Dorpstraat 3 C
2211GA Noordwijkerhout
KvK 531939700000

A. De Bruijne beoordeelde op 2018-09-20

Goede snelle service en een prima prijs

M. Kouwenhoven beoordeelde op 2018-09-09

PC samengesteld via de site en besteld in de winkel. Duidelijke specificatie van onderdelen qua type en merk zodat je ook weet wat er daadwerkelijk in de PC zit. Concurrerende prijs. Tussentijds nog één vraag via de e-mail gesteld en dezelfde dag reactie. PC een weekje later opgehaald en loopt als een trein

T. Bracht beoordeelde op 2018-08-21

aardig personeel en hoog kwaliteit computers.

A. van den Berg beoordeelde op 2018-08-11

Snelle en correcte levering.

In 1x goed!!

De geleverde PC is prima in elkaar gezet en helemaal naar mijn wens. De PC was na drie dagen gereed en kon er meteen gebruik van maken. Ik heb zelf wat aanpassingen gedaan die niet standaard op de website zijn te vinden, maar binnen de marge is dit absoluut geen probleem. Stille en snelle top PC!

Goede service en klant vriendelijkheid, bij deze shop kun je rustig een PC bestellen.

W. Trumpie beoordeelde op 2018-08-02

De eigenaar luistert goed naar de wensen van de klant en assisteert op een prettige manier bij het samenstellen van de configuratie.
Na het samenstellen en installeren ontvangt klant een schriftelijke mededeling. Bij het ophalen van de computer wordt nogmaals samen de configuratie doorgenomen en in orde bevonden. Computer draait inmiddels al meer dan een week tot volle tevredenheid. Perfect!

H. De Graaf beoordeelde op 2018-07-14

Ik werd vlot en zeer vriendelijk geholpen.

A. Ammerlaan beoordeelde op 2018-06-24

Werkt perfect!

MJ van den Eijkel beoordeelde op 2018-04-17

Binnen een dag bezorgd. Waanzinnig mooi toetsenbord. Pakket was zeer goed verpakt!

Reactie van Premium PC:
Veel plezier met je nieuwe toetsenbord!

T beoordeelde op 2018-01-13

Fijne website en keurig geleverd; zeer tevreden. Levering duurde iets langer dan verwacht maar dat was vermoedelijk vanwege de drukke kerst periode.

A. Zonneveld beoordeelde op 2017-07-06

ik vind het een prima winkel

Arie Vooijs beoordeelde op 2017-06-21

Alles prima verlopen!!

Ruud Tesselaar beoordeelde op 2017-03-02

Ik wilde een superstille komputer. Ik kocht de Nanoxia 3 Deep Silence zwart. S8000 (S1151). De inhoud samengesteld door te kiezen uit de verschillende opties in het bestelmenu. Mooie, duidelijke opzet van de site, Het is een zeldzaam stille pc, met een van de beste moederborden die te koop zijn, net als de videokaart en de geluidskaart uit de extra opties. De pc heeft twee grote ventilatoren - direkt vóór de schijven - om de harde schijven te koelen, elk afzonderlijk met aparte snelheidsregeling (hard of normaal). Er kunnen maar liefst acht harde schijven in. Alle kabels zijn super goed weggewerkt, je zou in de pc een kamer kunnen inrichten om zomers te verhuren aan een vakantieganger, zó ruim is het er. Geen gefriemel meer om kabels heen. Nog nooit zoiets gezien! Snelle levering, met zelfs nog een gratis usb-stick met Windows erop; zelfs werd aangeboden om Windows in de webwinkel te laten installeren. Klasse-service dus. O ja, werkgeheugen is uitbreidbaar to 64GB (4-slots). Een Ferrari dus. De stilste Ferrari ter wereld.

Reactie van Premium PC:
Hartelijk dank voor deze mooie review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe PC.

Hielke beoordeelde op 2017-01-10

Snelle levering, vriendelijke en duidelijke reactie aan de telefoon. Wel opvallende dat er nog verzendkosten voldaan moeten worden op een bedrag van 200 euro.

Aad beoordeelde op 2016-11-18

Heel tevreden, goede service

Roeland beoordeelde op 2016-11-01

Wederom een perfecte service! Contact per email en telefoon verloopt zeer soepel en snel. De computer is op maat geassembleerd voor een goede prijs en is erg snel geleverd. De computer was goed verpakt en werd compleet met handleidingen en drivers geleverd.

M. Ammerlaan beoordeelde op 2016-10-06

Ze denken mee om er zeker van te zijn dat alles op mijn pc aankoop naar mijn wens zal gaan werken. Vakkundig personeel die ruim de tijd neemt om uitleg te geven.

Finn Saal beoordeelde op 2016-07-29

Ik ben tevreden want alles was er optijd en je kon ook echt meteen spelen

steven van camp beoordeelde op 2016-07-16

top....!!!!

Mitchel Terlouw beoordeelde op 2016-07-06

product goed afgeleverd, goed beschermd in de doos. de videokaart was helaas niet gezekerd en lag los in de pc.
als ik ooit weer een upgrade wil, weet ik waar ik moet zijn.

Reactie van Premium PC:
U heeft waarschijnlijk verschillende orders bij meerdere bedrijfen geplaatst, bij ons zijn
er namelijk ledstrips met usb besteld. Wij hopen dan ook dat u de review wilt aanpassen.

F.H.S. Krommenhoek beoordeelde op 2016-06-09

Verpakking en levering waren prima in orde.
Ik had een stille PC besteld,maar dat valt toch een klein beetje tegen aangezien er toch een (kleine) brom te horen is.
Over het functioneren heb ik geen klachten,dat is soepel en snel en ook de temperatuurbeheersing is uitstekend.