Gommersstraat 100

7,8

Beslist.nl 83 7,5

E.L. beoordeelde op 2019-04-18

R van den Burg beoordeelde op 2019-04-16

Niet alles van mijn bestelling was in 1 keer leverbaar maar na email contact werd dit duidelijk en is alles correct geleverd.

Rinske Anbeek beoordeelde op 2019-04-11

Duurde langer dan verwacht, ruim een week

Rob Wins beoordeelde op 2019-04-10

Alles ok

Wim van Kuik beoordeelde op 2019-04-10

Bakplaat en rek voor 10 jaar oude magnetron besteld, makkelijk te vinden op website, volgende dag binnen. Prima dus.

Jmj Van Der Munnik beoordeelde op 2019-04-08

Goed

P Brugman beoordeelde op 2019-04-01

Heel tevreden

Hester Vriesinga beoordeelde op 2019-03-28

Tevreden, het product werd sneller geleverd dan werd aangekondigd.
Het prodect voldoet aan de vewachtingen.

Ben Berhitu beoordeelde op 2019-03-28

Keurig op tijd

Monique de Haan beoordeelde op 2019-03-27

Bestellen was makelijk en de volgende dag al in huis top

Ineke Nobel beoordeelde op 2019-03-25

Snelle levering en goede prijs kortom perfect!!!!!!!!

Esther Potters beoordeelde op 2019-03-25

petra de leeuw beoordeelde op 2019-03-25

we kregen wat we bestelden en ook nog mooi op tijd. was alleen wel handig geweest als we ook van prijskeurig bericht kregen dat de bestelling ontvangen was. Ging via beslist.nl en van hun wel de bevestiging dat het werd doorgezet naar prijskeurig maar daarna niet eerder weer wat dan bericht van postnl dat er een pakket zou worden bezorgd.

Eric beoordeelde op 2019-03-25

Prijzige doos aquarelpotloden besteld, als cadeau. Goed in folie verpakt, maar slecht in te klein karton. Daardoor is de - voor ons belangrijke - doos/houder lelijk beschadigd (uitgescheurd). Ik heb de doos verder nog niet eens uit het folie gehaald, maar gezien de gekleurde splinters van potloodpunten tussen de folie heeft de doos een behoorlijke smakkerd gemaakt.
Vorige week een mail met foto's hier over gestuurd. Na 5 dagen nog geen enkele reactie. Beoordeling nu matig, als we de doos niet kunnen omruilen wordt het 'slecht', maar hopelijk kunnen we opschuiven naar 'goed'. Ik ben benieuwd, maar op dit moment nog niet helemaa gerust.

André beoordeelde op 2019-03-23

artikel was niet op voorraad , hier werd niet over gecommuniceerd. 2 weken geacht op mijn map terwijl levertermijn stond vermeld van 1 a 2 dagen. slechte communicatie. alleen toen ik zelf vroeg wat er aan de hand was een reactie.

Jorn Voorbij beoordeelde op 2019-03-20

Ten eerste, ik vind twaalf euro (excl. 8 euro verzendkosten) voor een ellips sjabloon erg veel geld, te bedenken dat het gaat om een plastic mal met een aantal gaten erin. Verder werd mijn pakketje een aantal dagen te laat geleverd, dit terwijl ik de mal snel nodig had (anders had ik er niet zo veel geld voor betaald). En tot slot werd mijn bestelling in een stuk dubbelgevouwen karton, ingewikkeld in folie, afgeleverd.
In conclusie: geen goeie ervaring met deze webshop helaas.

A Gevers beoordeelde op 2019-03-18

Nog niet uitgepakt is een cadeau. Maar het is goed en binnen de tijd bezorgd is.

Dirk Blokland beoordeelde op 2019-03-18

Ik heb via Beslist.nl (Deze site moet je nooit gebruiken, is alleen een doorgeefluik en geven verkeerde informatie, waarbij je dus geen contact kan zoeken met Beslist.nl) een peuterglijbaan gesteld. Er was bij de levering geen tracing mogelijk. De afleveringskosten waren erg hoog en Prijskeurig doet eigenlijk hetzelfde als Beslist.nl. Hoewel ze verantwoordelijk zijn, nemen ze geen standpunt in. De vervoeder wees mijn claim af. Ik had de schade moeten constateren bij levering (hoewel het artikel in de verpakking zat). Ik had getekend voor goede ontvangst. Toen ik dreigde het artikel te retourneren, kwam Prijskeurig met de mededeling, dat de leverancier het bedrag voor de glijbaan zou terugstorten. De ltransportkosten echter kreeg ik niet terug (bijna € 30)