Grijsdauwe 2
9506 Geraardsbergen
KvK BE0830628816

Filip Borgers beoordeelde op 2018-09-17

Snelle behandeling en prima kwaliteit!

bedankt Filip!!!!

Virginia Tack beoordeelde op 2018-09-12

Reactie van Printhut:
Je score verrast ons en doet ons een plezier, Virginia! Bedankt!!

Katleen Martens beoordeelde op 2018-09-11

Precies wat ik wou hebben en snelle levering met een verrassing!

SIGOS beoordeelde op 2018-09-11

Zelfs al hebben we onze order nog aangepast, toch was onze bestelling op tijd klaar. Prima service

Reactie van Printhut:
Dank je voor deze fijne recensie!!

Dora Cabergs beoordeelde op 2018-09-10

Kempenhorse beoordeelde op 2018-09-09

Mooi op tijd geleverd. goede communicatie over waar mijn pakket is. Super goed verzorgd

Jessica Peil beoordeelde op 2018-08-29

Vlot te bestellen, snel geleverd en niet duur!

dank je wel Jessica!!

Hilde beoordeelde op 2018-08-29

Ik bestelde een bord ‘niet voederen’ om aan het hek van de weide van de schapen te bevestigen op basisvvan een voorbeeld voor paarden.
De levering verliep vlot, maar de kwaliteit van het bord is zeer matig en de print staat niet echt recht op het bord.
Er waren ook geen gaatjes voorzien om het bord op te hangen, maar de kwaliteit van het bord is zo licht dat ik ze er met een papierperforator in kon maken... Ik had wel iets stevigers/beters verwacht voor +/- 20€.

Reactie van Printhut:
Dag Hilde, jammer dat het product je niet bevalt; Nochtans staat in de beschrijving van het plaatje op de webshop deze info "De plaat is dun (1mm) waardoor je er gemakkelijk door kan vijzen om de plaat op te hangen aan bv houten paal. De plaat is niet voorzien van gaatjes omdat de ophanging voor iedereen anders is. Maar je kan dus gemakkelijk gaatjes maken daar waar je wil." Je moet wel een heel sterke perforator hebben om door de plaat te geraken. Andere klanten gaven dit bordje (een van onze meest verkochte producten trouwens) bijna altijd 5 sterren en geven aan zeer tevreden te zijn. Wellicht waren uw verwachtingen verkeerd omdat u de informatie niet had gelezen? We hopen us alsnog terug te zien.

Eefje Willaert beoordeelde op 2018-08-26

Mooi eindresultaat, zoals gevraagd uitgevoerd. Wel wat omslachtig bestellingsproces, doordat je zelf alles moet omschrijven in vakje. Goede service!

Reactie van Printhut:
super bedankt voor je feedback, Eefje! check je mailbox ;-)!
Thanks!

Veronique Verstraete beoordeelde op 2018-08-22

Reactie van Printhut:
dank je wel voor de mooie score!!
Zie mailbox ;-)

M Herben beoordeelde op 2018-08-13

Reactie van Printhut:
Bedankt voor je feedback via mail!
Je krijgt een extraatje van ons, zie mail!

Marc Gijselinck beoordeelde op 2018-08-08

Beste de afdruk op de fluofestjes is zeer goed super gedaan bedankt voor de snelle levering

Met vriendelijke groeten alvast bedankt

Reactie van Printhut:
dank je wel en Go! Onderwijs goed volgende week!

Sonja Decuyper beoordeelde op 2018-08-07

Heel tevreden, wat ik bestelde ontving ik...zoals afgesproken

Martine Sutter beoordeelde op 2018-08-06

Top product

Shauni Braeckmans beoordeelde op 2018-08-06

Marc Marc Van der Schueren beoordeelde op 2018-08-05

Alles ging zeer vlot en snel,volhouden zo,proficiat!

Nancy De vos beoordeelde op 2018-08-02

Laura beoordeelde op 2018-08-01