Polderburg 81

Mystery shopper

Lees
waarom

Piet beoordeelde op 2017-10-17

Zeer snelle levering met goede kwaliteit materialen.
Top.

Wim beoordeelde op 2017-10-07

Supersnel geleverd en het ziet er net zo mooi uit als op de site! Ik kom hier zeker nog een keer terug!

J.S. beoordeelde op 2017-09-27

Vlekkeloze handling van de order.

Rik beoordeelde op 2017-09-27

Snelle en duidelijke levering, prima een mail gehad omdat me postcode niet klopte. En evengoed snel verzonden

Angelo Quinti beoordeelde op 2017-09-26

Product voldeed aan verwachting. Escrima stok helaas wat gebogen, maar niet storend. Andere producten prima. Goede en snelle levertijden. Goede prijzen.

Fabian beoordeelde op 2017-09-26

Super tevreden snelle levering en uitstekend produkt

Carel beoordeelde op 2017-09-13

Bestelling snel binnen gekregen en zag er goed uit

Marlie beoordeelde op 2017-09-13

Snelle levering!

Rene beoordeelde op 2017-09-12

prima service

De vries beoordeelde op 2017-09-12

Top geregeld

E. L. beoordeelde op 2017-09-12

Product in goede staat ontvangen na een klein probleem met de verzending.
Erg goed geholpen en op de hoogte gehouden tijdens de verzending.
Betalingswijze is ook erg goed tegen het stelen van je bank gegevens via het internet. Voelde me op mijn gemak.

R beoordeelde op 2017-09-08

De kwaliteit van het product was overweldigend voor de prijs en service!!! Ik zal zeker nogmaals bestellen!

Stefano beoordeelde op 2017-09-06

Geweldig service.

Jorinde beoordeelde op 2017-09-06

Hele goede en snelle service. Ook het persoonlijke contact was vriendelijk en behulpzaam toen dat nodig was.

Yuri beoordeelde op 2017-09-05

Ik ben goed geholpen er was eerst een misverstand maar dat hebben ze recht getrokken

Cootje beoordeelde op 2017-09-02

Houden zich netjes aan de afspraak

Mike beoordeelde op 2017-09-02

Heel erg tevreden, meerdere malen besteld altijd op tijd, goed overleg, goede eerlijke prijs en top service!

W.Vos beoordeelde op 2017-09-01

Bestellen en leveren ging snel.
Alleen was de verpakking open gemaakt.
Product zelf was apart nog verpakt en was (gelukkig) niet compleet uit de verpakking (doos) te halen.

Alex beoordeelde op 2017-09-01

Tja, wat moet je er van zeggen. Ik heb 1 mes besteld en die was netjes binnen de termijn. Eerdere bestellingen ook overigens. Prima dus!

Rob beoordeelde op 2017-09-01

Mooi item.