Staalweg 1
085 0290 593

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Rutger beoordeelde op 2018-12-08

Zeer snelle levering.
Te weinig info over levertijd vooraf, ik werd door de snelle levering overvallen ;))
Product (Original Prusa i3 MK3 kit) werkte na een uurtje bijzonder goed.
Jammer dat het pakket filamenten zo beperkt is!

Ton de Groot beoordeelde op 2018-12-05

Uitstekende bijgeleverde handleiding

Paul Dee beoordeelde op 2018-12-04

bestelling kwam iets vertraagd door betaal problemen. verder perfect verzorgd en afgeleverd.

robin veldhuis beoordeelde op 2018-12-03

Snel verstuurd/geleverd niks om op aan te merken

Evert Veenendaal beoordeelde op 2018-12-02

Tevreden, vlotte levering en behulpzaam.

Jimmy van den Abbeele beoordeelde op 2018-12-02

Super tevreden.

Rene Moseman beoordeelde op 2018-11-30

ik ben over eerste bestelling heel tevreden

Reinier Rossen beoordeelde op 2018-11-29

Communicatief uitstekend, verwachten qua levertijd ver overtroffen.

okke hendriksen beoordeelde op 2018-11-28

Besteld, snel geleverd.
Was even bang dat er iets mis gegaan was doordat ik geen bevestiging van de bestelling/betaling kreeg maar die zat in mijn spambox.
Dus 110% tevreden.
Overigens nog geen ervaring met evt. service, want dat is nog niet nodig geweest.

Vincent beoordeelde op 2018-11-28

Super dat ik via deze webshop mijn MK3 smooth PEI de volgende dag al in huis had. Aanrader.

Pjotr van Rijn beoordeelde op 2018-11-28

Volgende dag al binnen en heel blij met mijn nieuwe prusa i3 mk3. Echt een geweldige 3d printer. Annradertje!

Maarten Bokma beoordeelde op 2018-11-28

Heel tevreden. volgende dag al in huis en goede tips gehad van de klantenservice. Echte vakmensen met een leuke shop!