Grijsdauwe 2
9506 Geraardsbergen
KvK BE0830628816

Carla Wiersma beoordeelde op 2018-01-22

Goede service, vragen worden direct beantwoord.

Myriam Rousseaux beoordeelde op 2018-01-15

Service, kwaliteit, levering... vlot en correct verlopen. Merci voor de communicatie zodat met zorg de opdracht uitgevoerd werd.

Maarten Theunen beoordeelde op 2018-01-06

Goede service, alerte verkopers 👍

Laura Van Damme beoordeelde op 2018-01-05

De producten waren super op vlak van bedrukking en kwaliteit van de producten.
Enkel het bestellen vond ik wat omslachtig. Ik kreeg mijn ontwerpen niet geüpload, maar gelukkig kon ik ze wel zonder problemen doormailen!

Ophélie Eliat beoordeelde op 2018-01-01

Heel tevreden over de productiesnelheid en reactiesnelheid en dit in de drukste periode van het jaar! Bedankt hiervoor!

Francoise Fransens beoordeelde op 2018-01-01

Zeer snelle reactie op extra vraag omtrent het bestelde.
Zeer tevreden over levering.

Haaike Van Driessche beoordeelde op 2018-01-01

Heel vlotte en vriendelijke servies...

Wendy Moens beoordeelde op 2017-12-30

Super content van de bestelling. Besteld op zondag en woensdag al in huis. Dank je

Stephanie Verdonck beoordeelde op 2017-12-29

Ik had op kerstmis gevraagd of ze nog een bestelling konden maken voor me om met oudjaar af te geven! En ja hoor het is gelukt! Geweldige service! Dat ze zelfs op een feestdag nog klanten willen verder helpen!! ❤️ Bedankt!

Bo Van cauwenbergh beoordeelde op 2017-12-25

Zoals altijd

Debby Gastel beoordeelde op 2017-12-25

Super snelle levering! De redder in nood voor een leuk kerstcadeau :) besteld via de site en dezelfde avond nog een foto gekregen van het resultaat!

Reactie van Printhut:
Graag gedaan en bedankt voor deze recensie!!!! ♥

Ingrid Lebrun beoordeelde op 2017-12-23

Supper mooi <3

Dank je Ingrid!!!!

Jochen Hebbrecht beoordeelde op 2017-12-22

Ik werd bij elke stap snel en correct verwittigd per mail. De bestelling werd ook ontzettend snel afgehandeld.
Zeer tevreden van deze service!

Reactie van Printhut:
Dag Jochen, bedankt voor deze mooie recensie! Hier doen we het voor! We hopen je nog terug te zien. Groetjes, Eva.

Jana Jacobs beoordeelde op 2017-12-22

Heel erg tevreden over het resultaat, spijtig dat ik net wat langer heb moeten wachten

Reactie van Printhut:
Dank u Jana voor deze mooie score! Jammer dat we de trui 2 dagen later hebben geleverd dan voorzien omdat onze leverancier de verkeerde maat / kleur had geleverd. Onze excusses hiervoor.

Hilde De Wachter beoordeelde op 2017-12-18

Woensdag besteld en maandag geleverd over de post. Pakje was in prima staat en klaar voor verpakking als Kerst geschenk.
Bedankt voor de goede zorgen.

super bedankt!!!! :-)

Heidi Van looy beoordeelde op 2017-12-16

Ik ben zeer goed geholpen geweest met de vragen en ontwerp. Dadelijk antwoord en zeer vriendelijke mensen.

Reactie van Printhut:
Oh das leuk om te lezen zeg!! Super bedankt!

Lisa Torrez beoordeelde op 2017-12-14

Super!!

Reactie van Printhut:
Dag Lisa, mooie recensie zeg! Zeer erg bedankt!!

Christine De Detter beoordeelde op 2017-12-12

Goede service, prima afwerking en snelle levering. Kortom perfect

Reactie van Printhut:
Bedankt Christine!!! Het is leuk om zo'n recensie te krijgen na een lange dag hard werken!

Janne Swinnen beoordeelde op 2017-12-11

Heel goede producten en super snelle levering

<3 <3 bedankt!!

Wout Vits beoordeelde op 2017-12-10

Heel tevreden was mooier en beter dan ik had verwacht

Bedankt Wout!!!