Koopmansstraat 5C

Top kwaliteit

Thomas beoordeelde op 2018-02-21

Tevreden

Mohamed beoordeelde op 2018-02-20

Top winkel, snelle levering. Goeie kwaliteit spullen

Serow beoordeelde op 2018-02-19

Super Super Super, vaker spullen gekocht altijd tevreden.

Ceana Groenewold beoordeelde op 2018-02-17

Ik ben erg tevreden, producten worden snel bezorgd en zijn erg goed

Annefloor beoordeelde op 2018-02-15

Werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Alles zat er bij :-)

F beoordeelde op 2018-02-15

All was perfect

Mustafa beoordeelde op 2018-02-15

Super goed en snelle levering.

Vincent beoordeelde op 2018-02-13

duimpie

AB beoordeelde op 2018-02-12

Snelle levering! Echt top

Loes beoordeelde op 2018-02-11

Was echt veel sneller in huis dan ik verwacht had ik was verast.

Alper beoordeelde op 2018-02-09

Perfecte service

F beoordeelde op 2018-02-08

Everything is great

Alper beoordeelde op 2018-02-08

Ik werd meteen goed op de hoogte gehouden en de levering was op tijd. Er miste 1 klein product in mijn bestelling, maar na 1 belletje werd ik keurig te woord gestaan en werd het product kosteloos naar mij opgestuurd en had ik het de volgende dag binnen. Ga zo door toppers bij Premium-Hookahs!

Rehan beoordeelde op 2018-02-08

The pipe was good. The cleaning brush was a bit hard to staighten as it came folded but overall everything was good.

A beoordeelde op 2018-02-05

Slechte levering, eenmaal geleverd niet het goede product. Geen aanrader. Klantenservice geven reactie naar 4/5 dagen. Telefoon nemen ze niet op. Slechte service

Reactie van Premium-Hookahs:
Beste Tim,

Jammer om te zien dat u ontevreden bent over het service van Premium-Hookahs. U geeft aan dat u eerder contact heeft opgezocht met ons, echter kunnen wij dit niet terug vinden. Zou u contact willen opnemen met de klantenservice zodat wij uw veder kunnen helpen.

Jaap Verduijn beoordeelde op 2018-02-05

Zoals altijd: prima!

Houdin beoordeelde op 2018-02-05

Ik wacht al 8 dagen op mijn bestelling en heb het nog steeds niet binnen. Ik heb gebeld naar de klantenservice en zij zouden het onderzoeken en mij daarna terugbellen, dat is niet gebeurd. Al met al heb ik betaald voor niets nu.

ghalia beoordeelde op 2018-02-02

good service, good quality, fast

Dean beoordeelde op 2018-02-01

Tevreden altijd optijd met leveren goede producten en gaan lang mee