoordeelde op 2017-07-20

snelle levering, prijs- kwaliteit goed en goed verpakt

Rico Bakker beoordeelde op 2017-07-20

Heel goed. De producten kwamen in goede staat binnen.

Ellen beoordeelde op 2017-07-20

Keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en bezorging. Netjes verpakt. Voor herhaling vatbaar

Fariz Aladin beoordeelde op 2017-07-20

Zeer tevreden, goed geholpen in de winkel

Koosje beoordeelde op 2017-07-20

Bij onze bruiloft hadden we 's avonds een klein arabisch hoekje gemaakt waar mensen lekker konden genieten van jullie waterpijpen tussen de kaarsjes en kussentjes Maakte het feest helemaal af ! Duidelijke uitleg bij de set hoe goed te kunnen roken en heerlijke smaakjes.

Hendrik J Meijer beoordeelde op 2017-07-19

Wat ik nodig had, snel.

Anthony beoordeelde op 2017-07-19

tevreden over het bestellen en de volgende dag binnen, alleen in de showroom krijg je vaker dingen wat goedkoper dan de originele prijs of iets kleins gratis erbij of iets dergelijks. online jammer genoeg niet

Andrea Maruccia beoordeelde op 2017-07-18

very nice service

Marco de Bruine beoordeelde op 2017-07-17

Tevreden, op tijd en gewoon goed.

Anoniem beoordeelde op 2017-07-15

Helemaal niks mis mee

kruizenga beoordeelde op 2017-07-15

altijd goed..primakrui

Hakan beoordeelde op 2017-07-15

duidelijk en goed advies top

Drrr beoordeelde op 2017-07-13

Alles prima verpakt en snelle bezorging! Erg tevreden over

Martijn beoordeelde op 2017-07-13

Op tijd geleverd, goed verpakt en uitstekende service

Serdar Sahin beoordeelde op 2017-07-13

Super webhsop, Goede levering

Huub knapen beoordeelde op 2017-07-13

Tevreden alles snel in huis en alles goed verpakt!

Nora beoordeelde op 2017-07-13

Al meerdere keren besteld, zowel smaken, kooltjes als waterpijpen. Altijd zeer tevreden over de snelle levering en de producten zijn van zeer goede kwaliteit.

Gijs beoordeelde op 2017-07-13

Goed en netjes geleverd en alles doet het super

Sara beoordeelde op 2017-07-13

Er was een probleem met de betaling, maar dit had niets met de firma te maken. Ze hebben mij zeer goed voorgeholpen.