Prolectra

Officiƫle dealer van Adruino en Genuino.
Wij zijn een online webshop met de specifieke nadruk op de wereld van interactieve projecten door middel van development boards, microcontrollers en IC's. Bij ons vindt u diverse developmentmicrocontrollerboards van o.a. merken als Raspberry, Arduino, Genuino en vele andere grote namen
Daarnaast leveren wij een breed scala aan onderdelen als sensoren, modules, losse elektrotechnische componenten, complete leer-kits, drones, en nog veel meer.

De zekerheden van https://www.prolectra.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018