Koopmansstraat 5C

Mystery shopper

Lees
waarom

Nourdin zei op 2017-03-28

Goede en snelle service en de medewerkers zijn erg vriendelijk !

Satyam zei op 2017-03-26

Opzich tevreden alleen kon er wel eerder worden aangegeven dat de slang niet goed op shisha zou passen nu moet ik het vast plakken met tape.

Niko zei op 2017-03-16

Heb 2 hookah squeeze apple besteld.
Heb een ongelofelijk hoofdpijn aan overgehouden. Never again

Dineke van de Laar zei op 2017-03-16

Snelle en goede service

Tunc zei op 2017-03-15

Op een vrijdag voor 18.00 had ik mijn bestelling geplaatst, maar geen mailtje ontvangen dat het zou worden verzonden. Ik heb ze daar nog een mailtje over gestuurd, maar nooit wat terug gekregen. De volgende dag zag ik dat ik rond 02.00 's nachts een mailtje had gekregen met bevestiging van bestelling.
Ik vind het alleen jammer dat ik de verzendmail niet op tijd heb ontvangen, volgens hen zou dit tussen 18.00 en 19.00 moeten gebeuren. Ik had toch gewild dat ze terug zouden antwoorden op mijn mail, ook al was dat de volgende dag niet meer relevant.

Verder was alles naar wens, ik zelf wat extra's gekregen. Ik heb mij bestelling keurig op tijd ontvangen. Goede site en snelle verzending. Producten zijn van goede kwaliteit.

Berkay zei op 2017-03-13

Ik ben erg tevreden, het werd snel bezorgt

Nina Adamo zei op 2017-03-12

Ik heb donderdag besteld en hij is nog steeds niet binnen. Ook nemen ze niet de telefoon op

Soef zei op 2017-03-12

Erg lkkre zoete smaak!

Michael zei op 2017-03-11

Ik ben heel tevreden van de bestelling. Ik kreeg de bestelling binnen 24 uur na bestelling & de hookah is heel goed!

Katja zei op 2017-03-11

Ik heb 1x een aansteker besteld, en voldeed aan wat er over beschreven stond.
Daarna heb ik vorige week een zelfde aansteker opgehaald.
En werd zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Anoniem zei op 2017-03-10

Prima winkel, goede service snelle leveringen.

Mano zei op 2017-03-10

Tom Charchoal Blue

Anoniem zei op 2017-03-10

Snelle en goede levering

sam zei op 2017-03-10

Niets te klagen

Mikail Topac zei op 2017-03-09

Goede service en snelle levertijd en super goede prijs voor een topkwaliteit product

Metin zei op 2017-03-08

Uitstekende sisha. Eerst niet de juiste rubbers ontvangen, dit werd gelijk verholpen. Uitstekende service dus.

Anoniem zei op 2017-03-07

Zoals gewend bij Premium Hookahs, goede service en snelle bezorging. Ook als er wel iets mis is gegaan in transport of communicatie, lossen ze alles altijd snel en op een nette manier op.

Djordy zei op 2017-03-07

Altijd snel en makkelijk geholpen en nooit hoeven wachten prijs is gelijk

Lika zei op 2017-03-07

Zeer goede waterpijp! Hij rookt echt fantastisch! Bedankt primeur hookah !

Rodewijk zei op 2017-03-06

Het product is goed, de levering netjes en snel... Bijlagen bij het product zijn met passie gemaakt .. Top