Grote Houtweg 160
1944HJ Beverwijk

9,1

Marjolijn Meijer beoordeelde op 2018-07-15

10 dagen moeten wachten op mijn bestelling. Toen ik na een week mailde wanneer ik mijn bestelling kon verwachten werd verteld dat ze hier op terug zouden komen. Nooit meer wat gehoord, pakket werd ineens bezorgd.

Manon Blankenvoort beoordeelde op 2018-06-15

heel blij met de goede en snelle levering.

L.C. Switzer Switzer beoordeelde op 2018-06-14

Snelle levering! Mooie korting, beter dan bij andere webshops!

Melanie Van VelZen beoordeelde op 2018-06-12

Zeer snelle levering.

Susan Vosse beoordeelde op 2018-06-12

Snel binnen, leuke spullen. Bestel vaak bij puureigenwijs, altijd goed!

Jeannine Schoonhoven beoordeelde op 2018-06-10

Prima service!!!!

Marjolein Both beoordeelde op 2018-06-07

Leuke collectie, snelle levering

Denise beoordeelde op 2018-06-07

Snelle levering en geen verzendkosten.

Marina Verbij beoordeelde op 2018-06-07

Heel tevreden! Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden per mail over de verzending van het pakket.

Kim Uitendaal beoordeelde op 2018-06-04

Snelle levering en mooie kleding.

Jose Zwaan beoordeelde op 2018-05-31

Heel tevreden, super service en snelle levering!

Natasja Geyteman beoordeelde op 2018-05-31

Top webshop

Charlie Makkinje beoordeelde op 2018-05-31

Snel geleverd en alles in orde !

Rianne De weerd beoordeelde op 2018-05-27

Super snelle levering

Cbc Gijzen beoordeelde op 2018-05-26

Snel geleverd, goed contact en een super mooie ninni vi sleutelhanger cadeau gekregen bij mijn bestelling.

Dorothee Verhoeven beoordeelde op 2018-05-26

Snel in huis, netjes verpakt!

J Eelkema beoordeelde op 2018-05-20

Super tevreden! Top service. En een snelle afwikkeling. Ik zal hier zeker vaker bestellen!!!

Frederique Dankloff beoordeelde op 2018-05-07

Een maand geleden een set (jurk + legging) besteld. De helft maar ontvangen. Na meerdere pogingen om te informeren wanneer de rest zou volgen nog steeds niets ontvangen, ook mijn geld word niet terug gestort.
Per mail word er niet gereageerd en per Facebook prive: bericht pas na meerdere berichten.

Floor beoordeelde op 2018-05-03

Begin maart 2 quapi setjes voor mijn zoontjes besteld. Er liep een actie dat je er een bijpassende quapi pet bij zou krijgen. De setjes werden na 5 dagen geleverd maar er zat geen pet bij. Gemaild met Tamara en de pet was nog niet uitgeleverd. Enkele weken later weer gemaild toen was de pet opeens helemaal niet leverbaar en daarom mocht ik een andere quapi pet kiezen en deze zou opgestuurd worden.
Inmiddels zijn we 2 maanden verder en heb ik nog steeds geen pet ontvangen! Er wordt ook niet meer op mijn mailtjes gereageerd en telefonisch kan ik Tamara ook niet bereiken. Als dit de manier is waarop er met klanten omgegaan wordt weerhoudt mij dit om hier nog een keer te bestellen.

Floor beoordeelde op 2018-04-26

Op 9 maart 2 quapi polo’s en 2 korte broeken en een skurk shirtje besteld. Bij de quapi kleding liep een actie dat je bij besteding van 70 euro een bijpassende pet zou krijgen. Op 16 maart m’n bestelling ontvangen maar zonder pet.
Een mailtje gestuurd waar snel reactie op kwam dat de petten nog niet uitgeleverd waren en dat hij nagezonden zou worden.
Op 8 april heb ik zelf opnieuw gemaild of de pet misschien al binnen was. Wederom snel antwoord, de pet werd helemaal niet uitgeleverd dus ik mocht tussen de 2 andere quapi petten kiezen. Deze zou opgestuurd worden.
Tot op heden hebben we echter geen pet ontvangen en er wordt ook niet meer gereageerd op mijn mailtjes. Bij bellen kreeg ik direct de voicemail.
Op 9 maart besteld en op 26 april zit ik nog steeds te wachten en kan geen contact meer krijgen.
Ik vind dit erg jammer, dit zorgt ervoor dat ik in het vervolg ergens anders online zal winkelen.