Winkel: Bazaar Beverwijk, HAL 2 Winkel: 02176, t.o. horeca-terras
1948 PH Beverwijk
Dinsdag t/m vrijdag van 10.00u tot 17.00u 0299-421879, of op zaterdag en zondag van 11.00u tot 17.00u via whatsapp. 06-21225222) MAANDAGS ZIJN WIJ GESLOTEN!

9,1

AB beoordeelde op 2018-10-18

Top service van Pukkie!!
Ik heb een mooi jurkje nog op het laatste moment moeten bestellen en de eigenaresse heeft haar uiterste best gedaan om het jurkje alsnog de volgende dag (zaterdag) bezorgd te krijgen en dit is gelukt!!
Supermooi jurkje met bijpassende schoentjes en haarstrik. Dik tevreden en een dikke 10 voor Pukkie:)

Natasch Janssen beoordeelde op 2018-10-07

goede kwaliteit mooi bedruk

KARLIEN INION beoordeelde op 2018-08-13

AC Dontje beoordeelde op 2018-08-07

R. de Louw beoordeelde op 2018-08-03

Zeer tevreden, snelle reacties op vragen. Mooie, onderscheidende producten van een goede kwaliteit. Ik ben zo blij dat ik deze winkel ontdekt heb!

Amy Bouwman beoordeelde op 2018-07-30

Lucienne Van Den Bosch beoordeelde op 2018-07-30

Inge Beckers beoordeelde op 2018-07-29

Heel tevreden, super fijne kwaliteit. Ook heel snel binnen 😊

Jessie Verboven beoordeelde op 2018-07-28

Hele goede service, Inge is speciaal naar de winkel gereden (terwijl ze dicht waren) voor ons omdat de bikini die we besteld hadden anders niet optijd binnen was voor onze vakantie!! Echt top!!

Mara Gloudemans beoordeelde op 2018-07-02

marissa kuijper beoordeelde op 2018-07-02

Alles ging volgens wens

Kim-Tessa beoordeelde op 2018-06-29

Shirtje hing op Beverwijk niet in de maat van mijn zoontje. De verkoopster vertelde over de webshop en dat wij zelf ook een eigen tekst op het shirtje konden kiezen. Super leuk, een top service. Mooi shirtje met zijn naam snel thuis ontvangen! We gaan vaker bestellen

Anja Megelink beoordeelde op 2018-06-25

Priscilla Zalm beoordeelde op 2018-06-24