Staalweg 1

ben tevreden snel geleverd

Peter Benoey beoordeelde op 2019-02-18

Prima producten en levering

John Lenzen beoordeelde op 2019-02-09

Heb daar de Prusa MK3 kit besteld, tijdens het bouwproces kwam ik erachter dat er een print fan niet in de doos zat, prusa gebeld werd dezelfde dag een nieuwe geregeld en opgestuurd, super service en heel vriendelijk.

Voordeel is ook telefonisch tot 21:00 bereikbaar

Igor Leenderts beoordeelde op 2019-02-09

Zoals verwacht mag worden, goed dus.

WA v Uffelen beoordeelde op 2019-02-08

Snelle levering komt afspraak na en bij vertraging word je gelijk gebeld supper

Marek Szulen beoordeelde op 2019-02-04

Quick delivery. Good (as expected)product There could be more shipping options (shipping cost was high compared to size of the product).

Toine beoordeelde op 2019-02-03

Goede communicatie, printer op voorraad, snelle levering!

Ewoud van Munster beoordeelde op 2019-02-03

Goede service!

Kon direct afhalen, en hebben veel kennis in huis! Aanrader

Dick Buist beoordeelde op 2019-02-02

Levering was foutloos en goed gedocumenteerd. Vraag over niet goed functioneren werd snel en helder beantwoord.

Arie beoordeelde op 2019-01-29

Top

Hans Joore beoordeelde op 2019-01-28

Supergoede service, volgende dag in huis, BLtouch is echt de originele en de CR-10 S5 werkt perfect, hij was zelfs al getest.

Erwin van Doleweerd beoordeelde op 2019-01-28

Het bestelproces is prima verlopen maar er is geen enkel antwoord op een aantal verstuurde vragen gekomen. Ook niet dat de producten vertraagd leverbaar waren. Deze zijn uiteindelijk pas na een week binnen gekomen/verstuurd. Vertraagde levering geen probleem maar laat dit dan wel even weten zoals op de website beloofd wordt.

Bob van Duist beoordeelde op 2019-01-25

Keurig verpakt en zeer snel geleverd, ik kom zeker bij jullie terug. Groet Bob

Melvin Kok beoordeelde op 2019-01-22

Prettig contact en goed en eerlijk deskundig advies.

Jeroen Hollemans beoordeelde op 2019-01-22

Prima product, excellente service.

Sven beoordeelde op 2019-01-20

Ik heb de prusa mk3 als assembled bestelt omdat ik er gewoon geen zin en tijd in had om hem zelf in elkaar te zetten. Enige ervaring met 3d printing is aanwezig net als 20jaar ervaring in de techniek. Met enige vertraging is de mk3 netjes afgeleverd al miste wel het handboek. Deze zou nagestuurd worden. Wat betreft mailing en informatie vind ik dat het proces een stuk beter kan. Geen mail over een levertijd, zelf nagevraagd na 2 dagen wachten en wel redelijk snel een antwoord gekregen. Uiteindelijk niets vernomen op het einde van de dag dat hij klaar zou zijn en weer eens de status opgevraagd. Wederom een snel antwoord met de verklaring dat de ptfe tube niet goed was en deze bestelt moest worden. Nou als je zoveel 3d printers verkoopt dan mag je verwachten dat zulke delen altijd aanwezig zijn. Uiteindelijk weer de beloofde levertijd niet nagekomen en wederom zelf erachter aan moeten gaan hoe het ervoor staat. De leverancier was zijn verzendafspraak schijnbaar niet nagekomen dus het ging wat langer duren. Dit was vrijdags en de maandag erop kwam dan een track and trace dat de printer verzonden is.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het top dat de moeite gedaan wordt om het product 100% af te leveren en heb geen moeite ermee dat dingen langer duren maar het zou prettig zijn als men hierover informeerd wordt.
Eenmaal uitgepakt moest ik de calibrate opnieuw uitvoeren en kon ik netjes de eerste de eerste prints maken.
Na een aantal dagen succesvol printen begonnen ook de eerste probleempjes. Zo kwam ik erachter dat de meeste boutjes toch wel erg los zaten wat natuurlijk teveel oorzaken kan hebben om hier een vinger op te leggen. Wel denk ik ondanks dat de assemblage netjes gedaan is, de boutjes wat steviger vast getrokken mogen worden. Denk aan frame delen, een losse extruder pulley etc. Ik raad dan ook aan deze even allemaal na te lopen voordat je begint met printen.
Voor de rest heel blij met de prusa mk3 en de kwaliteit maar ook het gebruiksgemak ervan. Happy printing :)

Reactie van Prusa 3D:
Beste Sven,

Bedankt voor uw feedback op onze service. We nemen dit serieus en begrijpen dat de communicatie beter moet. Ons systeem wordt aangepast zodat elke klant bij bestelling van de montage service automatisch notificaties krijgt van de verschillende statussen waarin de montage zich bevindt. Daarnaast hebben we per direct ons voorraad niveau van reserveonderdelen verhoogd, om vertraging tegen te gaan.

Veel plezier met de prusa MK3 orignianal!

Chris Boer beoordeelde op 2019-01-18

gewoon goed geregeld op naar de volgende bestelling

John Langeslag beoordeelde op 2019-01-15

Prima, Volgende dag mijn bestelling al in huis. Fijn bedrijf. Ook goed geholpen met de printer en hoe te handelen met datgene waar ik tegen aan liep.

Tevreden Koper beoordeelde op 2019-01-14

Kundige voorlichting, personeel weet waar ze het over hebben, correcte en snelle financiele afhandeling.
Goede kwaliteit Filament voor een scherpe prijs.
Ik ben zeer tevreden!

Pascal Van Steenberge beoordeelde op 2019-01-12