Het Wolbert 30A
7547RA Enschede
0532032078

8,8

anoniem Drenthe beoordeelde op 2017-10-18

Vlotte en goed gekoelde levering !

Gerda van der Harst beoordeelde op 2017-10-13

Zaterdag besteld, woensdagmiddag in huis. Woensdag 2e bestelling geplaatst, wordt vanmiddag geleverd!👍

Oskar Tabares beoordeelde op 2017-10-09

Ik heb het de tweede dag na het bestellen ontvangen. Snel en voortreffelijk ingepakt. Ik ben er erg tevreden mee.

Martin Mannot beoordeelde op 2017-10-07

Ondanks houdbaarheid zijn de flesjes gekoeld binnen 3 dagen netjes aangeleverd.

Cees Van den Boer beoordeelde op 2017-10-03

De vraag die ik vooraf gesteld had werd snel en goed beantwoord. De levering was snel en goed ondanks dat deze op een special manier (gekoeld) moest worden vervoerd.

Eveline Van Weele-Nieterau beoordeelde op 2017-09-27

Heel tevreden

kim mulder beoordeelde op 2017-09-10

Standaard 2 dagen later geleverd mits niet te laat smiddags besteld. Fijne service goed contact, maar eigenlijk zou t de volgende dag al bezorgd moeten kunnen worden. Andere websites doen dat wel al. Voor de rest helemaal top!!!

H.A Voorn-Moolhuizen beoordeelde op 2017-09-08

Snel en duidelijk alles uitgelegd gekregen tijdens het bestellen. Echter bij uitlevering bleek mij pas dat een eenheid 4 flesjes is, weet niet of ik dat ergens had kunnen zien.
Ook bij uitlevering bleken er geen 10 maar 9 eenheden in het pakket te zitten. Heb ik telefonisch op 8-9-2017 over bericht naar een 053 nummer.
De ontbrekende eenheid is zonderproblemen terugbetaald binnen 2 dagen. Prima nazorg dus.

Kelly De Waele beoordeelde op 2017-09-08

Tevreden over de snelle regeling.

trea walner-bosch beoordeelde op 2017-09-05

makkelijk bestellen en snel geleverd

Diny Biesmans beoordeelde op 2017-09-05

snelle bezorging, prima verzorgde aflevering

Anita Van den Berg beoordeelde op 2017-08-26

Goede service en snel bezorgt. Super vriendelijk word je te woord gestaan als je er niet uitkomt via de website. Echt klantvriendelijk. En heerlijke producten. Ben blij dat ik het eindelijk heb kunnen bestellen.

B Wanders beoordeelde op 2017-08-18

Volgens afspraak geleverd

Frances Verhagen beoordeelde op 2017-08-18

Perfect in een goede isolerende doos met een koelelement.

Annie Thiesen beoordeelde op 2017-08-16

Snelle levering en via de mail kon je zien wanneer de bestelling werd bezorgd.

Marjo Van der Linden beoordeelde op 2017-08-15

Snelle afhandeling.

dineke bakker beoordeelde op 2017-08-13

Het is keurig verzorgd geleverd

Ide Engelsma beoordeelde op 2017-08-08

correcte bezorging en op tijd!

J.H van der Meijden beoordeelde op 2017-08-08

Ik heb bedrijf al email gestuurd. Wellicht is het handiger om factuur gelijktijdig met product mee te sturen. Niet ieder ouder persoon heeft beschikking over computer en printer om rekening uit te printen, en deze factuur hebben zij toch nodig voor de verzekering.
Mvg, KvdMeijden

A Mangon beoordeelde op 2017-07-20