Grijsdauwe 2
KvK BE0830628816

Lieve Meert beoordeelde op 2019-01-14

VIRGINIA DE KEGEL beoordeelde op 2019-01-09

Stefanie Van den Bosch beoordeelde op 2019-01-08

Er was eerst iets mis gegaan met het pakje onderweg. Ze hebben me hier direct over verwittigd dat er een nieuw aan kwam en met hun excuses heel vriendelijk! Toen ik het fluovestje aan kreeg vond ik het geweldig. Heel mooi met onze hond zijn naam erop en hondepootje het past hem perfect. Dankjewel voor de goede service !

Katleen Adams beoordeelde op 2019-01-07

Inge Dewaele beoordeelde op 2019-01-07

Heel tevreden

Robin Deleener beoordeelde op 2018-12-30

Lorin Rottiers beoordeelde op 2018-12-25

Céline DE PRETER beoordeelde op 2018-12-25

Sofie Van Damme beoordeelde op 2018-12-23

ik heb onlangs een bestelling geplaatst en had mijn bestelling binnen de twee dagen, alles was in orde, ook de kwaliteit was naar wens, zeker aan te raden

Hayat Boujdaini beoordeelde op 2018-12-22

Kaatje Van Vossel beoordeelde op 2018-12-21

Stany Vandermoere beoordeelde op 2018-12-20

Joyce Mulder beoordeelde op 2018-12-20

Snelle levering, mooie kwaliteit!

Frederic Temmerman beoordeelde op 2018-12-19

Tom Walewyns beoordeelde op 2018-12-17

Hilde Ornelis beoordeelde op 2018-12-17

x beoordeelde op 2018-12-17

Supersnelle en vriendelijke medewerkers!

Ria Bogaert beoordeelde op 2018-12-16

mooie afgewerkte producten en heel zorgvuldig verpakt
een leuk persoonlijk briefje bij de bestelling
een aanrader

Niek Zee beoordeelde op 2018-12-11

vera van dam beoordeelde op 2018-12-11

De hesjes waren er veel sneller dan verwacht, goede service.