Koopmansstraat 5C

Mystery shopper

Lees
waarom

Najim beoordeelde op 2017-11-23

Heel tevreden, Op tijd binnen, product niet op voorraad heb ik alternatief gekregen.

Guido beoordeelde op 2017-11-21

Velocissimi e ottimi prodotti

Fatih beoordeelde op 2017-11-21

Prima

Ursula beoordeelde op 2017-11-21

Super snelle levering!!

Randy beoordeelde op 2017-11-21

Heel tevreden. Ik heb vrijdag besteld en zaterdag werd mijn bestelling al afgeleverd met een extra toevoeging aan het pakket.

Olivier H. beoordeelde op 2017-11-19

Snelle levering, en redelijk goede marktprijs voor europa.

Bram van spriel beoordeelde op 2017-11-18

Goede kwaliteit spullen en goeie overzicht

Wil beoordeelde op 2017-11-18

Top

M beoordeelde op 2017-11-16

ik heb voor het eerst via premium hookahs een khalil mamoon besteld en ik heb die volledig gekrijgen zeer goede service ik ben tevreden met mijn aankoop.
zeker een aanrader

MK beoordeelde op 2017-11-16

Erg snelle levering en een perfecte service. Was iets verkeerd met de levering dus extra kolen gekregen vanwege het misverstand. Kortweg, perfect!

Jenny beoordeelde op 2017-11-16

Erg fijne service

Giel van der Woude beoordeelde op 2017-11-16

Makkelijk bestellen en betalen en keurig bezorgd

Harm beoordeelde op 2017-11-16

Correcte afhandeling.

Baeten joachim beoordeelde op 2017-11-16

Tevredenover verpakking en zomeer , niet over de tijdslevering...op zondag bestellen en op woensdag geleverd ? Op maandag weet ik is niet mogelijk wegens sluiting op eondag maar als op maandag om 14 u pakje is gemaakt zou het zoals de site het vermeld het op dinsdag moeten geleverd zijn....niet echt erg, maar een minpuntje...als je iets beloofd, moet je het ook doen...anders zou het uitstekend geweest zijn

Lesley Pfaff beoordeelde op 2017-11-14

Snelle levering. Vriendelijke mensen die je meteen te woord staan

ale beoordeelde op 2017-11-14

heel tevreden. Goede adviezen ontvangen van de medewerker.

Stijn beoordeelde op 2017-11-12

Erg goede service en een goede kwaliteit waterpijpen

G beoordeelde op 2017-11-12

Heel tevreden

gerard beoordeelde op 2017-11-07

snel in huis goed verpakt

Ebu beoordeelde op 2017-11-05

Heel tevreden, snelle levering