singel 200

Erg blij mee

Petra de Bekker - van de Loo beoordeelde op 2017-11-02

Gianna beoordeelde op 2017-11-01

Jessy Thomassen beoordeelde op 2017-10-31

Mooie kwaliteit kaarten! Top!

Nikkels beoordeelde op 2017-10-30

Prima!

N. Hendriksen beoordeelde op 2017-10-24

Snelle en goede levering! Super leuke poster kaartjes van goede kwaliteit! Onze babykamer is nu helemaal af!

Linda Lelieveld beoordeelde op 2017-10-22

De posters zien er mooi uit. Goede kwaliteit! Ruime keuze.
Mooi verpakt ontvangen en snel thuis bezorgd.

Een aanrader!!!

J v M beoordeelde op 2017-10-21

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen. De kaart was licht beschadigd (vouw). maar eenmaal ingelijst zie je dit gelukkig niet meer.

josine van eijk beoordeelde op 2017-09-01

Snelle en goede service

Lisette beoordeelde op 2017-08-15

Heel tevreden. Posters waren heel goed verpakt zodat ik ze onbeschadigd heb ontvangen.

Milou beoordeelde op 2017-08-11

Goede service! Vragen worden snel beantwoord en afspraken worden na gekomen. De poster was binnen het termijn in huis.
Maar de poster van de provincie die wij hebben is van slechte kwaliteit. De inkt zit goed op het papier maar het papier is slap en glanst. Ik had gehoopt op goed kwaliteit zwaar papier waar op gedrukt werd. Dit kan je in principe zelf doen.

Reactie van Prints & Posters:
Hallo Milou

Wat vervelend dat de kwaliteit van het papier tegenvalt. Dat is niet de bedoeling en ik ga er direct mee aan de slag. Normaal gesproken moet het papier namelijk 250 grms zijn en dat is behoorlijk dik papier. Dus ik denk dat er iets bij de drukker mis is gegaan. Ik stuur je nog even een persoonlijke mail.

S. Vd haar beoordeelde op 2017-08-11

Redelijk snelle levering, donderdag eind vd dag besteld, dinsdagmorgen in huis, vergezeld met een leuk handgeschreven briefje! Goed verpakt en heel goede prijs/kwaliteitsverhouding! Bestel zeker nog een keer.

Robben beoordeelde op 2017-08-10

Duidelijke webshop, producten snel bezorgd

Hetty van Leeuwen beoordeelde op 2017-08-08

Heel tevreden. Had besteld in hun vakantie. Kreeg daarom korting en zo snel ze weer open waren is mijn bestelling verstuurd

Brecht Pasma beoordeelde op 2017-08-06

Snelle levering en netjes verpakt. Het persoonlijke kaartje erbij maakte het compleet!

Sandra B beoordeelde op 2017-08-05

3 prachtige posters, snel geleverd en de persoonlijke mailservice was ook top!

Yvonne Bek beoordeelde op 2017-07-24

Top service, eerst een voorbeeld van de poster zoals besteld zodat je nog wijzigingen aan kunt brengen. Snel geleverd en ziet er top uit! Zeer tevreden over print & posters!

Joyce ter Horst beoordeelde op 2017-07-23

Snelle levering en precies de decoratiekaarten waarnaar ik opzoek was voor in mijn fotolijstjes!

Van Driel beoordeelde op 2017-07-18

Prima

Robin van de Ven beoordeelde op 2017-07-17

Kwalitatief een goed product en snel in huis.