Grote Houtweg 160
1944HJ Beverwijk

8,9

Ilse beoordeelde op 2019-01-14

Uitstekende en snelle service!

Annegré de Boer beoordeelde op 2018-12-22

Tevreden, snel binnen

Linda van Es beoordeelde op 2018-12-20

Na enkele weken nog de bestelling niet ontvangen. Gebeld, ingesproken, geen reactie. Zeer jammer!! Net weer gemaild, krijg je de standaard reactie dat ze in het weekend geniet van haar gezinnetje. Het is vandaag donderdag. Zeer slecht, ze kan mijn geld terugstorten.

Anke Jasper beoordeelde op 2018-12-14

Snelle verzending en nog n leuk presentje en handgeschreven kaartje erbij! Aangenaam verrast door Puur eigenwijs!

Lenny beoordeelde op 2018-12-14

4 dingen besteld, 1 gekregen.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-13

Goede snelle service

Bianca van Garderen beoordeelde op 2018-12-13

Na 2.5 weken en veel zeuren eindelijk deel bestelling binnen en overig bedrag teruggekregen...dit heeft heel wat onbeantwoorde mailtjes gekost...
Bestel er niet meer...

Panter beoordeelde op 2018-12-13

Black friday deal, heeft bijna 3 weken geduurd,
Geen communicatie uiteindelijk gebeld zou woensdag’s echt binnen zijn en werd uiteindelijk dinsdag, miet erg maar communiceer met de klant dat verminderd irritatie.
Eerdere bestellingen wel goed gegaan

Petra beoordeelde op 2018-12-06

Snelle levering en goede service.

Bianca van Garderen beoordeelde op 2018-12-01

1e bestelling kwam niet snel maar was netjes en kreeg een verzendbevestiging zodat ik wist dat het eraan kwam...nu de 2e bestelling....
Na meer dan een week nog steeds geen verzendbevestiging en krijg geen reacties op mijn mailtjes. Ik hoop niet dat ik nu niks meer krijg en mijn 81 euro kwijt ben...wat ik wel weet is dat ik hier niet meer ga bestellen....jammer want het is een leuke website

Esther Schoenmakers beoordeelde op 2018-11-30

Fijne website,snelle levering
Dankjewel

Ellen van Rietschoten beoordeelde op 2018-11-30

Alles altijd netjes en verzorgd. Leuk presentje. Fijne webshop.

A. Born beoordeelde op 2018-11-30

Netjes geholpen, goed afgehandeld.
Helaas wel een broek die ik besteld had niet gekregen. Stond wel op website als te koop maar bleek toch uitverkocht. Netjes geld teruggekregen en andere broek wel gehad. Duurde ivm post wel langer voordat het er was. Door black friday was alle post vertraagd. Je kunt hier prima veilig iets kopen.

Nele beoordeelde op 2018-11-28

Broekje besteld, na week nog niet binnen. Gebeld en broekje moest ergens andere vandaag komen. Ik zou snel wat horen. Zondag gemaild want ik hoorde niks. Geen reactie.. dinsdag gebeld en ik zou smiddags terug gebeld worden want eigenaresse zat ik de auto. Smiddags nike gehoord...woensdag hele dag geprobeerd te bellen en 2 voicemails ingesproken. Helaas niks meer gehoord. Waardeloze service dus. Gelukkig heb ik met afterpay betaald..

Karin Van Mil beoordeelde op 2018-11-27

Goede prijs en snelle levering. Ik kende deze webwinkel nog niet, maar verwacht hier zeker nog een keer iets te kopen

Monique Van Iersel beoordeelde op 2018-11-21

9-11 een shirtje en haarband besteld. Het shirtje bleek niet meer voorradig, kan gebeuren, maar kreeg pas 4-5 dagen later mail hierover. Haarband zou alsnog opgestuurd worden en geld shirtje geretourneerd. Tot op heden, 12 dagen later, geen haarband ontvangen en nog geen geld terug.

Linda Kleinjan beoordeelde op 2018-11-19

Prima levering, niet snel maar wel netjes

Rianne Jansen- de Noo beoordeelde op 2018-11-15

prima levering!

Bianca van Garderen beoordeelde op 2018-11-14

Etjes verzonden...mooie kleertjes....prima zo!

Annelies Desseyn beoordeelde op 2018-11-12

Kleertje in perfecte staat geleverd. Goede communicatie.