Winkel: Bazaar Beverwijk, HAL 2 Winkel: 02176, t.o. horeca-terras
1948 PH Beverwijk
Dinsdag t/m vrijdag van 10.00u tot 17.00u 0299-421879, of op zaterdag en zondag van 11.00u tot 17.00u via whatsapp. 06-21225222) MAANDAGS ZIJN WIJ GESLOTEN!

9,1

kitty Talsma beoordeelde op 2018-08-14

goede kwaliteit mooi bedruk

AC Dontje beoordeelde op 2018-08-07

R. de Louw beoordeelde op 2018-08-03

Zeer tevreden, snelle reacties op vragen. Mooie, onderscheidende producten van een goede kwaliteit. Ik ben zo blij dat ik deze winkel ontdekt heb!

Amy Bouwman beoordeelde op 2018-07-30

Lucienne Van Den Bosch beoordeelde op 2018-07-30

Inge Beckers beoordeelde op 2018-07-29

Heel tevreden, super fijne kwaliteit. Ook heel snel binnen 😊

Jessie Verboven beoordeelde op 2018-07-28

Hele goede service, Inge is speciaal naar de winkel gereden (terwijl ze dicht waren) voor ons omdat de bikini die we besteld hadden anders niet optijd binnen was voor onze vakantie!! Echt top!!

Mara Gloudemans beoordeelde op 2018-07-02

marissa kuijper beoordeelde op 2018-07-02

Alles ging volgens wens

Kim-Tessa beoordeelde op 2018-06-29

Shirtje hing op Beverwijk niet in de maat van mijn zoontje. De verkoopster vertelde over de webshop en dat wij zelf ook een eigen tekst op het shirtje konden kiezen. Super leuk, een top service. Mooi shirtje met zijn naam snel thuis ontvangen! We gaan vaker bestellen

Anja Megelink beoordeelde op 2018-06-25

Priscilla Zalm beoordeelde op 2018-06-24

C.R. Veen beoordeelde op 2018-06-14

Product en levering was naar wens!

Erim Van Dijk beoordeelde op 2018-06-10

Petra Claassens beoordeelde op 2018-06-04

Prima service, goede kwaliteit

Samantha Kers beoordeelde op 2018-04-23

Stefanie De roode beoordeelde op 2018-04-21

Super leuke, snelle en persoonlijke service ! Kleertjes zijn leuk en van goede kwaliteit.

ilona schreuder beoordeelde op 2018-04-19

Mascha Sargentini beoordeelde op 2018-04-17

Netjes verpakt en fijn dat je per mail op de hoogte gehouden wordt

Paula Brouwer beoordeelde op 2018-04-08