Grijsdauwe 2
9506 Geraardsbergen
KvK BE0830628816

Thijs beoordeelde op 2018-07-16

Super snelle en super vriendelijke service, een absolute aanrader!

Charlotte Michiels beoordeelde op 2018-07-16

Ingrid Erkens beoordeelde op 2018-07-15

snel, betrouwbaar, efficiënt en zeer vriendelijk !!

Daniëlle Steentjes beoordeelde op 2018-07-14

Reactie van Printhut:
Dag Danielle. We lazen zopas een recensie met drie sterren. Je hebt een rompertje besteld en die hebben we voor je zo snel mogelijk verzonden zodat je het op tijd kon hebben om kado af te geven. Ik hoor graag van je waar je niet tevreden van was. Mail je ons even op eva@printhut.be aub?

Saskia De Clercq beoordeelde op 2018-07-13

Snelle service, nooit een probleem als je een vraag stelt, altijd enthousiast :)

Reactie van Printhut:
Dag Saskia! Bedankt voor je hele leuke recensie! Je komt ook met hele leuke ideeƫn af dus zijn we wederom enthousiast om je idee uit te werken! Bedankt!

D Corvers beoordeelde op 2018-07-12

Reactie van Printhut:
Dank je wel voor deze prachtige score!!

CHRIS TACKOEN beoordeelde op 2018-07-12

Reactie van Printhut:
Dag Chris, we zijn verbaasd van deze lage score omdat we juist streven naar een hoge klantentevredenheid. Je hebt twee lanyards besteld die we na twee werkdagen verzonden hebben. Je geeft aan dat je over de kwaliteit en de klantenservice zeer tevreden bent maar je vond het bestellen op de website blijkbaar moeilijk. We horen graag van je wat we kunnen verbeteren! Wil je me even mailen op eva@printhut.be aub? dank je wel!

Mia Clauw beoordeelde op 2018-07-06

geen goede pagina om te bestellen, is wat warrig en daardoor een fout gemaakt, dan een email moeten sturen en ik had betaald voor de voor en achterkant en alleen de achterkant was bedrukt, geen mooi lettertype

Reactie van Printhut:
Beste Mia, wat jammer dat je deze ervaring hebt gehad! Ik heb even voor u de bestelling nagekeken: u had blauw fluohesje aangeduid en blauwe bedrukking. Wij hebben u gemaild dat dit mogelijks een fout van uw kant was en u heeft dan de bestelling zelf aangepast. Naar het lettertype toe had u geen voorkeur en hebben we een standaard lettertype Arial genomen. Dat was goed voor u. Moesten we een kant vergeten bedrukken zijn dan had je ons altijd een mailtje mogen sturen; het hesje kostenloos terugsturen en de dag nadien had u de extra bedrukking op het hesje als terug thuis en wellicht nog een kortingsbon als "sorry". We hopen u alsnog in de toekomst nog te mogen verwelkomen!
mvg, Eva

Robin Londerseele beoordeelde op 2018-07-03

super bedankt!!!

Tine Jacobs beoordeelde op 2018-07-03

Snelle en correcte service

Rani Thiels beoordeelde op 2018-06-25

Vlotte snelle communicatie. Een missing met een maat maar snel antwoord en oplossingšŸ˜Š

Niki Baecke beoordeelde op 2018-06-24

T-shirts laten bedrukken voor de paardenvriendinnen. Super resultaat.

Isabelle Spiessens beoordeelde op 2018-06-18

wij hadden een probleem met de bedrukking en men heeft klantvriendelijk gereageerd. We mochten het product retour sturen en men was bereid om de druk opnieuw te doen, kosteloos. Waarvoor dank.

Sharon Bert beoordeelde op 2018-06-17

De samenwerking is altijd een plezier... Ik geef een begin van een idee en Eva maakt een prachtige ontwerp. Bedankt daarvoor. Altijd een tevreden klant

Jana Vaeremans beoordeelde op 2018-06-12

Joni Claes beoordeelde op 2018-06-11

Super tevreden en bangelijk cool

Evelien Van Puymbroeck beoordeelde op 2018-06-11

Evelien Evens beoordeelde op 2018-06-08

Deborah Renay beoordeelde op 2018-06-08

Zeer vriendelijke service. Levering had enorme vertraging door de post, maar zeer snelle reactie op mails, al heb ik het product tevergeefs nog niet tijdig ontvangen.
Tip: geef zeker door moest het om een dringende levering gaan.

Reactie van Printhut:
Hoi Deborah, bedankt voor je feedback! Over de vertraging van een verzending bij bpost hebben we inderdaad en helaas geen invloed, ligt buiten onze wil om. Je verzending is inderdaad enkele werkdagen onderweg geweest, wat, gelukkig!, zeer uitzonderlijk is. Hopelijk blijf je fan :-)! Groetjes!

Peter Janssens beoordeelde op 2018-06-06

Reactie van Printhut:
Bedankt voor je score, Peter! Veel plezier met het beloningstasje!