Pukkiekleding

Boterstraat 19 (zijstraat van de Laat en de Langestraat)
1811 HP Alkmaar
7 dagen per week van 12.00u tot 17.00u 0621225222 (whatsapp mag ook)

9,1

Rianne Hendriks beoordeelde op 2018-12-08

Zeer snelle en verzorgde levering.

ingrid kant beoordeelde op 2018-11-20

snelle levering. product was zoals beloofd.

Nic Demkes beoordeelde op 2018-11-14

Na een verkeerde maatopgave werd na 1 telefoontje de juiste maat opgestuurd. Deze ontving ik de volgende dag. Super toch!

Aniko Lengyel beoordeelde op 2018-11-05

Geen probleem met de kwaliteit, geen probleem met de bezorging tijd.

Wendy Leenders beoordeelde op 2018-11-01

Goed verpakt en vlotte levering

AB beoordeelde op 2018-10-18

Top service van Pukkie!!
Ik heb een mooi jurkje nog op het laatste moment moeten bestellen en de eigenaresse heeft haar uiterste best gedaan om het jurkje alsnog de volgende dag (zaterdag) bezorgd te krijgen en dit is gelukt!!
Supermooi jurkje met bijpassende schoentjes en haarstrik. Dik tevreden en een dikke 10 voor Pukkie:)

Natasch Janssen beoordeelde op 2018-10-07

goede kwaliteit mooi bedruk

KARLIEN INION beoordeelde op 2018-08-13

AC Dontje beoordeelde op 2018-08-07

R. de Louw beoordeelde op 2018-08-03

Zeer tevreden, snelle reacties op vragen. Mooie, onderscheidende producten van een goede kwaliteit. Ik ben zo blij dat ik deze winkel ontdekt heb!

Amy Bouwman beoordeelde op 2018-07-30

Lucienne Van Den Bosch beoordeelde op 2018-07-30

Inge Beckers beoordeelde op 2018-07-29

Heel tevreden, super fijne kwaliteit. Ook heel snel binnen 😊

Jessie Verboven beoordeelde op 2018-07-28

Hele goede service, Inge is speciaal naar de winkel gereden (terwijl ze dicht waren) voor ons omdat de bikini die we besteld hadden anders niet optijd binnen was voor onze vakantie!! Echt top!!