Polderburg 81

Mystery shopper

Lees
waarom

Adolf . Bodelier beoordeelde op 2018-05-02

Geleverd volgens afspraak en de niet aangevraagde koningskorting werd toch in mindering gebracht en weer op mijn rekening gestort dat noem ik pas klant vriendelijk ,

T. beoordeelde op 2018-04-18

Goede kwaliteit, goed op tijd bezorgd.

Wendy beoordeelde op 2018-04-13

Super tevreden.
Goeie service , snelle levering.
Zeker aan te bevelen

Dhr. Jonathans beoordeelde op 2018-04-12

Prima service. Don geeft uitgebreide en duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Schneider beoordeelde op 2018-04-12

Goede professionele info, uitstekend productschneider

ES beoordeelde op 2018-04-11

Geen verzendbericht ontvangen. Binnen 2 dagen keurig geleverd

Reactie van Products4Security.nl:
Beste Es,
Ten eerste hartstikke bedankt voor d fijne en positieve recensie.
Ik zie dat je aangeeft dat je geen verzendbericht hebt ontvangen. Het kan bij een Gmail of Hotmail account wel eens voorkomen dat de berichten daar in de spambox terechtkomen. Mogelijk zitten daar dan ook onze emails in.
Het team van Products4Security

Peter P beoordeelde op 2018-04-11

Super service.
Ik had een product dat niet werkte. Dit product was niet meer voorradig. Zonder problemen kon ik met forse korting een alternatief krijgen.

J de Leur beoordeelde op 2018-04-05

No nonsense snelle levering.

Tim beoordeelde op 2018-04-04

Super shop !!

Bram beoordeelde op 2018-03-09

Ik heb voor de 2de keer besteld bij Products4Security, En weer Wow wat Super snel bezorgd, ( mits het artikel op voorraad is ) Maar ook dat wordt netjes aangegeven,op hun website. Weer een Goede comunicatie bij vragen zeer vriendelijk, zeer groot uitgebreid assortiment, En reden van aankoop , Dit bedrijf eerlijk glashelder betrouwbaar internet bedrijf. En Afspraken worden netjes nagekomen , Hier ga ik dus echt vaker bestellen

Johan beoordeelde op 2018-03-01

Uitstekende service en prima Producten.

A.Wolters beoordeelde op 2018-02-22

zeer goed en snel

Bram beoordeelde op 2018-02-21

Products4Security, is een echte Aanrader, eerste bestelling gedaan, en Wow wat snel bezorgd, mits op artikel op voorraad is, Goede comunicatie bij vragen zijn ze heel vriendelijk, zeer groot uitgebreid assortiment, En reden van aankoop , Dit bedrijf houd zijn prijzen zeer scherp. Kortom een glashelder betrouwbaar internet bedrijf. Hier ga ik vaker bestellen

Steven - Urban Self Defence beoordeelde op 2018-02-06

super service en snelle correcte dienst door Don!

super tevreden!

Yves beoordeelde op 2018-02-02

De authentieke klantvriendelijkheid, snelheid van handelen en persoonlijke betrokkenheid van aankoop tot aflevering maakt Products4Security echt bijzonder in de branche! De producten zijn bovendien ook van topkwaliteit!

Ook al gaf website dat niet meteen weg toen ik hem voor het eerst vond, achter de schermen zit een team dat er alles aan doet om van klanten echte fans te maken. En met mij is dat zeker gelukt! Daarom speel ik hier uit eigen beweging graag even 'ambassadeur' voor Products4Security.nl.!

Conclusie? Mocht je nog twijfelen om een bestelling te plaatsen - doen! Het enige risico dat je hebt is dat je, na een eerste bestelling bij Products4Security.nl, onmiddellijk een 2de plaatst! Dat is in elk geval wat ik deed! Topervaring!

Bart beoordeelde op 2018-01-31

Prima product, zoals omschreven, snelle levering, goede prijs!

Gerardus beoordeelde op 2018-01-29

Snel en goed product

S beoordeelde op 2018-01-19

Goed product, snelle levering

Parker beoordeelde op 2018-01-19

Zeer slechte handboeien.

S. van Sloten beoordeelde op 2018-01-19

Snelle levering. Te veel aan verzendkosten is automatisch door Products4Security.nl geretourneerd. Uitermate correcte gang van zaken.