Julianaweg 141U
1131DH Volendam

marie de boer beoordeelde op 2018-07-02

super snelle levering, top shampoo, ik ben fan..

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Fans kunnen we altijd gebruiken Marie! Mooie beoordeling, dankjewel!

Diana Korteweg beoordeelde op 2018-05-05

super snel en correct uitgevoerd

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Dat proberen we altijd na te streven. Bedankt voor je fijne beoordeling, Diana!

Roy beoordeelde op 2018-05-04

Zelfs bij de verzend verpakking is aan het milieu gedacht. TOP

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Dat is waar we voor staan, Roy. Bedankt voor je fijne beoordeling!

Paul Masselink beoordeelde op 2018-05-03

Had iets verkeerd besteld en eerd meteen hersteld. Mocht kiezen of geld terug of iets anders bestellen. Top service.

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Kan gebeuren natuurlijk, Paul. Geen probleem! Bedankt voor je fijne beoordeling!

JS beoordeelde op 2018-04-09

alles ging goed

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Dat is fijn om te lezen, JS. Bedankt voor je fijne beoordeling!

Marieke beoordeelde op 2018-04-02

Fijne producten, snel bezorgd

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Ah, dat is mooi om te horen, Marieke. Bedankt voor je fijne beoordeling!

J Martinus beoordeelde op 2018-04-01

Reactie van Pure HairCare Concepts:
We zijn natuurlijk altijd afhankelijk van het postorderbedrijf, maar dat is wat we nastreven.. voor 16.00 uur besteld, volgende werkdag in huis! Bedankt voor je fijne beoordeling, J Martinus!

Elisabeth Hofstede beoordeelde op 2018-02-03

Ik gebruik het al jaren, maar me kapper verkoop het niet meer. Dus heb ik het bij jullie besteld het zijn hele fijne producten.
En wat leuk die atentie erbij,dat kreeg ik niet bij de kapper zo zie je maar weer, ik blijf het zeker bij jullie kopen.

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Beste Elisabeth, bedankt voor je fijne beoordeling! Bij bestellingen vanaf € 50,- doen we sowieso altijd een kleinigheidje ;-)

Peet beoordeelde op 2018-02-03

Snel in huis met een leuk persoonlijk briefje en een presentje. Erg tevreden dankjulliewel!

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Peet, bedankt voor je fijne beoordeling!

Annemarie Schellekens beoordeelde op 2018-02-02

Snelle en goede levering in nette verpakking.
Leuk was een tester van een ander product geweest.

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Bedankt voor je fijne beoordeling Annemarie! Mocht je in de toekomst nog eens bestellen.. mag je in het opmerkingen-veld aangeven welke tester je al hebt ontvangen en dus niet meer wenst te ontvangen, dan denken wij met je mee. Groetjes Team O'right Nederland

Puck beoordeelde op 2018-01-04

Ten eerste geweldige producten! Website is overzichtelijk. Bestelling is snel geleverd.

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Dankje Puck, voor je fijne beoordeling!

Nelleke van Seijst beoordeelde op 2018-01-01

Prima producten. Eerst kocht ik ze via de kapper maar na verhuizing online. Snelle service, altijd bereid mee te denken... (keer naar vakantieadres gestuurd). Leuke attentie bij bestelling 😄

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Beste Nelleke, dankjewel voor je leuke beoordeling! We zijn inderdaad altijd bereid mee te denken, (bijna) niets is te gek ;-) Fijn dat je dat zo ervaren hebt.

Mina beoordeelde op 2017-12-28

Goede producten. Waar voor je geld. Mooi product ook, biologisch en goed voor het milieu!! Helemaal tevreden :)

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Beste Mina, wat een fijne beoordeling, dankjewel! Veel plezier van je aankoop!

Ruben beoordeelde op 2017-12-03

Snelle en correcte levering

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Bedankt voor deze fijne beoordeling, Ruben!

Marcel Faber beoordeelde op 2017-11-27

Goed product, snelle en correcte levering

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Dank je Marcel, voor je fijne reactie!

Ingrid beoordeelde op 2017-04-11

Heel tevreden de bestelling is snel geleverd en was piekfijn in orde

Reactie van Pure HairCare Concepts:
Top, dank je wel Ingrid. Wij blijven er hard aan werken om onze klanten tevreden te houden.

Team O'right