singel 200

waarom

Anne Frins zei op 2017-05-13

Snel, persoonlijk en correct

Veerle Groenendijk zei op 2017-05-11

Snel, goed verpakt! Leuk kaartje zat erbij. Helemaal top!

Martine Rogiers zei op 2017-04-25

Prima service, mooi gepersonaliseerd ontwerp, stipte levering!

Claudia zei op 2017-03-28

Heel erg tevreden. Super snelle service en geweldige poster van Noord-Holland met hartje bij mijn woonplaats!

Joanne zei op 2017-03-26

Super service!

Andrea zei op 2017-03-21

De teksten zijn leuk, maar om een kaart van formaat 13x18 een mini poster te noemen is wel erg misleidend. Natuurlijk had ik zelf na moeten meten, maar het is gewoon een 'ordinaire' ansichtkaart. Zonde van mijn geld.

Veenstra zei op 2017-03-18

Voor ons nieuwe huis een poster besteld. Geweldige service en prachtig resultaat! Zelf een kleine aanpassing was mogelijk, echt top. Helaas kan ik de poster nog niet ophangen en hiermee pronken op Instagram. Maar zodra we uit-verbouwd zijn, krijgt de poster een prachtig plekje. Bedankt!

Marjan zei op 2017-03-11

Leuke poster en heel snel geleverd!

Gryanne de Graaf zei op 2017-03-02

Ontzettend blij met mijn pakketje!

Wanrooy van zei op 2017-02-20

Snelle en goede verzending. Keurig verpakt zodat poster niet kon beschadigen.

Sonja Groenendijk zei op 2017-02-17

Ik heb onlangs een bestelling gedaan en ben zeer tevreden, had het binnen twee dagen in huis. Het persoonlijke kaartje vond ik super leuk!

Rozema zei op 2017-02-14

Snelle service, voldeed volledig aan mijn verwachtingen.

V. zei op 2017-02-07

Super tevreden! Had gevraagd of ze een kaartje naar posterformaat konden afdrukken en dit was helelmaal geen probleem voor hun.

Mirjam Visser zei op 2017-02-03

Goede en nette levering.

Denise zei op 2017-01-31

Top! Snel in huis en super verpakt!

D.D van de Vis zei op 2017-01-26

Voor de eerste keer besteld keurig bezorgd .
Ook binnen de tijd.

Nadia Balbiani zei op 2017-01-25

Mooie producten en snelle service.

Leemburg zei op 2017-01-18

Super mooie poster van Friesland ontvangen! Ik kreeg eerst de proefdruk te zien, 2 dagen later was de poster al in huis!
Top service en snelle levering!

Annemarie zei op 2017-01-17

De posters zijn prachtig en bovendien werden ze snel geleverd! Mijn vraag per mail werd direct beantwoord. Kortom, wij gaan hier zeker vaker bestellen!

P Matthieu zei op 2017-01-16

Heel tevreden. Makkelijk te bestellen en snel in huis. Keurig verpakt!