Strovelden 22
5685JZ Best

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Sanne Iersel beoordeelde op 2017-09-21

Top service! Zelf op zondag iets mogen ophalen!
Geweldig!

Marlous Van den Berg beoordeelde op 2017-09-20

Snelle service. Persoonlijk dmv kaartje bij de bestelling.

Suus van Nunen beoordeelde op 2017-09-15

Maandag avond besteld en kon het setje dinsdag ochtend al ophalen. Verder is Marieke echt super aardig en eerlijk en weet waar zij het over heeft.

Corina Van den Hork beoordeelde op 2017-09-11

Enorm snel ontvangen en een persoonlijke boodschap van verkoper!

Iris Lumbantobing beoordeelde op 2017-09-11

Super tevreden

Monique van Attekum beoordeelde op 2017-09-03

Super mooie kleding ik ga zeker nog eens wat bestellen bij Pure Femme!
Fijne persoonlijke service en een snelle levering, echt Top!

Janneke van der Dennen beoordeelde op 2017-08-31

Hele goede service! Snelle levering!

Marieke Beerens beoordeelde op 2017-08-28

Ik ben heel blij met Pure Femme, prachtige kleding van goede kwaliteit. Daarnaast een supergoede persoonlijke service!!

Danielle De Neve beoordeelde op 2017-08-21

Een nette vriendelijke service!

Judith De Koning beoordeelde op 2017-08-18

❤️

Mariëlle van Diesen beoordeelde op 2017-08-15

Super service met persoonlijke aandacht!

Cindy Stelloo beoordeelde op 2017-08-14

De kleding keurig ontvangen. Erg leuk en netjes ingepakt. Het item wat ik besteld had ziet er ook uit als op de website en is van goede kwaliteit.
Leuke en betrouwbare website waar ik zeker nog iets ga bestellen!

Miranda Buijze beoordeelde op 2017-08-14

Uitstekende service. Ondanks dat het artikel onverhoopt na bestellen niet meer op voorraad was, netjes en persoonlijk opgelost. Echt een pluim waard.

Femke Van Nunen beoordeelde op 2017-08-13

Super leuke kleding, geen 13 in dozijn, met een hele snelle service en levering! Aanrader!!