Grijsdauwe 2
9506 Geraardsbergen
KvK BE0830628816

Myriam Trappeniers beoordeelde op 2018-04-22

Snelle levering, goed verpakt.

Eddy Riviere beoordeelde op 2018-04-13

Super tevreden

Sarah VDW beoordeelde op 2018-03-30

super, snel, mooi product en super vriendelijk

Magalie Verbrugge beoordeelde op 2018-03-24

Super ervaring. Zeer klantvriendelijk en snelle levering!

Dank je Magalie!
Je mag altijd een foto plaatsen op onze facebookpagina https://www.facebook.com/printhuthappyhorse als jullie de T-shirts dragen!
Vinden we altijd leuk om te zien :-)!
Groetjes Eva

M Herben beoordeelde op 2018-03-23

Goeie service, snelle levering.
Top pruduct.

Super! Bedankt!

Hendrik Dedeurwaerder beoordeelde op 2018-03-18

Snelle levering (1weekje) Mooi t-shirt.Goede kwaliteit! Bedankt.

Reactie van Printhut:
Jij bedankt, voor de schitterende recensie!

Gerda Merckx beoordeelde op 2018-03-17

Mooi produkt

bedankt gerda!
Ik ben een bang saapjen, en jij :-)?

Kris beoordeelde op 2018-03-15

Heel tevreden van de service. Snel antwoord,vriendelijk,en snelle levering naar Frankrijk.

Reactie van Printhut:
bedankt kris! Wij wensen jullie een goede beurs dit weekend!

Sara Vermassen beoordeelde op 2018-03-08

Vriendelijk, goede opvolging en houdt u elke stap op de hoogte
Het enige spijtige is dat er geen XS beschikbaar is voor mannen, waardoor de S ietsje te groot is

Reactie van Printhut:
Dag Sara, bedankt voor je super score! Ondertussen hebben we XS toegveoegd voor mannen (een ander merk T-shirt en zelfde kwaliteit).

Chloe De bolle beoordeelde op 2018-03-06

Snelle levering! Komt toe zoals verwacht!

Reactie van Printhut:
Super bedankt voor de vijf sterren, Chloe!!!!

Chantal Smolders beoordeelde op 2018-03-04

Voor de 1ste maal bij jullie besteld.
Het pakje was goed op tijd geleverd. Misschien volgende keer steviger verpakkingsmateriaal gebruiken. Doosje was gescheurd maar wat erin zat was dik in orde!

Reactie van Printhut:
Bedankt voor je super score!
We proberen te letten op de verpakking!
Bedankt voor de tip!

Rik Van peer beoordeelde op 2018-02-22

T-shirt was ok maar levering heeft te lang geduurd: 8 dagen.
Na een opmerking is de bestelling snel geleverd.

Reactie van Printhut:
Beste Rik, jammer dat we zo'n recensie lezen. Je hebt op 9/2 je T-shirt besteld en op 12/2 ging die al op de post. Rekening houdend met de drukte rond Valentijn vinden we dat eigenlijk nog niet zo gek lang. Helaas is er bij bpost zelf iets fout gegaan en heeft je pakje enkele dagen op het distributiecentrum van bpost gelegen. We hebben zelf elke dag gebeld naar bpost en je zelfs voorgesteld een nieuwe tshirt op te sturen zodat je die op woensdag kon afgeven als kado. Op dat voorstel heb je niet gereageerd. Jammer dat we dan nu zo'n recensie lezen na onze moeite om je bestelling op tijd geleverd te krijgen (war ook gelukt is). Toch hopen we je in de toekomst nog te mogen verwelkomen! Groetjes Eva

Melissa Vandeweyer beoordeelde op 2018-02-19

Super kwaliteit, fantastische service, geweldige communicatie en boven al en super fantastische bedrukking!! Ben er super gelukkig mee!

Reactie van Printhut:
Ohh zo leuk! Ik lees je recensie nu pas!! Bedankt hoor!

Els De Saveur beoordeelde op 2018-02-19

Heel tevreden, super service en producten!

Reactie van Printhut:
Heel erg bedankt voor je super recensie, Els!!!

Tessa beoordeelde op 2018-02-18

Snelle service, uitgebreid antwoord op mijn vragen per e-mail en (op het eerste zicht) goede kwaliteit t-shirt! Bedankt!

CB beoordeelde op 2018-02-18

Duidelijke communicatie, snelle en stipte levering en mooie kwaliteit van het eindproduct. Tevreden!

Jimmy Mertens beoordeelde op 2018-02-15

2de bestelling en opnieuw top!

Sharon Bert beoordeelde op 2018-02-11

HEEL tevreden, bestellen steeds terug bij printhut!
Super service, snelle levering, super contact enzoveel meer ...
ECHT TOP!!!

Jimmy Mertens beoordeelde op 2018-02-11

Vragen via mail worden snel beantwoordt, snelle levering, super kwaliteit. We zullen er nog zeker bestellen in de toekomst

Myriam Rousseaux beoordeelde op 2018-02-09

Goede service en communicatie, tevreden over resultaat.