Bonoort 42, 1721JE Broek op Langedijk

0643220645

Warner Hartsuiker zei op 2017-02-07

De gevraagde onderdelen zijn altijd weer ruim op voorraad, netjes verpakt en snel geleverd.
Alles wat je hoopt van een winkel.

Walter zei op 2017-02-06

Supersnel en correct!

Pimaniac zei op 2017-01-24

Prima

Marc zei op 2017-01-19

Snelle service en er zaten nog meer componenten in de kit als dat op de website aangegeven was

Hofman Techniek b.v zei op 2017-01-19

Volgende dag in huis. Prima!

Pepijn zei op 2017-01-11

Heb 4 PIR Infrarood Motions Sensors besteld, echter blijkt 1 "dead on arrival". Deze geeft hele random waardes, terwijl de andere 3 perfect werken.
Heb nog niet geprobeerd terug te sturen dus ik kan niet ordelen over de service.
Aflevering binnen 1 werkdag, prima dus.

M. Konings zei op 2016-12-23

Vlot en juist geleverd

Martijn zei op 2016-12-04

Snel geleverd wat ik had besteld. Spullen voldoen aan mijn verwachting.

De kaasfabriek | Fablab Alkmaar zei op 2016-12-03

Fijn advies en snelle reactie voor (vind ik) scherpe prijzen. I.v.m. spoed klus werd de bestelling bij ons persoonlijk afgeleverd door een van de medewerkers, dat is pas service!

Jan zei op 2016-12-01

Prima afgehandeld ondanks kleine hapering in betaling!j de

bob van wijngaarden zei op 2016-11-12

Snel goed koop en betrouwbaar top site waar ik graag mee werk nu al meerdere onderdelen besteld en op gehaald en soms omdat het bij mij om de hoek is zelfs gebracht!!!!!!!! Kort om super fijn om te bestellen daar.

Stephan zei op 2016-11-07

Snel en correcte levering.

Laurens Jordense zei op 2016-11-04

Heel tevreden met het product! Alleen de verzending was wel laat.

Andre koopman zei op 2016-10-11

Snel en correct. Goede prijs kwaliteit

J.Bron zei op 2016-10-09

Snelle levering tegen een prettige prijs.

Patrick D. zei op 2016-08-24

Twas in orde !

Bart zei op 2016-08-21

Vlot geleverd en precies wat het belooft. Jammer echter dat de uart bordjes maar per één leverbaar waren.

J.A.Clements zei op 2016-08-18

snel en goed

Programing.sam zei op 2016-08-11

Ik ben vrij tevreden over de levering komt altijd netje aan een de kwaliteit is heel goed

Robert zei op 2016-08-09

Lekker snel geleverd.