singel 200

waarom

josine van eijk beoordeelde op 2017-09-01

Snelle en goede service

Lisette beoordeelde op 2017-08-15

Heel tevreden. Posters waren heel goed verpakt zodat ik ze onbeschadigd heb ontvangen.

Milou beoordeelde op 2017-08-11

Goede service! Vragen worden snel beantwoord en afspraken worden na gekomen. De poster was binnen het termijn in huis.
Maar de poster van de provincie die wij hebben is van slechte kwaliteit. De inkt zit goed op het papier maar het papier is slap en glanst. Ik had gehoopt op goed kwaliteit zwaar papier waar op gedrukt werd. Dit kan je in principe zelf doen.

Reactie van Prints & Posters:
Hallo Milou

Wat vervelend dat de kwaliteit van het papier tegenvalt. Dat is niet de bedoeling en ik ga er direct mee aan de slag. Normaal gesproken moet het papier namelijk 250 grms zijn en dat is behoorlijk dik papier. Dus ik denk dat er iets bij de drukker mis is gegaan. Ik stuur je nog even een persoonlijke mail.

S. Vd haar beoordeelde op 2017-08-11

Redelijk snelle levering, donderdag eind vd dag besteld, dinsdagmorgen in huis, vergezeld met een leuk handgeschreven briefje! Goed verpakt en heel goede prijs/kwaliteitsverhouding! Bestel zeker nog een keer.

Robben beoordeelde op 2017-08-10

Duidelijke webshop, producten snel bezorgd

Hetty van Leeuwen beoordeelde op 2017-08-08

Heel tevreden. Had besteld in hun vakantie. Kreeg daarom korting en zo snel ze weer open waren is mijn bestelling verstuurd

Brecht Pasma beoordeelde op 2017-08-06

Snelle levering en netjes verpakt. Het persoonlijke kaartje erbij maakte het compleet!

Sandra B beoordeelde op 2017-08-05

3 prachtige posters, snel geleverd en de persoonlijke mailservice was ook top!

Yvonne Bek beoordeelde op 2017-07-24

Top service, eerst een voorbeeld van de poster zoals besteld zodat je nog wijzigingen aan kunt brengen. Snel geleverd en ziet er top uit! Zeer tevreden over print & posters!

Joyce ter Horst beoordeelde op 2017-07-23

Snelle levering en precies de decoratiekaarten waarnaar ik opzoek was voor in mijn fotolijstjes!

Van Driel beoordeelde op 2017-07-18

Prima

Robin van de Ven beoordeelde op 2017-07-17

Kwalitatief een goed product en snel in huis.

Michella Klaver beoordeelde op 2017-07-14

Vlotte levering

Renske Mulder beoordeelde op 2017-07-13

Wij zijn tevreden, poster is erg mooi en van goede kwaliteit. jammer dat jullie geen lijsten verkopen.

Erik Jorritsma beoordeelde op 2017-07-13

Perfecte, complete, goed verpakte en snelle levering

Leonie beoordeelde op 2017-07-10

Erg tevreden een mooie poster. Snelle levering en goed contact om te controleren.

RM Schenkeveld beoordeelde op 2017-07-05

jullie hadden gewoon precies wat ik zocht! top geregeld en snel geleverd! bedankt

W. van Yperen beoordeelde op 2017-06-29

In eerste instantie was niet de volledige bestelling geleverd, maar na mijn e-mail is dit meteen in orde gemaakt.

Ingrid Kuipers beoordeelde op 2017-06-23

Op de valreep (te laat dus) voor Vaderdag een poster besteld die keurig een dag voor Vaderdag geleverd werd. Heel netjes en stevig verpakt ook, complimenten!

Lisa edelijn beoordeelde op 2017-06-21

Heel goed en snel ontvangen!!! Top