Simon Vestdijksingel 94

Anthony Leach beoordeelde op 2018-09-26

Great service, thanks!

Robert Engels beoordeelde op 2018-09-24

Fantastische high-end audiokabels.
Prijskwaliteit is super te noemen..
En de service is ook uitmuntend...

Rudi beoordeelde op 2018-08-20

Na de nano pen nu een Interlink aangeschaft. Sterker nog, Puercable heeft een speciale editie voor me gemaakt die normaal niet geleverd wordt. Wat een service! Het resultaat is prachtig en klinkt nog beter dan ik had gehoopt. De breedte in het stereobeeld is schitterend en ook de hoeveelheid detail is super. Het klinkt echt heel natuurlijk. Ik luister veel kamermuziek en koor muziek. Super lastig qua ruimte galm. Dat doet deze Interlink super. Echt tevreden.

alexander weisscher beoordeelde op 2018-07-31

Helemaal toppy.

Remco Elshout beoordeelde op 2018-07-17

Zowel in prestaties als in uiterlijk een top merk.

Ruud beoordeelde op 2018-07-10

De service is grandioos. Ik heb vooraf contact gehad met Koen en dat was positief, snel en kundig. Het product zelf, de nano enhancer, is even wennen. Veel meer ruimte informatie. Dat is super. Qua klank karakter is er wat 'zilver' bijgekomen. De body van instrumenten en stemmen is wat afgenomen. Maar het is nu nog de eerste paar uur inspelen en als ik steeds zo even binnenloop in de ruimte waar de set staat hoor je de rust terug komen. Met veel meer detail in het hoog en de ruimte. Komt vast goed.
Ruime dat later toegevoegd: het komt inderdaad goed. Eerst klinkt het alsof al het kleins super makkelijk doorkomt, maar het laag wat gedempt wordt. Net als bij een nieuwe stroomkabel en aantal uren laten inbranden en het detail blijft, maar body en laag komen terug. Ja, mooi.

alexander weisscher beoordeelde op 2018-07-07

Er wordt de tijd voor je genomen. Echt super

Rob van der Velden beoordeelde op 2018-07-01

Perfect

Atta van Westreenen beoordeelde op 2018-06-08

Goed product, levering conform belofte.

Rob Wildenbeest beoordeelde op 2018-06-06

Prima service en uitstelde producten.

Lukas van der Sterren beoordeelde op 2018-05-13

Beste, waarom nog niet uitstekend? Moet nog ingespeeld worden,vandaar. Zeer preciese, natuurgetrouwe kabel. In het hoog en mid erg nauwkeurig,laag ( tot hier toe) iets minder diep dan bv.een wireworld eclips 7, maar gedetailleerder dan laatstgenoemde. Zeer ruimtelijke klank, maar blijft neutraal-natuurlijk.
Alles hangt ook af van de opnamen. Interlink is aangesloten tss. Luxman D-06 in de esoteric F 05.
En dan aangesloten met de purecable,nano cayenne, aangesloten aan de beste speaker ooit:De ilumnia magister. Heerlijk genieten!!.... en de muziek beleven!!!! Lukas

Lukas van der Sterren beoordeelde op 2018-05-07

Stemmen,zeer zuiver,alle instrumenten op zijn plaats. Holografische indruk. Zeer detailrijk. Een top-kabel. Proficiat! Ben blij jullie te hebben leren kennen. Het resultaat is schitterend! Past perfect bij de ilumnia magister.

Alex beoordeelde op 2018-05-05

Ging prima allemaal

R.A. Kuiper beoordeelde op 2018-04-15

Smells levering. Kabel mooi afgewerkt.

Marnix Morsink beoordeelde op 2018-03-07

Goede stevige luidspreker pluggen met dubbele bevestigingschroeven.

Obbe de Roos beoordeelde op 2018-02-18

Geweldig ruimtelijk geluid, veel details, kwaliteit/prijsverhoudign heel goed!

Obbe de Roos beoordeelde op 2018-01-29

De kabels bevallen uitstekend! Meer details, daardoor meer diepte en ruimte. Prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend. Zien er ook nog eens heel mooi uit. Contact met de eigenaar was heel prettig en service heel goed!

Johan Peters beoordeelde op 2018-01-16

Zeer goede communicatie, klantvriendelijk, flexibel en stipt alle beloftes nagekomen.

Ieberich de Klein beoordeelde op 2018-01-11

Bedankt voor de vlotte levering tweede NetAG!

Ieberich de Klein beoordeelde op 2018-01-05

Niet te missen netAG CAT7 geweldige afwerking en erg goede prijs/kwaliteit.