Het Wolbert 30A
7547RA Enschede
0532032078

8,8

Wim schut beoordeelde op 2017-12-16

Nette vlotte levering en goed verpakt.

Mandy van Rens beoordeelde op 2017-12-14

Heb op 9 december bestelling gedaan voor mijn ernstig zieke moeder, nu op 14 dec nog niets ontvangen.
Vanmorgen contact gehad met medewerker. Goed opgelost. probleem lag bij post nl.
Als het goed is ontvangen we het morgen!!!!

JR beoordeelde op 2017-12-13

Heldere procedure website en betaling/extra mailtje werd direct beantwoord/prettig contact/pakketpost PostNL prima/verzorging bestelling uitstekend:)

Tanny Brons beoordeelde op 2017-12-12

Snel en gekoeld geleverd....

Joke Teunissen beoordeelde op 2017-12-12

Snelle afhandeling

Anja van Roekel beoordeelde op 2017-12-10

Uitstekend, donderdagavond besteld en zaterdagmiddag in een speciale box om het koel te houden.

Dick van der Wilt beoordeelde op 2017-12-05

Perfecte verpakking allles gekoeld mogen ontvangen

Albert Debipersad beoordeelde op 2017-11-29

De bestelling ,als levering zijn op tijd en keurig geleverd.

M Boosten beoordeelde op 2017-11-28

Aan 2 dagen bestelling al de Protino in huis, Super!!!!!!

Joop beoordeelde op 2017-11-23

Na betaling ontvang je van een onbekende partij (de boodschappenboer) een factuur. Zeer vreemd. Niet logisch en verwarrend.

Ans Kerpel beoordeelde op 2017-11-21

Goed en goed gekoeld en ruim op tijd bezorgd zeer tevreden alleen helaas kreeg ik een factuur van de boodschappenboer of ik wou betalen heel raar

Ans Vromans beoordeelde op 2017-11-08

Heel tevreden. 's avonds besteld en 's morgens meteen geleverd in een gekoelde box. De gelpack om te koelen was nog heel koud.

marianne brouwer beoordeelde op 2017-11-05

besteld en snel ,met de juiste verpakking ,bezorgd!!

C. van der Linde beoordeelde op 2017-11-02

Alles is snel en netjes afgeleverd!

Marga Bonnie beoordeelde op 2017-11-01

snel geleverd

Tineke Hakman beoordeelde op 2017-10-25

4 keer 4 flesjes besteld. Verwachtte dat ze tenminste 2 weken houdbaar zouden zijn. 4 flesjes zijn maar een dag houdbaar, 4 flesjes
5 dagen houdbaar en maar 8 flesjes zijn 14 dagen houdbaar. Ik voel me bekocht.

Reactie van Protinobestellen.nl:
Beste Tineke Hakman,

Standaard leveren wij de protino uit met minstens 10 dagen houdbaarheid op dag van verzending.

Wij begrijpen dat dit niet helemaal het geval is.
Graag vergoeden wij de vier flesjes met een houdbaarheid van vijf dagen.

Indien u hier gebruik van wilt maken horen wij graag wanneer u de bestelling wenst te ontvangen, dan gaan wij dit in orde maken.

Protinobestellen

anoniem Drenthe beoordeelde op 2017-10-18

Vlotte en goed gekoelde levering !

Gerda van der Harst beoordeelde op 2017-10-13

Zaterdag besteld, woensdagmiddag in huis. Woensdag 2e bestelling geplaatst, wordt vanmiddag geleverd!👍

Oskar Tabares beoordeelde op 2017-10-09

Ik heb het de tweede dag na het bestellen ontvangen. Snel en voortreffelijk ingepakt. Ik ben er erg tevreden mee.

Martin Mannot beoordeelde op 2017-10-07

Ondanks houdbaarheid zijn de flesjes gekoeld binnen 3 dagen netjes aangeleverd.