Grote Houtweg 160
1944HJ Beverwijk

9,0

Monique Schardijn beoordeelde op 2018-09-11

Prima levering en uitstekende communicatie. Ik had een maat te groot besteld en kon dit gelukkig nog herstellen.

Ilse De Ras beoordeelde op 2018-08-19

Ik heb nu al 2x moeten mailen over waar mijn bestellingen blijven. Heb 2 weken gewacht en nu ook nog vertraging met de post. Er is wel steeds een goede reden voor maar ik zou het fijn vinden daar dan zelf bericht over te ontvangen. Ik bestel er verder graag ivm de service mbt verzendkosten en afterpay mogelijkheid.

Joyce beoordeelde op 2018-08-18

Duidelijk site, snelle en nette levering.

Nadine beoordeelde op 2018-08-13

Het was fijn geweest wat meer info te krijgen over de afwijkende levertijd. Daarnaast moet een deel nog geleverd worden.

Miranda Buitenhuis beoordeelde op 2018-08-06

Alles netjes, alleen jammer dat er sokken niet op voorraad waren terwijl dit volgens op de site wel zo was.

Marieke beoordeelde op 2018-07-20

Op zaterdag een bestelling geplaatst, maar een week later nog altijd niet ontvangen. Ook op de mail die ik verzonden had geen reactie. Omdat ik het jurkje nog niet had ontvangen op het moment dat ik het nodig had, heb ik de bestelling geannuleerd. Na mijn annulering is het jurkje toch nog verzonden waardoor ik de verzendkosten voor het retourneren kan betalen.

Marjolijn Meijer beoordeelde op 2018-07-15

10 dagen moeten wachten op mijn bestelling. Toen ik na een week mailde wanneer ik mijn bestelling kon verwachten werd verteld dat ze hier op terug zouden komen. Nooit meer wat gehoord, pakket werd ineens bezorgd.

Geerke beoordeelde op 2018-07-13

Late levering ...bestelling niet compleet ...
Geen reactie op mail en privé bericht via de Facebook..

Manon Blankenvoort beoordeelde op 2018-06-15

heel blij met de goede en snelle levering.

L.C. Switzer Switzer beoordeelde op 2018-06-14

Snelle levering! Mooie korting, beter dan bij andere webshops!

Melanie Van VelZen beoordeelde op 2018-06-12

Zeer snelle levering.

Susan Vosse beoordeelde op 2018-06-12

Snel binnen, leuke spullen. Bestel vaak bij puureigenwijs, altijd goed!

Jeannine Schoonhoven beoordeelde op 2018-06-10

Prima service!!!!

Marjolein Both beoordeelde op 2018-06-07

Leuke collectie, snelle levering

Denise beoordeelde op 2018-06-07

Snelle levering en geen verzendkosten.

Marina Verbij beoordeelde op 2018-06-07

Heel tevreden! Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden per mail over de verzending van het pakket.

Kim Uitendaal beoordeelde op 2018-06-04

Snelle levering en mooie kleding.

Jose Zwaan beoordeelde op 2018-05-31

Heel tevreden, super service en snelle levering!

Natasja Geyteman beoordeelde op 2018-05-31

Top webshop

Charlie Makkinje beoordeelde op 2018-05-31

Snel geleverd en alles in orde !