Opaalstraat 3

Mystery shopper

Lees
waarom

Ronald H. Sonntag beoordeelde op 2017-08-24

Correcte afhandeling en een prima advies. Uitermate klantgericht.

Mystery shopper beoordeelde op 2016-03-29

Onlangs hebben we Pritech Online Fasteners verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden wij ons voor als geïnteresseerden voor een barcode click strip. Een vraag die wij stelden is of dit product ook in verschillende maten is te verkrijgen. Tevens vroegen wij ons af hoe het retourneren geregeld is. We kregen spoedig een reactie terug met daarin keurig antwoord op onze vragen. Vanwege de spoedige en duidelijke reactie geven we deze webshop vijf sterren!

W.Terpstra beoordeelde op 2015-11-18

Levering is zeer snel, binnen 24 uur.
Foute bestelling/levering onmiddellijk herleverd.
Kan eigenlijk niet beter.

E. Coric beoordeelde op 2015-06-22

Er ontbreekt iets op jullie website .
Zoekopdracht.
m.v.g.
E. Coric
Kleiss & Co. B.V.

Arno beoordeelde op 2014-12-21

Heb voor een restaratieproject meer dan 150 verschillende moeten en bouten besteld. Binnen een dag had ik alles -zonder fouten!- in huis. Prima

Peter Leenders beoordeelde op 2014-10-27

Zeer goede ervaring en uiterst vriendelijk personeel.

BEEJAY beoordeelde op 2014-09-30

Overzichtelijk, snelle levering en kwalitatief goed. Heb telefonisch contact gezocht over een probleem met betrekking tot de bevestiging van twee delen waar de bevestigingspunten waren afgebroken omdat ze niet sterk genoeg waren. Het advies was het te proberen met Blindklinks en tot nu toe ben ik over de snel de geleverde Blindklinks zeer te spreken.

Geert beoordeelde op 2014-09-30

snelle levering en personeel met verstand van zaken. Echt een aanrader!

Dennis van vliet beoordeelde op 2014-09-26

Goed contact en snelle levering .bedankt!

robin beoordeelde op 2014-09-26

Topwinkel! Alles op voorraad, je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het!

B Prins beoordeelde op 2014-09-25

Uitgebreid assortiment snelle levering en een goed advies.

2014