Julianaweg 141U
1131DH Volendam

marie-Jose Scheer beoordeelde op 2019-01-05

Heel tevreden, mooi pakket snel geleverd!

Beste Marie-Jose,

Bedankt voor je mooie reactie en blij dat je tevreden bent. Wij doen ons best om het altijd binnen 1 dag te leveren en dat is nu weer gelukt. Fijne reviews maken ons altijd blij. Veel plezier met je producten.

Nicole Lamers beoordeelde op 2019-01-03

Snelle levering, zeer goede producten en af en toe ook een klein kadootje erbij...

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Hoi Nicole, bedankt voor je mooie recensie. Het lukt ons aardig om meestal binnen 24 uur te leveren. En als je meer dan €50 bestelt doen we er meestal een leuk presentje bij.

Bernadette Dapperen beoordeelde op 2018-12-23

Vandaag besteld en morgen in huis.

Wat wil je nog meer als klant?

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Hoi Bernadette, Wat willen wij nog meer dan zulke enthousiaste klanten!?

Gea Beenakker beoordeelde op 2018-12-04

vlot geleverd

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Bedankt voor je fijne beoordeling Gea. Ons streven is inderdaad 'Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis'. Het was even spannend ivm alle drukte bij de postorderbedrijven deze dagen, maar gelukkig is alles goed gekomen.

Bettie de Beere beoordeelde op 2018-12-03

De producten van Hairoright vind ik geweldig.
Snelle levering.

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Bedankt voor je reactie Bettie. WIj zijn ook blij dat we zelfs in deze drukke tijden de pakketjes op tijd bij je aangeleverd krigen.

Esmee Verhoef beoordeelde op 2018-11-05

Heerlijk product. Ruikt fantastisch en doet mijn krullen goed. Tevens snelle levering

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Ah wat fijn om te lezen, Emee. Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met je producten verder gewenst! Groet, Team O'right Nederland

clara av schurmans beoordeelde op 2018-10-04

heel tevreden,snelle levering, zeer goede produkten

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Dank je wel Clara, voor zo'n fijne beoordeling van een vast klant ;-)

G. van Galen beoordeelde op 2018-09-02

Zeer snelle bezorging.

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Beste G. van Galen, bedankt voor de fijne beoordeling. Dat is goed om te vernemen.

Elke Mulder beoordeelde op 2018-08-13

De website was gebruiksvriendelijk en ik had de bestelling de volgende dag snel in huis. Omdat het een cadeau was, was het fijn dat ik via Track en Trace op de hoogte werd gehouden over de besteling.

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Bedankt voor je beoordeling Elke, ik hoop dat de ontvanger er blij mee was!

Angela Koolhaas beoordeelde op 2018-08-03

Goede snelle levering en zelfs een extraatje erbij! Minpuntje is dat de fles conditioner die ik besteld had een wat oudere fles was en de verpakking vd fles was dan ook helemaal verkleurd.

Monique van Tuin beoordeelde op 2018-08-02

Fijne producten en snelle levering met vaak extra service, vriendelijk in contact en communicatie

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Dank je Monique voor je mooie en fijne beoordeling. Daar doen we het voor!

Thea Verhoogt beoordeelde op 2018-08-02

Zeer tevreden. Had mijn huisnummer verkeerd ingevoerd en kreeg zelfs op zaterdag een mail terug dat het in orde zou komen. En het kwam in orde.

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Thea, wat lief dat je een beoordeling achter laat. Fijn dat het allemaal op tijd is goedgekomen!

marie de boer beoordeelde op 2018-07-02

super snelle levering, top shampoo, ik ben fan..

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Fans kunnen we altijd gebruiken Marie! Mooie beoordeling, dankjewel!

Diana Korteweg beoordeelde op 2018-05-05

super snel en correct uitgevoerd

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Dat proberen we altijd na te streven. Bedankt voor je fijne beoordeling, Diana!

Roy beoordeelde op 2018-05-04

Zelfs bij de verzend verpakking is aan het milieu gedacht. TOP

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Dat is waar we voor staan, Roy. Bedankt voor je fijne beoordeling!

Paul Masselink beoordeelde op 2018-05-03

Had iets verkeerd besteld en eerd meteen hersteld. Mocht kiezen of geld terug of iets anders bestellen. Top service.

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Kan gebeuren natuurlijk, Paul. Geen probleem! Bedankt voor je fijne beoordeling!

JS beoordeelde op 2018-04-09

alles ging goed

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Dat is fijn om te lezen, JS. Bedankt voor je fijne beoordeling!

Marieke beoordeelde op 2018-04-02

Fijne producten, snel bezorgd

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Ah, dat is mooi om te horen, Marieke. Bedankt voor je fijne beoordeling!

J Martinus beoordeelde op 2018-04-01

Reactie van Pure HairCare Concepts:
We zijn natuurlijk altijd afhankelijk van het postorderbedrijf, maar dat is wat we nastreven.. voor 16.00 uur besteld, volgende werkdag in huis! Bedankt voor je fijne beoordeling, J Martinus!

Elisabeth Hofstede beoordeelde op 2018-02-03

Ik gebruik het al jaren, maar me kapper verkoop het niet meer. Dus heb ik het bij jullie besteld het zijn hele fijne producten.
En wat leuk die atentie erbij,dat kreeg ik niet bij de kapper zo zie je maar weer, ik blijf het zeker bij jullie kopen.

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Beste Elisabeth, bedankt voor je fijne beoordeling! Bij bestellingen vanaf € 50,- doen we sowieso altijd een kleinigheidje ;-)