Dorpstraat 3 C
2211GA Noordwijkerhout
KvK 531939700000

Anoniem beoordeelde op 2019-05-03

D. Lamare beoordeelde op 2019-04-30

Snelle levering, goede communicatie, aantrekkelijke prijs. Bestelde pc voldoet aan de verwachtingen. Aanbevolen.

Balthazar beoordeelde op 2019-04-17

Geweldige service. Ik heb een onderdeel gekocht dat nergens anders in Nederland verkrijgbaar is, en nog geen tien minuten na mijn bestelling was het al bij PostNL geregistreerd -- dat is beter dan de meeste grote webwinkels! Duidelijke e-mails, snelle respons... hier ga ik zeker vaker wat kopen.

Roy beoordeelde op 2019-04-13

Er is genoeg aanbod om je ideale PC samen te stellen. Er is een goed aanbod aan de laatste hardware.

Yuri Nanninga beoordeelde op 2019-04-09

Top service, snelle levering en uitstekend product. Geïnstalleerd en wel, netjes in de doos verpakte laptop ontvangen voor zakelijk gebruik.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-02

Anoniem beoordeelde op 2019-03-28

Anoniem beoordeelde op 2019-03-22

Dianne Smith beoordeelde op 2019-03-15

Goede service, snel geleverd en prima prijs product verhouding, aardige verkopers ook en behulpzaam

Anoniem beoordeelde op 2019-03-12

Harry beoordeelde op 2019-02-25

Geweldig!

Anoniem beoordeelde op 2019-02-21

Frank Mertens beoordeelde op 2019-01-27

Vlotte communicatie, duidelijke info, snelle afhandeling

Anoniem beoordeelde op 2019-01-20

Fons beoordeelde op 2019-01-19

specialist in stille pc’s. dat zie je niet veel. website is niet helemaal stabiel, maar de persoon er achter maakt met liefde een perfecte op maat pc

Anoniem beoordeelde op 2019-01-16