Middenstraat 1a
KvK 60112093

Marijke beoordeelde op 2017-09-22

De bestelling vlot ontvangen

P. Bok beoordeelde op 2017-09-19

De bestelling kwam al de tweede dag aan, was goed verpakt en goed verzorgd.

Frans Wouts beoordeelde op 2017-09-17

Snelle, accurate levering en ook indien er iets door de besteller fout is gedaan dan corrigeert het bedrijf supersnel.

Chantalle beoordeelde op 2017-09-14

Snelle service en zeer goede communicatie naar klant toe.

Sarai beoordeelde op 2017-09-13

snelle levering en goede producten

Rolf beoordeelde op 2017-09-11

Bestelling had ook in een envelop gepast, naar nee klein flesje in grote doos en dan op de post wachten?!

Jack beoordeelde op 2017-09-08

Snelle levering, alleen verzendkosten te duur. Een groot pakket voor 2 kleine zakjes kruiden. Kan ook met brievenbuspost mee.

Elisabet beoordeelde op 2017-09-04

Ik heb het prima gekregen en supersnel. het was mijn eerste bestelling bij Puur & Kracht en ik zou het zeker herhalen (en aanraden). Top!

Tessa beoordeelde op 2017-08-28

Heel tevreden, ik heb verschillende kruiden dinsdag 22 augustus besteld en kreeg de producten zaterdag 26 augustus geleverd. De levering had wat vertraging opgelopen wegens het niet op voorraad hebben van bepaalde kruiden, maar was hierover geïnformeerd en ondervond geen verdere problemen. Ga zeker nog bestellen!

Phine Berghuijs beoordeelde op 2017-08-19

Goede producten en zeer snelle levering! Aanrader!

M. Koetsier beoordeelde op 2017-08-19

goed geholpen aan de telefoon en bestelling volgende dag albinnen

H. R. beoordeelde op 2017-08-18

Prima winkel. Snel en correct.

N. H. beoordeelde op 2017-08-17

Prima.

Didier Van de Vyver beoordeelde op 2017-08-14

Goed en snel, zoals beschreven.

Piet Duivenvoorden beoordeelde op 2017-08-14

De bestelling die ik geplaatst had ik binnen 3 dagen in huis,het was keurig verpakt,ik ben zeer tevreden

KdB beoordeelde op 2017-08-11

b.linde beoordeelde op 2017-08-11

goed spul leuke aanbieding

Peter Brüseke beoordeelde op 2017-07-25

Die Lieferung erfolgte sehr schnell. Die Bestellung war völlig unkompliziert, auch für mich als Ausländer.

Petra beoordeelde op 2017-07-24

Gewoon goed

Jan Heyvaerts beoordeelde op 2017-07-24

Donderdag middag van in België bestelling geplaatst. Dag nadien was Belgische nationale feestdag. Groot was mijn verwondering toen ik zag dat mijn bestelling op zaterdag geleverd ging worden. Achteraf pas beseft dat ik vergeten was om nog een product te bestellen. Zal voor een volgende keer zijn.