Polderburg 81

Mystery shopper

Lees
waarom

C Diggelen beoordeelde op 2018-08-14

Hele goede en snelle service. Vriendelijk te woord gestaan en perfect (netjes) opgestuurd.

DEADPOOL beoordeelde op 2018-08-08

top!

Sebastiaan beoordeelde op 2018-08-01

Prima. Het pakketje zou Dinsdag komen het was er al Maandag. Perfect verpakt. Enorm tevreden.

Geert beoordeelde op 2018-07-31

Prima producten en zeer nette service en verzending. Mijn bestelling was in eerste instantie niet compleet omdat een van de artikelen niet meer op voorraad was maar dit werd direct op adequate manier opgelost. De communicatie hieromtrent werd als zeer prettig ervaren. Chapeau.

Jan s beoordeelde op 2018-07-31

brilmops beoordeelde op 2018-07-30

prima

Aad beoordeelde op 2018-07-30

Mooi mes

Van Den Brande Michaël beoordeelde op 2018-07-30

Goede en snelle levering !
Goed product naar prijs !

Shauni beoordeelde op 2018-07-25

Heel erg tevreden,
Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling.

Nikki beoordeelde op 2018-07-24

Snelle levering. Ook altijd goede service mailen snel terug bij vragen.

Ruud Rotgers beoordeelde op 2018-07-24

snelle levering en goede service/uitleg na levering

Hans Boonen beoordeelde op 2018-07-05

Super snelle levering, woensdag besteld en donderdag al in huis. De producten zijn kwalitatief goed.
Toen bij het bestellen onverhoopt bleek dat een besteld product niet meer in voorraad was werd en goed mee gedacht en een vergelijkbaar product mee gestuurd en werd dit meteen naar mij gecommuniceerd.
Zeer goede klantenservice waar veel bedrijven wat van kunnen leren.

Jesse beoordeelde op 2018-06-20

Heel erg tevreden! De bestelling kwam erg snel binnen. Helaas bleek het product een fabricagefout te bevatten waardoor het niet goed kon sluiten.
De klantenservice daarentegen was snel, zeer oprecht, behulpzaam en bood mij een beter alternatief aan. Weliswaar was het alternatief iets duurder, maar de klantenservice stond erop het verschil in kosten op zich te nemen.

Ik beveel daarom deze winkel ten zeerste aan. In de toekomst ga ik hier voortaan mijn aankopen doen. :)

Ina beoordeelde op 2018-06-17

Uitstekende service, reuze tevreden!

Jan beoordeelde op 2018-06-15

Netjes en snel geleverd

Cliff Buwalda beoordeelde op 2018-06-14

Super goede service, ontzettend snel en correct, meerderen malen wat besteld ! Altijd super goed verlopen! Perfect !

Musk beoordeelde op 2018-06-10

Super goeie service, en commucatie! Product nog niet gebruikt maar ben nu al happy

Fred beoordeelde op 2018-06-09

Snel bezorgd en prima materiaal. Geen gedoe!

Dave beoordeelde op 2018-06-08

Snel geleverd en super product .uitstekende service. Ik zal hier zeker vaker bestellen

Jörgen beoordeelde op 2018-06-07

Uitstekende service, had m’n bestelling netjes binnen 2 dagen thuis.