Grijsdauwe 2
9506 Geraardsbergen
KvK BE0830628816

Ulrich Demilde beoordeelde op 2019-05-31

Jessie beoordeelde op 2019-04-16

Pakketje komt aan. Subcopoeder hangt overal! Als je dan vraagt voor retouren is het op de kosten van de klant?! Dit was al geen originele verpakking! Service laat de wensen over!!!

Reactie van Printhut:
Beste Jessie, jammer dat uw verhaal niet correct is. De verpakking was zeker wel origineel alsook de inhoud. Kan ik met zekerheid zeggen want deze heb ik zelf verpakt voor je. Ik heb de foto's bekeken die je me hebt doorgestuurd en niettegenstaande ik betwist dat het zakje 'helemaal' open was (je zag een beetje poeder in de doos) had ik je toch uit geste van klantenservice voorgesteld dat je een nieuw zakje kreeg als je het zogenaamde onbruikbaar subcopoeder zou terug bezorgen. Op dit voorstel wou je niet ingaan dus houdt onze geste ook wel ergens op. Met nog een mailtje naar ons (en geen scheldpartij langs uw kant) waren we zeker tot een mooi compromis gekomen. Groeten, Eva S.

Paulien De Grauwe beoordeelde op 2019-03-31

Zeer goede service, van hulp met het ontwerp tot een kwalitatief product en snelle levering.

Nathalie Van hecke beoordeelde op 2019-03-20

Winny Devos beoordeelde op 2019-03-11

Altijd netjes verpakt. En die paardensnoepjes wegen toch wel 8kg.

Peggy Guisson beoordeelde op 2019-03-03

Goed, zeer snelle levering. Maar de maten vallen nogal klein uit. Heb 2x een bestelling moeten doen, das wat jammer.
Maar wel heel mooi.

Mario Van der maelen beoordeelde op 2019-02-24

Heel te tevrede.

Tony Raes beoordeelde op 2019-02-24

Karine Mangelschots beoordeelde op 2019-02-11

Heel tevreden... snelle service en ook met vragen word je snel geholpen .

Tomas Hoste beoordeelde op 2019-02-11

Anneke De cock beoordeelde op 2019-02-11

Het model is iets te klein

Nadine Wynants beoordeelde op 2019-02-11

Haaike Van Driessche beoordeelde op 2019-02-10

Anita Alting beoordeelde op 2019-02-01

Super snelle levering.
Alles keurig verpakt

Tobias Kalmann beoordeelde op 2019-01-24

Onze pony is dol op de suikervrije paardensnoep.
Bestelling wordt snel en keurig geleverd.

Lieve Meert beoordeelde op 2019-01-14

VIRGINIA DE KEGEL beoordeelde op 2019-01-09

Stefanie Van den Bosch beoordeelde op 2019-01-08

Er was eerst iets mis gegaan met het pakje onderweg. Ze hebben me hier direct over verwittigd dat er een nieuw aan kwam en met hun excuses heel vriendelijk! Toen ik het fluovestje aan kreeg vond ik het geweldig. Heel mooi met onze hond zijn naam erop en hondepootje het past hem perfect. Dankjewel voor de goede service !

Katleen Adams beoordeelde op 2019-01-07

Inge Dewaele beoordeelde op 2019-01-07