Julianaweg 141U
1131DH Volendam

Lisette Sprockel beoordeelde op 2019-05-18

mooie producten goede aanbiedingen en service

E J Duinkerken beoordeelde op 2019-05-17

Juiwan Huang beoordeelde op 2019-05-17

mirjam van der Waals beoordeelde op 2019-05-16

Reactie van Hairoright.nl:
Bedankt voor je mooie beoordeling, Mirjam!

Ilona Zevenbergen beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering,netjes verpakt en goede kwaliteit van het artikel.

Reactie van Hairoright.nl:
Dankjewel Ilona, voor je fijne beoordeling. Veel plezier van je producten!

Arianne Groenewald beoordeelde op 2019-05-10

Snelle en accurate levering, m.vr.gr. Arianne Groenewald

Reactie van Hairoright.nl:
Dank je Arianne voor je mooie waardering van onze snelle service.

jaap smit beoordeelde op 2019-05-09

Per ongeluk had ik het gelijkend product aangetikt. Het bleek geen probleem en ik ben zeer wellevend geholpen. Dank daarvoor.

Reactie van Hairoright.nl:
Geachte heer Smit. Foutjes maken we allemaal. Ik ben blij dat we het hebben kunnen rechtzetten. Geniet van uw aankoop.

Yh beoordeelde op 2019-05-09

Heel tevreden, compliment voor de klantenservice. Erg fijne duurzame producten

Reactie van Hairoright.nl:
Dank je Yvonne voor het compliment. Daar doen we het voor.

Gwendy Darras beoordeelde op 2019-05-09

Reactie van Hairoright.nl:
Bedankt voor je 5 sterren beoordeling Gwendy!

Nienke Waanders beoordeelde op 2019-05-09

Makkelijk besteld en snel in huis

Reactie van Hairoright.nl:
Bedankt voor je fijne beoordeling Nienke. Wist je dat we sinds deze week ook een app hebben? Dan is bestellen nóg makkelijker! Groetjes!

Sipke Feenstra beoordeelde op 2019-05-06

Reactie van Hairoright.nl:
Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling Sipke, daar worden wij heel blij van!

Sandra schouten beoordeelde op 2019-05-05

Reactie van Hairoright.nl:
Bedankt Sandra! 5 Sterren!

Robert RF Rijken beoordeelde op 2019-05-05

Tevreden bestelling is er snel

Reactie van Hairoright.nl:
Een goede snelle service is ons streven. Bedankt voor je fijne beoordeling Robert!

Rhea beoordeelde op 2019-05-04

Snelle levering in een duurzame verpakking. Bij openen bleek er een proefmonster van een ander, bijpassend product mee geleverd te zijn.

Reactie van Hairoright.nl:
Hai Rhea, wat fijn om zo'n mooie beoordeling te ontvangen van onze trouwe klanten! Geniet van de producten :-)

Wytze Huurman beoordeelde op 2019-05-02

Reactie van Hairoright.nl:
Hoi Wytze, we krijgen normaal gesproken altijd wel positieve reacties. Wij vragen ons af wat de reden is dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Hopelijk kun je dit aangeven zodat wij dit toekomstig kunnen verbeteren. Team O'right

Vera Fonck beoordeelde op 2019-04-30

Ik heb donderdag besteld en kreeg het product maar maandag. Ik had het sneller verwacht.

Reactie van Hairoright.nl:
Hoi Vera. Vervelend, zeker als je er op rekent dat ie nog voor t weekend komt. Je had inderdaad op tijd besteld en ik vond het vreemd dat jouw pakketje vertraging heeft opgelopen want normaal leveren we altijd binnen 24 uur als je voor 14:00 uur besteld. Nu heb ik nog even naar de levering gekeken en we zijn niet op naar excuses maar willen wel graag weten waar het mis gaat. Nu blijkt dat je bij de bestelling niet de juiste adresgegevens hebt ingevuld. Daardoor heeft de post het etiket opnieuw moeten maken en hebben we het toch nog een dag later kunnen leveren. Daarbij heb je waarschijnlijk niet in de gaten gehad dat 27 april een nationale feestdag is in Nederland waardoor er zaterdags niet geleverd wordt.

Alexander van der Kwaak beoordeelde op 2019-04-29

Snel verzonden, klein extra'tje bij de bestelling gekregen.

Reactie van Hairoright.nl:
Hoi Alexander. We proberen onze klanten altijd te verrassen. Wist je dat je bij bestelling boven de €50 altijd een leuk presentje van ons ontvangt. Leuk om te horen dat je dit waardeert.

Taco Mennega beoordeelde op 2019-04-27

Perfect!

Reactie van Hairoright.nl:
Dank je Taco. Een perfecte 5 sterren beoordeling van een vaste klant doet ons altijd goed!

Yvonne De Beurs beoordeelde op 2019-04-26

Tevreden en mooi op tijd

Reactie van Hairoright.nl:
Hoi Yvonne. Een tevreden klant daar doen we alles voor. bedankt voor de mooie review.

Inge Khaliq-Kryszat beoordeelde op 2019-04-26

Reactie van Hairoright.nl:
Hoi Inge, Ondanks dat we toch te vroeg (ja dat kan ook nog) hebben geleverd, erg bedankt voor je mooie review.