Grote Houtweg 160

9,0

Rianne Jansen- de Noo beoordeelde op 2018-11-15

prima levering!

Bianca van Garderen beoordeelde op 2018-11-14

Etjes verzonden...mooie kleertjes....prima zo!

Annelies Desseyn beoordeelde op 2018-11-12

Kleertje in perfecte staat geleverd. Goede communicatie.

Alies Geerligs beoordeelde op 2018-11-12

Ontzettende goede service, leuk presentje bij de aankoop gekregen. Snelle reactie op de mail. Wanneer iets niet op voorraad is laten ze dat gelijk weten.

Leonie Herrewijn beoordeelde op 2018-11-11

Goede service, mooi ingepakt en kortingscode bij aflevering!

Barbara Gawryszczak beoordeelde op 2018-11-11

Mooie collectie,snelle levering.

Willem Lubberts beoordeelde op 2018-11-10

Super service vriendelijk personeel super verpakt met kados leuke kaart er bij wat wil je nog meer top

Shanna Schudde beoordeelde op 2018-11-09

Hele goeie service!! En een leuk cadeautje bij de bestelling! Bedankt!!

Chantal Van der blom beoordeelde op 2018-10-26

Op de site stond snelle levertje heb 1,5 week moeten wachten op mijn pakketje.

Joanne beoordeelde op 2018-09-13

Bestelling wel geleverd, duurde wel even, maar vond ik niet erg. De bestelling was alleen niet compleet. Een pet was niet geleverd, dat werd door puureigenwijs ook erkend, en zou gecrediteerd worden. Geld is alleen nooit teruggestort.
Hier inmiddels al 5 berichtjes over gestuurd. Het gaat om een klein bedrag van €6, maar voor mij vooral om het idee dat ik het niet netjes vind. Na 2 maanden heb ik mijn geld dus (nog) niet retour. Zal vast ook niet meer gebeuren. In de tussentijd wordt wel de site steeds bijgewerkt met nieuwe artikelen, maar de klantenservice is dus niet best.

Monique Schardijn beoordeelde op 2018-09-11

Prima levering en uitstekende communicatie. Ik had een maat te groot besteld en kon dit gelukkig nog herstellen.

Ilse De Ras beoordeelde op 2018-08-19

Ik heb nu al 2x moeten mailen over waar mijn bestellingen blijven. Heb 2 weken gewacht en nu ook nog vertraging met de post. Er is wel steeds een goede reden voor maar ik zou het fijn vinden daar dan zelf bericht over te ontvangen. Ik bestel er verder graag ivm de service mbt verzendkosten en afterpay mogelijkheid.

Joyce beoordeelde op 2018-08-18

Duidelijk site, snelle en nette levering.

Nadine beoordeelde op 2018-08-13

Het was fijn geweest wat meer info te krijgen over de afwijkende levertijd. Daarnaast moet een deel nog geleverd worden.

Miranda Buitenhuis beoordeelde op 2018-08-06

Alles netjes, alleen jammer dat er sokken niet op voorraad waren terwijl dit volgens op de site wel zo was.

Marieke beoordeelde op 2018-07-20

Op zaterdag een bestelling geplaatst, maar een week later nog altijd niet ontvangen. Ook op de mail die ik verzonden had geen reactie. Omdat ik het jurkje nog niet had ontvangen op het moment dat ik het nodig had, heb ik de bestelling geannuleerd. Na mijn annulering is het jurkje toch nog verzonden waardoor ik de verzendkosten voor het retourneren kan betalen.

Marjolijn Meijer beoordeelde op 2018-07-15

10 dagen moeten wachten op mijn bestelling. Toen ik na een week mailde wanneer ik mijn bestelling kon verwachten werd verteld dat ze hier op terug zouden komen. Nooit meer wat gehoord, pakket werd ineens bezorgd.

Geerke beoordeelde op 2018-07-13

Late levering ...bestelling niet compleet ...
Geen reactie op mail en privé bericht via de Facebook..

Manon Blankenvoort beoordeelde op 2018-06-15

heel blij met de goede en snelle levering.

L.C. Switzer Switzer beoordeelde op 2018-06-14

Snelle levering! Mooie korting, beter dan bij andere webshops!