Het Wolbert 30A

9,0

Gerry van der Garde-Veldhuizen beoordeelde op 2018-12-11

Zeer tevreden .

Juliana Schut beoordeelde op 2018-12-11

Kort en bondig : alles ging snel en perfect.

Wendy beoordeelde op 2018-12-04

Levering op de dag zoals aangegeven en gekoeld.

Go Grooten beoordeelde op 2018-11-23

alles keurig en correct ontvangen
Harteijk dank
G. Grooten

Wilma van den Hoed beoordeelde op 2018-11-18

Kan niet beter,inderdaad binnen 24 uur geleverd

Eunice van Buren-Vellheuer beoordeelde op 2018-11-17

Goede en snelle service

Anita Lutterop (GOLF-X) beoordeelde op 2018-11-15

Snel, adequaat en zeer goed verpakt geleverd

marijke spaan beoordeelde op 2018-11-14

Helaas heb ik de Protino niet ontvangen maar dat ligt aan de vervoerder Hermes. Zij hebben het pakket ergens afgeleverd omdat ik waarschijnlijk niet thuis was en niets bij mij in de bus gedaan. Diegene waar ze het afgeleverd hebben ken ik niet en woont niet in mijn buurt. Er is niets bij mij in de bus gedaan. Dus een fout van Hermes.
Ik denk dat Hermes contact met u opneemt voor nogmaals de bestelling, tenminste dat hoop ik, daar de flesjes nu inmiddels wel bedorven zijn wil ik ze ook niet meer als Hermes het pakket nog ergens op kan duikelen. Ik ga geen bedorven voedsel drinken.

Mevr Brouwer beoordeelde op 2018-11-07

prima geleverd, vriendelijke telefoniste

MJ Poulussen beoordeelde op 2018-11-05

de volgende dag al bezorgd een goede ervaring

Femke beoordeelde op 2018-11-04

Ik had het pakketje een dag eerder verwacht. Verder wel helemaal keurig ontvangen. Alle flesjes waren goed koel bij aankomst in huis dankzij de goede verpakking. Ook was het fijn om te weten dat de flesjes ook in de vriezer kunnen zodat ze nog langer vers blijven.

M. Wink-Goudkuil beoordeelde op 2018-11-01

Snelle levering.
Accurate verpakkings afdeling. Het aders was niet goed doorgekomen via de computer en alleen het nummer met de postcode. Fijn die controle.

Julia Huppertz-Herben beoordeelde op 2018-10-31

Heel erg tevreden over de levering in koelboxen 👍

T. Van Os beoordeelde op 2018-10-29

heel correcte afhandeling van de volledige procedure. alle info tijdig en goed.

Gerard Doggen beoordeelde op 2018-10-27

De bestelling is goed aangekomen. Wel jammer dat de houdbaarheidsdatum maar beperkt is. We hebben namelijk vandaag 27 oktober 2018 de bestelling ontvangen terwijl de houdbaarheidsdatum 29 oktober 2018 is. Dat wordt flink doordrinken om 16 flesjes op 2 dagen op te drinken. Jammer!

Reactie van Protinobestellen.nl:
Beste Gerard Doggen,

Bedankt voor uw review.

Helaas heeft de protino een korte houdbaarheid omdat het product is gemaakt van verse melk.
Wij adviseren altijd, en vermelden dit ook op de pakbon, onze website en in de bevestigings e-mail, het product in te vriezen, zo hoeft u niet onnodig protino weg te gooien.

Het product is in de vriezer drie maanden houdbaar en wij adviseren het product een dag van tevoren in de koelkast te laten ontdooien.

Lars

Gerrit Plaisier beoordeelde op 2018-10-25

Op trijd en gekoeld geleverd

Reino Gobel beoordeelde op 2018-10-14

Op donderdagmiddag besteld, antwoord dat het op zaterdag gebracht zou worden tussen 11.30 uur en 14.00 uur. Wat ook klopte!

Jessica Bouwhuis beoordeelde op 2018-10-14

marinus jakobs beoordeelde op 2018-10-10

Alles is uitstekend verlopen.

De heer Assenberg van Eijsden beoordeelde op 2018-10-02

Zeer snelle levering in een gekoelde verpakking!