Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Beline 3
9291JA Kollum
0650819034

Kitty beoordeelde op 2017-06-02

Al een paar keer besteld en iedere keer verrast door de super service!
Het is een kadootje om je bestelling van Project-3 te mogen ontvangen

Reactie van Project-3:
Bedankt voor je beoordeling Kitty! Fijn om te horen dat je het zo goed ontvangt!

Mary-Lou beoordeelde op 2017-05-08

Hetgeen ik besteld had, ontving ik vrij snel. Daarnaast was het openmaken van het pakketje een feestje. Alles mooi ingepakt! Ik hou er van.

Reactie van Project-3:
Bedankt voor je beoordeling Mary-Lou. Fijn om te horen!

Masja beoordeelde op 2017-05-08

Ik had 2 opbergzakjes met naam en nog wat andere leuke dingen besteld. Ondanks dat deze zakjes dus speciaal voor mij gemaakt werden, had ik de bestelling de dag daarna al in huis!
Super snel en fijn dat boven de 25 euro de verzendkosten gratis zijn!
Zeker niet de laatste keer dat ik daar wat gekocht heb!

Reactie van Project-3:
Bedankt voor je beoordeling Masja. Fijn om te horen!

Monique beoordeelde op 2017-05-08

Ik bestelde een "dankbaar"notitieblokje, kaarthouder en een poster (op maat ontworpen) , verzending en communicatie ging snel en soepel. Ik ben zeer tevreden met de afwikkeling van de bestelling en blij met de ontvangen artikelen, ik kom zeker terug!

Beste Monique,
Bedankt voor je beoordeling! Ik vind het fijn om te horen dat ik je goed van dienst heb kunnen zijn!