Prepz
De webshop voor het vergroten van je zelfredzaamheid. Wil jij beginnen met preppen of zelfvoorzienend leven? Wij helpen je graag om vrijer te leven en minder afhankelijk te zijn van het systeem.

Prepz.nl is onderdeel van Off-grid Centre B.V.
9,3
Filter 1782 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1092 met beschrijving

• R. J Van dijk
    Geverifieerde klant van Prepz

Top bedrijf, netjes verpakt, goedkoper dan de rest en snel geleverd. Ga hier vaker bestellen

• Duyckaerts Didier

Zeer goed

• Hoe beoordeel je Prepz?

• Jordanka

• Koen van Sparrentak

Prachtig apparaat.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Prepz

Producten waren zoals beschreven. Goed verstuurd. Prima.

• Wesley Eeckhoudt

prijs ok , snel geleverd

• G. van der Laan

Mooi op tijd geleverf

• perfectblue
    Geverifieerde klant van Prepz

Verkeerd product gekregen. Zeer slechte klantenservice.

Goedemiddag meneer,

Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. We vinden het erg jammer te horen dat u niet volledig tevreden bent met het product dat u heeft ontvangen. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit en we nemen uw zorgen zeer serieus.

We begrijpen dat u niet op zoek bent naar een retour, maar we willen graag samen met u kijken naar een passende oplossing die aan uw verwachtingen voldoet. Of het nu gaat om een toekomstige korting, een tegoed voor uw volgende aankoop, of een andere vorm van compensatie, ons doel is om ervoor te zorgen dat u zich gewaardeerd voelt als onze klant.

Wij waarderen het zeer dat u ons de kans geeft om deze situatie te verbeteren. Neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice op via info@offgridcentrum.nl of met mij via liv@offgridcentrum.nl zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing.

Dank u wel voor uw geduld en begrip. We kijken ernaar uit om deze kwestie naar uw tevredenheid op te lossen en hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.

• Marten

• E.J. Akker

Uitstekende kwaliteit en service

• O.S.
    Geverifieerde klant van Prepz

Ik heb bij een volgelaats gasmasker 2 sets van 2 filters die erbij horen besteld, maar bij levering maar 1 set ontvangen. Ik ben nog in afwachting hoe het wordt opgelost, dus kan nog geen waardering geven. Verder lijkt de service erg goed te zijn.

Inmiddels zijn de ontbrekende filters kosteloos naar mij toegestuurd, erg goed geregeld!

Beste meneer,

Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons. We begrijpen uit uw review dat er zorgen waren over uw bestelling niet compleet leek te zijn. Graag voegen we hier aan toe dat volgens onze gegevens het ontbrekende deel van uw bestelling inmiddelss in uw bezit zijn.

We bieden onze excuses aan voor het ongemak en eventuele verwarring die in de tussentijd is ontstaan. Wij streven ernaar om elke bestelling correct en op tijd te leveren, en we betreuren het dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Mocht u verdere vragen hebben of aanvullende opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@offgridcentrum.nl of met mij via liv@offgridcentrum.nl. We staan klaar om ervoor te zorgen dat uw ervaring met positief is.

• Hermien.

Snel en efficiënt. Prima

• Magda van Spijkeren

Zoeken / gevonden / bestellen / betalen en pakket ontvangen, super

• Bas van der Graaf
    Geverifieerde klant van Prepz

Interessant site om je voor te bereiden op (onverwachte) noodsitiaties

• J van Onna

Snel geleverd

• Harald
    Geverifieerde klant van Prepz

Trage en slechte service. zou niet hier meer bestellen

Beste Harald,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Het spijt ons zeer te horen dat u onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.Wij nemen uw feedback uiterst serieus en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden.

Wij streven we ernaar om al onze klanten een snelle en efficiënte service te bieden. . We zijn actief bezig met het onderzoeken van de oorzaak van deze vertraging en de door u ervaren serviceproblemen om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Wij waarderen uw feedback, omdat het ons helpt om onze diensten te verbeteren. Neemt u alstublieft contact met ons op via info@offgridcentrum.nl of met mij via liv@offgridcentrum.nl als u nog vragen of opmerkingen heeft.

• Geen
    Geverifieerde klant van Prepz

Snelle levering, goed contact bij klantenservice.

• Jan
    Geverifieerde klant van Prepz

mooie radio om naar het nieuws te luister

• Geert
    Geverifieerde klant van Prepz

Perfecte service, correcte prijs. Zoals het hoort. Keep up the good work.

• D vrind
    Geverifieerde klant van Prepz

Goed product en vlotte bezorging