Julianaweg 141U
1131DH Volendam

Rose beoordeelde op 2019-07-13

Overzichtelijke website, ook snelle service. Super dat alle verpakkingen ed ook gerecycled zijn!

Reactie van Hairoright.nl:
Hoi Rose, Fiijn om te horen dat je onze inspanningen herkent en er zo positief over bent. het is niet altijd makkelijk en dan is zo'n steuntje in de rug altijd welkom.

petra wisman beoordeelde op 2019-07-12

nu.1.x.nieuwe.produkten.gebruikt.en.mijn.haar.voelt.al.veel.minder.droog

Reactie van Hairoright.nl:
Hoi Petra, wat fijn voor je dat je al direct resultaat voelt. Een mooie beoordeling is fijn nog fijner is als mensen blij zijn met de aangeschafte producten.

Nalin Van Santen beoordeelde op 2019-07-12

Hoi Nalin. Met zo'n mooie beoordeling zijn we altijd blij

esther steenhuis beoordeelde op 2019-07-11

Reactie van Hairoright.nl:
Hoi Esther. Bedankt voor je mooie beoordeling.

Monique Vervelde beoordeelde op 2019-07-11

S. Suvaal beoordeelde op 2019-07-11

Duidelijke website en makkelijk om een bestelling te plaatsen. Levering al de volgende dag.

Reactie van Hairoright.nl:
Bedankt voor je mooie beoordeling. We proberen altijd binnen 24 uur te leveren en zijn altijd blij als men dat waardeert!

Saskia de Fouw beoordeelde op 2019-07-11

Ad Zwart beoordeelde op 2019-07-11

Reactie van Hairoright.nl:
Bedankt Ad, voor je 5 sterren beoordeling daar worden we altijd blij van.

Vera Fonck beoordeelde op 2019-07-09

Ik had toch wat korting verwacht nu met de solden.

Reactie van Hairoright.nl:
Beste Vera, bedankt voor je beoordeling.
Wij doen inderdaad niet mee met landelijke uitverkoopacties.
Wél voeren wij een aantal keer per jaar aantrekkelijke kortingen door. En heb je onze actiepagina en koopjeshoek gecheckt? Daar hebben we op dit moment ook een aantal fijne acties lopen.
Daarnaast zijn er ook acties te vinden in onze eigen hairoright app!
Wil je geïnformeerd worden over ons laatste nieuws en aanbiedingen, schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief, dan zijn onze acties niet te missen!

Vivian van Opheusden beoordeelde op 2019-07-08

Reactie van Hairoright.nl:
Vivian, bedankt voor je 5 sterren beoordeling daar worden we altijd blij van!

Josephine Winkel beoordeelde op 2019-07-07

Reactie van Hairoright.nl:
Hoi Josephine, bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je ons waardeert.

Tarik Khanfous beoordeelde op 2019-07-06

Reactie van Hairoright.nl:
Bedankt voor je 5 sterren beoordeling daar doen we het voor!

Dianne Wimmenhove beoordeelde op 2019-07-05

Reactie van Hairoright.nl:
Beste Dianne, bedankt voor je 5 sterren beoordeling daar worden we altijd blij van :-)

Irma Noorbergen beoordeelde op 2019-07-04

Reactie van Hairoright.nl:
Hoi Irma. bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je ons waardeert.

Colette Nakken beoordeelde op 2019-07-04

clara av schurmans beoordeelde op 2019-07-01

heel tevreden snel en ook goed produkten

Reactie van Hairoright.nl:
Hoi Clara Bedankt voor je mooie beoordeling. We proberen altijd binnen 24 uur te leveren en zijn altijd blij als men dat waardeert.

Lucia Geurts beoordeelde op 2019-06-27

Top en altijd een extra cadeautje

Reactie van Hairoright.nl:
Hoi Lucia. Wij fijn dat je onze presentjes waardeert met een mooie review. We doen bij aankopen boven de 50€ altijd een aardigheidje erbij.

Baukje van Huizen beoordeelde op 2019-06-25

Wat ik heel vervelend vond was" ik had duidelijk aangegeven om het niet op zaterdag te bezorgen , dit ivm het dichtzijn van mijn praktijk.
Dus heel duidelijk aangegeven graag op maandag 24 juni ( niet zaterdag 22 juni) en dan wordt het toch op zaterdag bezorgd, ja dan sta je voor een dichte deur.
dan moet je weer naar een DHL winkel om het op te halen en dat kwam nu slecht uit.
Jammer....

Reactie van Hairoright.nl:
Is erg vervelend Baukje en onze excuses daarvoor. Omdat zaterdags en zondags DHL geen pakketten ophaalt hebben wij het met de laatste zending van vrijdag verzonden zodat het in ieder geval maandag bij je zou zijn. We hebben helaas geen invloed op onze koerier anders dat deze altijd de instructie heeft zo snel als mogelijk te leveren. Dit keer deed hij dat wel heel snel. Mocht je toekomstig niet op je thuisadres aanwezig zijn dan kun je ook altijd een adres opgeven waar je die dag bent. Dan kun je het lekker op je werk bv laten afleveren. We hopen in ieder geval dat je tevreden bent jouw bestelde producten.

Henriette Boven beoordeelde op 2019-06-24

Reactie van Hairoright.nl:
Bedankt voor je mooie 5 sterren beoordeling. Zijn we altijd blij mee.

Jack Shearman beoordeelde op 2019-06-22

Heel tevreden,het pakketje kwam al heel snel! Had ik het volgen dag in huis. Dank je wel voor het gratis haarolie.

Reactie van Hairoright.nl:
We proberen altijd te verrassen. Bestellingen van 50€ en meer stoppen we altijd iets leuks erbij.