Polderburg 81

Mystery shopper

Lees
waarom

Steven - Urban Self Defence beoordeelde op 2018-02-06

super service en snelle correcte dienst door Don!

super tevreden!

Yves beoordeelde op 2018-02-02

De authentieke klantvriendelijkheid, snelheid van handelen en persoonlijke betrokkenheid van aankoop tot aflevering maakt Products4Security echt bijzonder in de branche! De producten zijn bovendien ook van topkwaliteit!

Ook al gaf website dat niet meteen weg toen ik hem voor het eerst vond, achter de schermen zit een team dat er alles aan doet om van klanten echte fans te maken. En met mij is dat zeker gelukt! Daarom speel ik hier uit eigen beweging graag even 'ambassadeur' voor Products4Security.nl.!

Conclusie? Mocht je nog twijfelen om een bestelling te plaatsen - doen! Het enige risico dat je hebt is dat je, na een eerste bestelling bij Products4Security.nl, onmiddellijk een 2de plaatst! Dat is in elk geval wat ik deed! Topervaring!

Bart beoordeelde op 2018-01-31

Prima product, zoals omschreven, snelle levering, goede prijs!

Gerardus beoordeelde op 2018-01-29

Snel en goed product

S beoordeelde op 2018-01-19

Goed product, snelle levering

Parker beoordeelde op 2018-01-19

Zeer slechte handboeien.

S. van Sloten beoordeelde op 2018-01-19

Snelle levering. Te veel aan verzendkosten is automatisch door Products4Security.nl geretourneerd. Uitermate correcte gang van zaken.

tony beoordeelde op 2018-01-19

Perfect

Melanie beoordeelde op 2018-01-19

Bedankt voor de snelle verzending, ik ben erg blij met mijn bestelling! :D

jan beoordeelde op 2018-01-07

Prima, snel in huis.

Adriaan beoordeelde op 2017-12-31

Ik heb hier al eerder iets besteld, maar ook nu weer werden de verzendkosten teruggestort omdat het bedrijf in mijn woonplaats is gevestigd. Een medewerker kwam het persoonlijk langs brengen. Top service

Anoniem beoordeelde op 2017-12-30

Bestelling was dik in orde. Service was ook prima verder. Enige puntje is dat de website wel een make over kan gebruiken. Het zou de zorgvuldigheid en service die dit bedrijf laat zien beter complimenteren.
Ik zou er zo weer wat bestellen in de toekomst in elk geval.

Reactie van Products4Security.nl:
Beste heer, mevrouw,
Hartstikke bedankt voor de goede recensie. Daar zijn wij zeer blij mee en wordt absoluut gewaardeerd. Ook zeer fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is gegaan.
Betreffende de goede opmerking over de make over: Wij zijn lang bezig geweest met het bedenken van hoe wij de webshop opnieuw wilden creƫren en hoe het beste is voor de klanten. Daar zijn we nu hard mee bezig en wij denken binnen twee maanden (misschien iets eerder of ietsje later) een geheel nieuwe en moderne webshop aan onze klanten te kunnen presenteren.
Nogmaals bedankt en een zeer goede jaarwisseling gewenst.
Mvrgr. Don Products4Security

Level 5 beoordeelde op 2017-12-30

Goed spul en heel snel geleverd. Ook bij grotere orders!!

Boris beoordeelde op 2017-11-12

snel geleverd

Marcel beoordeelde op 2017-11-02

Goede service, snelle levering!

R.steenbergen beoordeelde op 2017-11-01

Had de bestelde producten binnen 2 dagen.

Marc beoordeelde op 2017-10-31

Snelle levering en goed product

R.C. van der N. beoordeelde op 2017-10-31

Goede service en snelle levering.

Henk beoordeelde op 2017-10-31

Snelle en nette levering van goed product!

Rob beoordeelde op 2017-10-31

Zeer tevreden en een snelle levering.