Staalweg 1
2612 KK Delft
085 0290 593

Albert Dijksma beoordeelde op 2019-04-13

in de ochtend online besteld en kon hem gelijk afhalen in delft.
Alles was zeer compleet.

LE Witman beoordeelde op 2019-04-13

binnen een dag geleverd, Ik had mijn huisnummer verkeerd ingevuld even een mailtje gestuurd en voilla opgelost

Arnold Van Remoortere beoordeelde op 2019-04-08

Snelle en vlotte afhandeling.

Joris Schocke beoordeelde op 2019-04-05

Snel en makkelijk bestelproces, met veel betalingsopties. Optimale communicatie en track en trace.
Zeer snel geleverd. In prima staat ontvangen voor een scherpe pakketprijs uit Nederland! Beter kan niet,

Sjoerd ter Horst beoordeelde op 2019-04-02

Prima service, met zeer snelle reactie op mails!
Levertijd is ook top, een Prusa MK3S voor 17.00 uur besteld, volgende dag geleverd.

Thomas van den Bliek beoordeelde op 2019-04-02

Heel tevreden

Jeroen van Pappelendam beoordeelde op 2019-04-01

" Een beller is sneller " 👌
Prima service en in 1 dag geleverd

Maurice Bours beoordeelde op 2019-03-31

Product stond als op voorraad en werd ook de dag erna geleverd. Zeer snel, pakket was ook verzekerd verstuurd.

alfred olthof beoordeelde op 2019-03-29

ik kreeg alleen bericht via email dat de bestelling was afgewerkt en verzonden, verder niks.
Het was afwachten of en wanneer ik het kreeg.

Reactie van Prusa 3D:
Op 25 maart om 16:36 heeft u een email ontvangen van Shipping Meer3D websites met als onderwerp "Track-and-Trace PostNL".
In deze mail zat de track en trace link.

Op 25 maart om 16:36 heeft u tevens een email ontvangen van prusa 3D met als onderwerp "er is een notitie toegevoegd aan uw bestelling"
In die email staat de barcode van het pakket.

Op 25 maart 17:56 heeft u de email met onderwerp "uw bestelling is afgerond en/of verzonden" ontvangen

Jasper Heijdra beoordeelde op 2019-03-26

Aan de telefoon goed te woord gestaan. Al mijn vragen werden goed beantwoord. Bestelling ging perfect en snel in huis.

Paul S. beoordeelde op 2019-03-26

Zeer snel geleverd en sensor werkt naar behoren

MK3S Gebruiker beoordeelde op 2019-03-23

Veel kennis bij personeel van onder andere 3D printers. Ik blijf hier kopen!

Wouter Himschoot beoordeelde op 2019-03-22

Hun 3 identieke prusa webshops hebben dringend nood aan een upgrade. Veel zaken werkten niet, kon geen account aanmaken en adres instellen. Btw vrij leveren ging ook niet voor mijn bedrijf. Uiteindelijk is alles per mail dan opgelost geraakt. Dus hiervoor nog enkele sterretjes voor de service, omdat ze in het weekend hebben opgelost.

Guillaume Niesthoven beoordeelde op 2019-03-21

Snel, verpakking had wat beter gekund; ender 3 magnetische bouwplaat besteld en zat bijna dubbelgevouwen in doos.

Reactie van Prusa 3D:
U heeft helemaal gelijk. Dat hoort niet.
We gebruiken inmiddels speciale doosjes waar de sheets volledig, plat liggend, inpassen

Wouter Wagemakers beoordeelde op 2019-03-18

De 3D printer is snel en compleet binnen gekomen met de daarbij duidelijke en goede handleidingen. Ik kon er daarna direct mee aan de slag.

Han Schimmer beoordeelde op 2019-03-16

Je wordt goed op de hoogte gebracht van je bestelling.

Johan Kuller beoordeelde op 2019-03-16

Snelle levering en goede service.
Een goed adres voor mijn Prusa onderdelen.

Elio beoordeelde op 2019-03-15

Heel tevreden! Supersnelle levering en prima klantenservice!

steve beckers beoordeelde op 2019-03-10

snelle levering maar dure verzending

Steven Verdonck beoordeelde op 2019-03-04

Goed