Polderburg 81

Vlugge levering.

marcin borys beoordeelde op 2018-10-11

perfect

John Heiden beoordeelde op 2018-10-07

Super webshop! Snelle, vriendelijke en duidelijke communicatie via de mail bij vragen en snel de spullen verzonden en in huis.

Tanja Raams beoordeelde op 2018-10-04

Wat is een goed mee toch ontzettend handig en fijn!

Mirjam Sauter beoordeelde op 2018-10-02

Snelle besteltijd en perfecte info. Ze denken met je mee, indien nodig. Uitstekende service!

André Soeren beoordeelde op 2018-09-27

Zoals altijd scherpe prijzen, vlotte levering en goede service!

Geof beoordeelde op 2018-09-19

Maandag een zakmes besteld en vandaag al binnen (dinsdag).
Ik ben erg tevreden over de service. Eigenlijk verwacht ik nooit ‘echte’ service bij een webshop, maar hier weten ze wél wat goede service is!

Pakketje zat ook goed ingepakt dus erg tevreden. Voor herhaling vatbaar dus.

C Diggelen beoordeelde op 2018-08-14

Hele goede en snelle service. Vriendelijk te woord gestaan en perfect (netjes) opgestuurd.

DEADPOOL beoordeelde op 2018-08-08

top!

Sebastiaan beoordeelde op 2018-08-01

Prima. Het pakketje zou Dinsdag komen het was er al Maandag. Perfect verpakt. Enorm tevreden.

Geert beoordeelde op 2018-07-31

Prima producten en zeer nette service en verzending. Mijn bestelling was in eerste instantie niet compleet omdat een van de artikelen niet meer op voorraad was maar dit werd direct op adequate manier opgelost. De communicatie hieromtrent werd als zeer prettig ervaren. Chapeau.

Jan s beoordeelde op 2018-07-31

brilmops beoordeelde op 2018-07-30

prima

Aad beoordeelde op 2018-07-30

Mooi mes

Van Den Brande Michaël beoordeelde op 2018-07-30

Goede en snelle levering !
Goed product naar prijs !

Shauni beoordeelde op 2018-07-25

Heel erg tevreden,
Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling.

Nikki beoordeelde op 2018-07-24

Snelle levering. Ook altijd goede service mailen snel terug bij vragen.

Ruud Rotgers beoordeelde op 2018-07-24

snelle levering en goede service/uitleg na levering

Hans Boonen beoordeelde op 2018-07-05

Super snelle levering, woensdag besteld en donderdag al in huis. De producten zijn kwalitatief goed.
Toen bij het bestellen onverhoopt bleek dat een besteld product niet meer in voorraad was werd en goed mee gedacht en een vergelijkbaar product mee gestuurd en werd dit meteen naar mij gecommuniceerd.
Zeer goede klantenservice waar veel bedrijven wat van kunnen leren.

Jesse beoordeelde op 2018-06-20

Heel erg tevreden! De bestelling kwam erg snel binnen. Helaas bleek het product een fabricagefout te bevatten waardoor het niet goed kon sluiten.
De klantenservice daarentegen was snel, zeer oprecht, behulpzaam en bood mij een beter alternatief aan. Weliswaar was het alternatief iets duurder, maar de klantenservice stond erop het verschil in kosten op zich te nemen.

Ik beveel daarom deze winkel ten zeerste aan. In de toekomst ga ik hier voortaan mijn aankopen doen. :)