Schutsgildelaan 81
4871LM Etten-Leur

Will Pelzer beoordeelde op 2019-06-23

De flessen werden bij de overburen afgeleverd maar er lag geen briefje in mijn brievenbus waar ik ze op kon halen. Kwam er pas achter toen ik een mailtje stuurde naar prima vino.

Reactie van PrimaVino:
Goedenavond Will, onze excuses hiervoor, helaas hebben wij hier geen invloed op omdat onze zendingen door Postnl geleverd worden.
Hopelijk doet de wijn u goed smaken.
Met vriendelijke groet, Martijn

Robert Van Muiden beoordeelde op 2019-05-03

Kundig en vriendelijk

Mieke beoordeelde op 2019-02-19

Mannen met passie voor wijn, dat is wel duidelijk!
Goed advies en bestelling snel in huis.

Jerry beoordeelde op 2019-02-19

Kwaliteitswijn

Tjerk beoordeelde op 2019-02-15

De flessen wijn werden netjes op tijd geleverd en de smaak is geweldig. Dit alles tegen een zeer redelijke prijs.

Ton beoordeelde op 2019-02-15

Uitstekende wijnen, snelle en persoonlijke levering en deskundige en zeer vriendelijke eigenaars. Je gunt het hen en hun kleinere, eerlijke wijnboeren.

Sander beoordeelde op 2019-02-13

Super kwaliteit wijnen, tijdige bezorging en super vriendelijke gasten. Aanrader voor elke wijnliefhebber!

Tim beoordeelde op 2019-02-13

Superservice!!

Sander beoordeelde op 2019-02-13

Ik heb niets via de webwinkel besteld;)

Sander beoordeelde op 2019-02-13

Goede wijn, persoonlijke service en snelle levering. Aanrader als je op zoek bent naar kwaliteit of speciale wijnen.

Dirk beoordeelde op 2019-02-13

Goede wijn tegen een betaalbare prijs en keurig op tijd geleverd; wat wil je nog meer.

Orlando beoordeelde op 2019-02-12

Meerdere keren wat besteld. Altijd perfect! :)

Rene beoordeelde op 2019-02-12

Snelle aflevering van de wijn👍

Daphne beoordeelde op 2019-02-12

Heerlijke wijnen, die je niet zomaar ergens anders vindt.

Sylvia beoordeelde op 2019-02-12

Correcte levering,Primavino's🍇👍

Ilona beoordeelde op 2019-02-07

Heel tevreden, goede service en snelle levering. De geleverde wijn was heerlijk.

Reactie van PrimaVino:
Bedankt Ilona!