Saal van Zwanenbergweg 11

8,9

Bol.com 2 8,0

Carla Lenior beoordeelde op 2019-06-29

Martin Kleinjan beoordeelde op 2019-06-26

Heldere bestelprocedure, volgende dag al geleverd. Mooie doos, met bril, glazen, oplader en instructieboekje. Werking nog niet echt kunnen testen. Wat wel een beetje onhandig lijkt is dat je iedere dag de glaasjes moet wisselen. Een apart montuur voor de rode glazen zou handig zijn (en volgens mij niet erg kostbaar).

R De graaf beoordeelde op 2019-06-16

JRR van Gom beoordeelde op 2019-04-10

Snelle levering. Top product.

a glas beoordeelde op 2019-02-06

Nadat ik de bestelling had geplaatst vroeg ik per mail wanneer ik de zending kon verwachten. Binnen vijf minuten was mijn mail beantwoord. En de volgende dag de bestelling geleverd

Jan Wier beoordeelde op 2018-12-21

Bril werkt goed. Bijbehorende app wordt nog geupdated met nieuwe features, zo begreep ik toen ik contact kreeg naar aanleiding van een vraag.

Sanne Smeding beoordeelde op 2018-12-18

Monique Kremer beoordeelde op 2018-12-18

Jeroen van der ley beoordeelde op 2018-12-10

Na contact over rode brilglazen alles opgelost

John Koeman beoordeelde op 2018-12-02

Toen ik betaald had, kreeg ik te horen dat de betaling binnen was en moest ik.maar afwachten wanneer de bril zou komen. Hij kwam na drie dagen, uitstekend verpakt maar met een onduidelijke gebruikdsaanwijzing. Als je echter op Google zoekt vind je goede tips over hoe je de bril moet gebruiken. De app is waardeloos en alleen interessant om jetlag te voorkomen.

Stefan Van Woenzel beoordeelde op 2018-11-24

Eva Bynum beoordeelde op 2018-11-18

Robert Hendriks beoordeelde op 2018-11-18

Kees Borst beoordeelde op 2018-11-17

Ik ben zeer blij met de bril
Heb nu weer energie en voel me zeer goed
Echt een aanrader

Jobke Vonk beoordeelde op 2018-11-13

Etienne Timmermans beoordeelde op 2018-11-13

Janusz Blicharz beoordeelde op 2018-10-11

Antoinette Lamberts beoordeelde op 2018-10-10

Tot nog toe perfect!! Snelle levering, netjes en deugdelijk verpakt!! Top!!

Bram Bovee beoordeelde op 2018-10-04

batterij loopt erg snel leeg, verder wel goed draagcomfort, nog onvoldoende ervaring om te weten of het helpt bij circadiane ritme problematiek

Ken Eide beoordeelde op 2018-10-03