Grijsdauwe 2
KvK BE0830628816

Jasmine Simons beoordeelde op 2018-11-13

Ilse Tyncke beoordeelde op 2018-11-11

Pieter Smet beoordeelde op 2018-11-11

De truien waren volledig in orde en zoals ik ze bedoelt had, enorm bedankt.

Lieze Greve beoordeelde op 2018-11-10

Heel tevreden, snelle levering! Enigste minpuntje was dat de doos waar de producten instaken niet zo stevig was, maar voor de rest heel tevreden!

Kim Callens beoordeelde op 2018-11-09

Snelle levering. Bpost had het pakketje met snoepjes kapot geholpen en er was een zak snoepjes tekort, dit gemeld en de dag erop werd er direct een nieuwe zak verstuurd. Ook de canvassen zijn super van kwaliteit en snel en netjes geleverd!

Patrick Bauwens beoordeelde op 2018-11-07

Ine Casteleyn beoordeelde op 2018-11-05

Snelle levering en mooie prints!!

Hendrickje Roosen beoordeelde op 2018-11-04

Ok

David Muylaert beoordeelde op 2018-10-29

Snelle service, handig afhaalpunt

MG Veer beoordeelde op 2018-10-29

Snelle levering uitstekende handleiding

Sharon Bert beoordeelde op 2018-10-29

Top werk van Eva!
Elke keer er iets besteld is, wordt het super snel gemaakt en geleverd en is het altijd tip top in orde.
Waarvoor ne dikke dank u wel

Aad Haesakkers beoordeelde op 2018-10-20

Snelle service en levering

Julie Geunes beoordeelde op 2018-10-12

Heel tevreden. Mijn product ziet er super goed uit en was snel geleverd.

Veerle Bekaert beoordeelde op 2018-10-08

M.M.J. Brugman beoordeelde op 2018-10-08

Snelle levering en tevreden

Benjamin Horckmans beoordeelde op 2018-10-06

Inge Rombouts beoordeelde op 2018-10-05

Kris Joncheere beoordeelde op 2018-10-02

Kris Biesemans beoordeelde op 2018-10-01

Heel tevreden. Jas zowel op voor -als achterkant laten bedrukken. Alles was perfect zoals ik het wou!

Reactie van Printhut:
dank je wel en veel succes op 14/10!

Philippe Lambert beoordeelde op 2018-09-29