Middenstraat 1a
1381 XA Weesp

KvK 60112093

Keukenprinses zei op 2017-05-21

Zeer snelle levering. Ook naar het buitenland. Goede klantenservice met informatie over de verwachte levertijd.

Marcel Overdijk zei op 2017-05-10

Snel, netjes verpakt, en exact zoals vermeld op de website.

Riet Coppus zei op 2017-05-09

Voor weinig geld besteld en heel erg haar best voor ons gedaan en gratis theeriet

N zei op 2017-05-05

Wat ik jammer vind is dat er bij de bestelling eerst niets staat aan verzendkosten, maar bij de betaling komen ze er ineens bij.

Alina zei op 2017-04-25

Very good service. Always happy with the products I receive and use.

Diana van Halen zei op 2017-04-14

Vlotte levering , ik ben erg tevreden.

Gerrit Franken zei op 2017-04-13

Ben altijd tevreden over de kruiden van Puur en Kracht

Anne-Cathy Pfeiffer zei op 2017-04-01

Snel geleverd!

Hedwig Van Aert zei op 2017-03-27

Besteld,betaald ,geleverd op korte tijd.

Erik noordenbos zei op 2017-03-24

Alles ok.!!

Ida zei op 2017-03-20

Keurig gebeld, dat het bestelde artikel niet direct leverbaar was. Ondanks dat toch met enkele dagen geleverd. Top

Anoniem zei op 2017-03-17

Goede en snelle service
Ook naar het buitenland

andre zei op 2017-03-14

Ben zeer tevreden over Puur & Kracht. Ook al was iets niet op voorraad heeft men daar snel en veelvuldig over gecommuniceerd en mij voortdurend op de hoogte gehouden. Dit heb ik als zeer prettig ervaren omdat je dan als consument steeds weet hoe de status van je bestelling is.

R. zei op 2017-03-13

Moest er even opwachten maar werd meteen gebeld en de bestelling is nu afgeleverd. Zeer aangename omgang met klant en alles kwam perfect in orde aan.

Luc GFG Vanherreweghe zei op 2017-03-11

prima producten, groot aanbod, stevige verpakking, snel geleverd, absolute aanrader

Diane Devroey zei op 2017-03-02

Wat de levering betreft uitstekend
Het product kan ik nog niet beoordelen aangezien ik het pas over enkele dagen zal beginnen gebruiken mijn oude voorraad van een andere leverancier die 3x zo duur was is nog niet op

m born zei op 2017-02-13

Als er iets niet voorradig is stellen ze je gelijk op de hoogte goede service iets nabestllen en met eerdere bestelling mee layen sturen is geen probleem