Steenarend 97
3435 GV Nieuwegein

Annette beoordeelde op 2017-03-31

Dank je wel voor het lieve roze koffertje. Erg attent van je om mij verschillende lettertypes met de naam Fleur toe te zenden en de extra 'vlindertjes' optie. Dat was makkelijk kiezen zo. Het koffertje staat prachtig in mijn kleindochter's kamertje:)

Reactie van Pretty Presents:
Graag gedaan, ik ben blij dat alles helemaal naar wens is.

Annabella beoordeelde op 2015-06-17

Goed verzorgd bestelling ontvangen. Leuk presentje. Goede prijs en kwaliteit.

2015