Staalweg 1
085 0290 593

Bart Bauwens beoordeelde op 2019-08-16

Eerste ervaring is goed

Robert Zegwaard beoordeelde op 2019-08-14

Vlotte levering. Ondanks dat de website aangaf dat de levering 3-5 zou duren, werd de printer toch al na 2 dagen geleverd.

R.A. Gosens beoordeelde op 2019-08-14

Ik heb een Prusa MK3S printer kit aangeschaft via deze website.
De levering was, zoals beloofd door de website, de dag na aanschaf en betaling.
De site is zeer overzichtelijk en levert precies wat er getoond en omschreven wordt. De kwaliteit van de printers en toebehoren is zeer hoog. Ook is er een heel duidelijk online hulp beschikbaar voor de bouw van de printer kits en eventuele uitbreidingen. Daar heb ik zelf veel aan gehad.
Kort samen gevat, een heel goede website, de artikelen mogen dan in verhouding met de Chinese artikelen qua kosten wat aan de hogere kant zijn, maar dat wordt zeker gecompenseerd door de kwaliteit van de artikelen en de online begeleiding die op de website te vinden is. Die echt zeer goed zijn.

Marcel van Geel beoordeelde op 2019-08-12

zeer snelle levering.

Han Schimmer beoordeelde op 2019-08-10

Snelle en accurate afhandeling.

Mike van Raaij beoordeelde op 2019-08-02

Snelle levering (volgende dag na dag van bestelling) en netjes en degelijk verpakt.

Jeffrey de Waal beoordeelde op 2019-07-27

Snelle levering volgens aangegeven op de website, en een duidelijke handleiding bij de Prusia

oke beoordeelde op 2019-07-26

oke

Frank van Son beoordeelde op 2019-07-24

Net voor 17:00 op Vrijdag besteld en de dag erop rond 14:00 geleverd. Supersnel gegaan, en alles was prima in orde. Mijn Prusa i3 MK3S heeft al 3 delen geprint, waarvan 1 eigen fabrikaat.

F beoordeelde op 2019-07-24

alles was goed, Levering duurde lang

Remco beoordeelde op 2019-07-22

Indien voorradig, dan snelle levering. Verder een prettig e-mail contact.

Marc Peters beoordeelde op 2019-07-22

Tevreden over zowel sales als aftersales proces.

Dani Smeenge beoordeelde op 2019-07-21

Goed aanbod en snel geleverd

peter cuypers beoordeelde op 2019-07-21

snel gelevert en correct

Hans Voesten beoordeelde op 2019-07-20

Levering volgens afspraak, goede prijs.

peter neinhuis beoordeelde op 2019-07-20

Duidelijke website, bestellen verloopt netjes. Bezorging op tijd.
Degelijke verpakking, ondanks schade daaraan inhoud van het pakket perfect.

Alle Bruggink beoordeelde op 2019-07-20

Vlotte levering.

E Kastelijn beoordeelde op 2019-07-16

Gewoonweg uitstekend.
De Prusa MMU werd netjes uit backorder geleverd.
De service en ondersteuning is erg goed, snel, vriendelijk en technisch inhoudelijk.
Bij een eerdere levering was er door de postbezorger te hard gegooid met de doos, waardoor er plastic onderdelen kapot waren gegaan. Daarvoor werd zonder enige discussie netjes een vervangend onderdeel nagestuurd.
Wat mij betreft mag Prusa3D.nl in het lijstje van bovengemiddeld goede leveranciers/dienstverleners, naast een partij zoals b.v. XS4ALL.

J. van den Nouweland beoordeelde op 2019-07-15

Goede prijs, betrokken service en snelle levering!

Luc Steffens beoordeelde op 2019-07-15

Duidelijke communicatie, alles goed gelopen. Vragen snel beantwoord