Morsestraat 4
7903BL Hoogeveen

9,1

Henk Keizer beoordeelde op 2019-06-14

het product is prima gearriveerd en binnen de termijn dus prima in orde

Reactie van Prijzentrappen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat de trap binnen de termijn geleverd is en dat alles in orde is.

G. de Ruiter beoordeelde op 2019-05-27

Heldere site. Levering prima gegaan

Reactie van Prijzentrappen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.

Renata Labunska beoordeelde op 2019-05-27

Rien Mol beoordeelde op 2019-05-14

Frank Van Houtven beoordeelde op 2019-05-14

Prima service, vriendelijke telefoonhulp, correct geleverd

Fannie Matthyssen beoordeelde op 2019-04-11

Sander Huisman beoordeelde op 2019-04-11

Jan Verbraak beoordeelde op 2019-03-18

W. Guleij beoordeelde op 2019-03-15

Snelle levering, goede afspraken. De trap ziet er netjes en stevig uit

Reactie van Prijzentrappen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde trap.

Helen Braaksma beoordeelde op 2019-03-01

telefonisch werd ik snel en deskundig te woord gestaan. Op mijn vragen werd duidelijk antwoord gegeven en ook werd de mail snel beantwoord. Er werd vakkundig en cooperatief gehandeld en door het snel en ter zake doende up-to-date houden wist je als klant snel waar je aan toe was.Er wordt meegedacht en er wordt alles aan gedaan om je als klant tegemoet te komen, kortom prettige samenwerking en als klant voel je je serieus genomen

Reactie van Prijzentrappen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat we u naar tevredenheid van dienst konden zijn.

Marina Besselink beoordeelde op 2018-12-14

RHH Sars beoordeelde op 2018-10-10

Edouard Gauthier beoordeelde op 2018-07-19

Joop beoordeelde op 2018-01-11

De bestelling is goed aangekomen. Product ziet er goed uit maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om de trap te plaatsen.

Hans beoordeelde op 2018-01-11

prima service en meedenken