Brugstraat 9

Trustpilot 3 7,9
Google Plus/Places - 10,0
Bol.com 217 8,7

Patrick Colet beoordeelde op 2019-06-30

Heb hier een waterfilter besteld. was makkelijk te bestellen en snel geleverd.
Overzichtelijke site Top ga zo door.

Mieke Schepens beoordeelde op 2019-06-30

Joop Smits beoordeelde op 2019-06-30

De AA batterijen passen maar met moeite in het aangewezen vakje, dus sluiten was lastig. De kleine radio voor noodgevallen werkt verder naar behoren en de webshop info per email tijdens het verzendingsproces was goed geregeld. Ik kan Prepz dus aanbevelen.

M Koot beoordeelde op 2019-06-29

Zeer tevreden met snelle bezorging en goede producten!

Bert Speelman beoordeelde op 2019-06-28

Product snel in huis. Tevreden over het geleverde product. Het is een verjaardagscadeau voor mijn zoon. Dus hopelijk is hij er ook blij mee. Wel een opmerking over het afleveren. Ik had aangegeven om af te halen bij Primera. Toch werd er thuis afgeleverd, terwijl als afleveradres de Primera er op stond.

Marcel Rijken beoordeelde op 2019-06-28

Waar voor mijn geld. Netjes verzorgde verpakking. Niets te klagen.

Anne B. beoordeelde op 2019-06-28

Levering netjes 1 werkdag. Producten goed verpakt en allemaal in goede staat ontvangen. Ook super dat er mee gedacht wordt voor de BOB wanneer je je aanmeld! Op de website zelf is ook nuttige info te vinden.

E Baardman beoordeelde op 2019-06-28

Ilse Van Weers beoordeelde op 2019-06-27

Goed product voor een goede prijs en snelle levering

Medhanie Bereketab beoordeelde op 2019-06-27

Helemaal goed

Augusto Bassano beoordeelde op 2019-06-27

Snelle levering en goede prijs

GJ Roverts beoordeelde op 2019-06-27

extra grote accu gekocht en snel geleverd en superprijsje hiervoor betaald zeker 5 sterren waard.

kubrom amanuel beoordeelde op 2019-06-24

Roy Ridder beoordeelde op 2019-06-24

Alles zoals het hoort, goed verpakt en op tijd geleverd.

Yohana Weldemariam beoordeelde op 2019-06-24

Mike van Leeuwen beoordeelde op 2019-06-24

Bestelde artikel snel en goed verpakt in huis. Prima!

Ingrid Beerens beoordeelde op 2019-06-23

Koenraad Van Heuverswyn beoordeelde op 2019-06-21