Julianaweg 141U
1131DH Volendam

Karin beoordeelde op 2019-09-14

Duidelijke website, snelle levering. Prima!

Nele Verbeke beoordeelde op 2019-09-14

Birgitte Poppelier-Geelen beoordeelde op 2019-09-13

Je hebt niet zoveel nodig om het haar goed te laten zitten. We;l aan de prijzige kant

Carlo Broekmeulen beoordeelde op 2019-09-12

Snelle service uitstekende producten

Louisa Balestracci beoordeelde op 2019-09-09

Anke Meulendijks beoordeelde op 2019-09-08

Shalika Srivastava beoordeelde op 2019-09-08

Super delivery , great products.

Maartje van Meijel beoordeelde op 2019-09-07

Snel geleverd en goed verpakt. Leuk dat er een extra product werd bijgedaan.

Joanna Osadnik beoordeelde op 2019-09-07

Omar Hamouti beoordeelde op 2019-09-05

Reactie van Hairoright.nl:
Bedankt Omar, voor je fijne beoordeling!

Remco Taal beoordeelde op 2019-09-05

Reactie van Hairoright.nl:
Bedankt voor je mooie beoordeling Remco!

Astrid beoordeelde op 2019-09-05

Ben tevreden. Bestelling wordt op tijd afgeleverd en je wordt steeds op de hoogte gehouden.

Reactie van Hairoright.nl:
Ah fijn Astrid, dat is goed om te horen. Bedankt voor je fijne beoordeling!

A Oort beoordeelde op 2019-09-04

Reactie van Hairoright.nl:
Bedankt voor je beoordeling! Hopelijk zien we je binnenkort terug met gebruik van je aangeboden kortingscode!

Martine Vos beoordeelde op 2019-09-02

Hoi Marine

Alexander van Riel beoordeelde op 2019-09-02

Hoi Alexander

josee Kruip - van den Heuij beoordeelde op 2019-09-01

Hoi Josee

R.A. Berends beoordeelde op 2019-08-31

Binnen 24 uur in huis verhaal klopt van geen kant....

Reactie van Hairoright.nl:
Allereerst onze excuses dat het pakketje verlaat is bezorgd. Ik heb nog even gekeken wat er gebeurd is omdat wij er meestal voor zorgen dat onze producten binnen 24 uur is geleverd. Uw bestelling is vrijdagmiddag om half 2 bij ons binnengekomen. Normaal gesproken kan deze dan nog met de koerier van 2 uur mee maar door vertraging in de afhandeling heeft deze net de koerier gemist waardoor uw pakketje vrijdagmiddags pas maandagochtend is verzonden. Daarna heeft de bezorger er 2 dagen ipv 1 dag over gedaan om het bij u af te leveren. Ik begrijp uw irritatie maar wil u graag uitleggen dat dit echt een uitzondering was. Om u voor de volgende keer te overtuigen dat we wel binnen 24 uur leveren biedt ik u aan om uw volgende bestelling zonder bezorgkosten te bestellen. Ik zal u hiervoor nog een mail toesturen.

Sabine Juergens beoordeelde op 2019-08-31

Hoi Sabine

Bedankt voor je positieve review

Cora Van der Sluis beoordeelde op 2019-08-30

Hoi Cora

Bedankt voor je positieve review

Maartje Cobussen beoordeelde op 2019-08-29

Hoi Maartje