Julianaweg 141U
1131DH Volendam

Arianne Groenewald beoordeelde op 2019-03-23

Geweldige producten, supersnelle en adequate levering.

Jet vis beoordeelde op 2019-03-22

snel in huis prima service

Else Coffrie beoordeelde op 2019-03-22

Corrie Pasman beoordeelde op 2019-03-21

Reactie van Hairoright.nl:
Hoi Corrie, wat mooi dat je ons met 5 sterren beoordeeld. Zijn we echt blij mee!

Ria Ong-Menkveld beoordeelde op 2019-03-21

Correcte afhandeling en het product ziet er mooi uit!

Reactie van Hairoright.nl:
Beste Ria, wat fijn dat de afhandeling correct verliep, dat is zeker ons streven! Veel plezier met je producten!

Susanne van Iperen beoordeelde op 2019-03-21

Reactie van Hairoright.nl:
Beste Susanne, bedankt voor je fijne beoordeling!

Anoniem beoordeelde op 2019-03-19

Reactie van Hairoright.nl:
Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je 3 sterren hebt gegeven voor de verzendtijd, wat ons zegt dat dat je enigszins tegengevallen is. Wij leveren normaliter binnen 24 uur, dus zijn benieuwd naar wat jou niet bevallen is. Misschien wil je daar nog op terug komen? Dan horen wij het graag!

Joris Buurs beoordeelde op 2019-03-19

Reactie van Hairoright.nl:
Bedankt Joris, voor je fijne beoordeling!

Kristen Langereis beoordeelde op 2019-03-18

Reactie van Hairoright.nl:
Beste Kristen, bedankt voor je mooie beoordeling!

Nelleke van Seijst beoordeelde op 2019-03-17

Prima producten en wat een snelle service!

Reactie van Hairoright.nl:
Wat een fijne beoordeling Nelleke, daar doen we het tenslotte voor! Veel plezier van je producten gewenst!

pieter patje beoordeelde op 2019-03-17

Reactie van Hairoright.nl:
Beste Pieter, bedankt voor je mooie beoordeling!

Roy Dean beoordeelde op 2019-03-16

Reactie van Hairoright.nl:
Beste Roy, bedankt voor je mooie beoordeling!

Ewout Smits beoordeelde op 2019-03-16

Reactie van Hairoright.nl:
Beste Ewout, bedankt voor je mooie beoordeling!

Jeanette Vuurens beoordeelde op 2019-03-15

Reactie van Hairoright.nl:
Beste Jeanette, bedankt voor je mooie beoordeling!

Marcelle Pouwels beoordeelde op 2019-03-15

De levering was prima op tijd. Ik had kortingscodes gevonden, maar ze werkten allemaal niet. Waarom is dat?

Reactie van Hairoright.nl:
Hoi Marcelle, Bedankt voor je waardering van onze tijdige levering. Ik heb nog even naar je order gekeken en gezien dat er wel 25% korting is toegepast op je aankoop op je shampoo. Dus je hebt wel korting op je aankoop gehad. Of bedoelde je iets anders?

Carlo Broekmeulen beoordeelde op 2019-03-15

Reactie van Hairoright.nl:
Bedankt voor je mooie beoordeling Carlo.

M.E. Zotos beoordeelde op 2019-03-14

Prima verpakt, snel geleverd en duidelijke website

Reactie van Hairoright.nl:
Bedankt voor je positieve beoordeling van onze service en leveringen. Geniet van je aankoop.

Martine Vos beoordeelde op 2019-03-14

Reactie van Hairoright.nl:
Hoi Martine, Bedankt voor je mooie 5sterren beoordeling.

gerard hofman beoordeelde op 2019-03-14

Reactie van Hairoright.nl:
Hallo Gerard, Bedankt voor je mooie 5 sterren beoordeling.

Esther Borst-Limbeek beoordeelde op 2019-03-14

Reactie van Hairoright.nl:
Hoi Esther. We zijn blij met je mooie beoordeling. Geniet van je producten.