PrimaVino

Omdat wij onze passie willen delen en merken dat er veel mensen interesse hebben in goede wijn zijn wij PrimaVino begonnen.
Hierdoor hebben wij de mogelijkheid om de beste wijnen in te kopen en nadien aan u te leveren.
Als u op zoek bent naar mooie en betaalbare wijnen bent u bij PrimaVino aan het juist adres!
Onze wijnen komen van kleine wijnboeren die volumes hebben welke niet interessant zijn voor de supermarkten en slijterijketens.
Zoekt u een bijzondere wijn laat het ons weten en wij gaan op zoek voor u.

Uw prima wijnspecialist !

De zekerheden van https://www.primavino.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019