Schutsgildelaan 81
4871LM Etten-Leur

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Mieke beoordeelde op 2019-02-19

Mannen met passie voor wijn, dat is wel duidelijk!
Goed advies en bestelling snel in huis.

Jerry beoordeelde op 2019-02-19

Kwaliteitswijn

Tjerk beoordeelde op 2019-02-15

De flessen wijn werden netjes op tijd geleverd en de smaak is geweldig. Dit alles tegen een zeer redelijke prijs.

Ton beoordeelde op 2019-02-15

Uitstekende wijnen, snelle en persoonlijke levering en deskundige en zeer vriendelijke eigenaars. Je gunt het hen en hun kleinere, eerlijke wijnboeren.

Sander beoordeelde op 2019-02-13

Super kwaliteit wijnen, tijdige bezorging en super vriendelijke gasten. Aanrader voor elke wijnliefhebber!

Tim beoordeelde op 2019-02-13

Superservice!!

Sander beoordeelde op 2019-02-13

Ik heb niets via de webwinkel besteld;)

Sander beoordeelde op 2019-02-13

Goede wijn, persoonlijke service en snelle levering. Aanrader als je op zoek bent naar kwaliteit of speciale wijnen.

Dirk beoordeelde op 2019-02-13

Goede wijn tegen een betaalbare prijs en keurig op tijd geleverd; wat wil je nog meer.

Orlando beoordeelde op 2019-02-12

Meerdere keren wat besteld. Altijd perfect! :)

Rene beoordeelde op 2019-02-12

Snelle aflevering van de wijn👍

Daphne beoordeelde op 2019-02-12

Heerlijke wijnen, die je niet zomaar ergens anders vindt.

Sylvia beoordeelde op 2019-02-12

Correcte levering,Primavino's🍇👍

Ilona beoordeelde op 2019-02-07

Heel tevreden, goede service en snelle levering. De geleverde wijn was heerlijk.

Reactie van PrimaVino:
Bedankt Ilona!