singel 200

Mystery shopper

Lees
waarom

Ellen beoordeelde op 2018-11-02

besteld, persoonlijke mail met het voorstel of het zo akkoord is, en erna supersnel in huis!

E.S. Scholtens beoordeelde op 2018-08-18

Mooi resultaat! Snelle communicatie en levering.

Rianne Geurts beoordeelde op 2018-08-17

Prima levering. Vanwege vakantiedrukte kwam de bevestiging van de verzendig wat te laat, maar verder ben ik heel tevreden.

Schot beoordeelde op 2018-08-17

Heel tevreden! Erg mooie poster die netjes op tijd is geleverd! In verband met de vakantie periode zelfs extra korting gekregen!

Thomas beoordeelde op 2018-05-18

Perfect!

Malou beoordeelde op 2018-03-23

Snel geleverd. En ze begrepen wat ik wilde, top!

E.S. Scholtens beoordeelde op 2018-03-20

Een hele mooie poster! Ook het contact met jullie is erg fijn, want de mails worden snel beantwoord.

Margot S. beoordeelde op 2018-03-05

Nav een vraag vrij snel teruggebeld. Ook het bestelde is de volgende dag al ontvangen.

JB beoordeelde op 2018-02-27

Heel tevreden, goede service, snelle reactie en het product snel ontvangen.

Piet Riemersma beoordeelde op 2018-02-27

Een uitstekende ervaring met het bedrijf .Snelle service maar vooral een mooi product met een eigen inbreng mogelijk.Super .Top.

samentha Zwetsloot beoordeelde op 2018-02-07

Mooie poster heel tevreden

Amber Huijnen beoordeelde op 2018-02-06

Tevreden. Ook prettig dat er een mail wordt verstuurd met het exemplaar.
Prijs vond ik fors.

Mirjam beoordeelde op 2018-02-01

Zeer tevreden. De bestelling kwam snel in huis en precies zoals wij afgesproken hadden, nl. met een aanpassing in het formaat waardoor het heel mooi in de lijst die al aanwezig was past.

Nellie Willems beoordeelde op 2018-01-07

Mooie kaarten en een super snelle levering. Ben er erg blij mee. Dank jullie wel.

Co beoordeelde op 2018-01-03

Poster ziet er goed uit. Foutje in procedure op vriendelijke wijze perfect opgelost,

Jessica Baarslag beoordeelde op 2018-01-02

Heel tevreden. Mooie kwaliteit en snel geleverd. Top!

S. Mink beoordeelde op 2017-12-29

Snel en netjes geleverd en goede kwaliteit. Wij zijn er erg blij mee!

Astrid Temmerman beoordeelde op 2017-12-22

De kaartjes zijn mooi op tijd aangekomen en het gepersonaliseerde 'thank you'-kaartje voor de bestelling maakte het helemaal af!! Groetjes, Astrid

Henriette Hardick beoordeelde op 2017-12-22

Prima!

Inge de Vos beoordeelde op 2017-12-21

Heel blij met de extra service die ik heb gehad. Ik heb de poster nog niet bekeken want het is een kerstcadeau.