Staalweg 1
2612 KK Delft
085 0290 593

kevin vanobbergen beoordeelde op 2019-06-24

veel plezier met het samenstellen van de printer en je geniet er van dat je prints er mooi uitkomen gemakelijke bootloader en het tracking p i n d a systeem is gewelldig

Arnold Wiersma beoordeelde op 2019-06-24

Prima geregeld.

Chris van den Borne beoordeelde op 2019-06-19

Erg goede shop, de service chat mensen zijn altijd super aardig en behulpzaam. En kunnen je werkelijk met alles helpen.

Meerdere malen een onderdeel kapot gehad op me printer ( bijna altijd mijn eigen schuld), en zij sturen gratis vervangings onderdelen op. Zoals; nieuwe lagers, smooth rods, thermisters.

Echt super 3d print shop. Beter kun je ze niet vinden.

Thomas Levendig beoordeelde op 2019-06-18

SUPER SNEL! Perfect vrijdagavond besteld en zaterdag ochten al thuis! Dat is nog eens handig als je een kapotte printer hebt! Ga hier vaker bestellen

Bas Koper beoordeelde op 2019-06-18

Zeer tevreden

Frans Stevens beoordeelde op 2019-06-17

Perfecte snelle levering van een schitterend product

Jan beoordeelde op 2019-06-17

Ik had een vraag gemaild en kreeg vrijwel per ommegaande antwoord. Product dat mijn voorkeur had was niet op voorraad, maar door flexibiliteit kon het toch geregeld worden en kon ik nog dezelfde dag mijn 3D printer ophalen.

Paul Graafland beoordeelde op 2019-06-16

Meedenken bij vragen. Ook als je iets daar niet hebt aangeschaft.

Jimmy Hendrix beoordeelde op 2019-06-11

Ze hebben me uitstekend geholpen duimpje gaat omhoog!

Ewoud van Munster beoordeelde op 2019-06-10

Top winkel!

Matthijs Aveskamp beoordeelde op 2019-06-08

Snel. Correct.

Thijs de Bont beoordeelde op 2019-06-04

Snelle, duidelijke telefonische support en levering.

orphei deprest beoordeelde op 2019-06-04

heel tevreden. alles correct en goede communicatie!

Renaldo Meij beoordeelde op 2019-06-04

Netjes verpakt, snelle service en het product zoals beschreven.

Remco beoordeelde op 2019-06-02

Snelle levering en prima printer!

Ronny Van Breda beoordeelde op 2019-05-31

Artikel stond op voorraad, maar pas na meer dan 2 weken geleverd zonder enig bericht of antwoord op mijn mails. Twijfel of ik nog een keer bestel. Artikels die ik besteld had waren in orde.

John Sjouken beoordeelde op 2019-05-28

Na overleg met een verkoper kreeg ik na het vermelden van de door mij gewenste 3d-printer (Creality Ender-3 PRO), het juiste advies betreffende de accesoires.
De verkoper dacht echt mee met de klant.
Nu al 2 prints gemaakt. Als nieuweling in de 3d-print-wereld nog een hoop te leren.

Ian Langeberg beoordeelde op 2019-05-27

Snel geleverd en niets aan op te merken! Uitstekend!

Theo van der Waal beoordeelde op 2019-05-27

Zeer snelle levering: volgende ochtend.

Rudy Caspers beoordeelde op 2019-05-20

Heel goed product en een zeer snelle levering. Prusa printers zijn de benchmark.👍