Lampertskaul 15

Vlotte bestelling en levering

Anoniem beoordeelde op 2019-02-09

Anoniem beoordeelde op 2019-02-06

Marjon beoordeelde op 2019-02-06

Snel binnen en antwoord op mijn vraag gehad!

Gracienne Corthals beoordeelde op 2019-02-06

Ben er heel tevreden over , wat langer onderweg maar dat is het heel zeker waard , het is heel goedkoop .

Anoniem beoordeelde op 2019-02-04

Inge Buchner beoordeelde op 2019-02-04

Goede klantenservice, ik ben erg tevreden.

Anoniem beoordeelde op 2019-02-03

Pieter beoordeelde op 2019-02-02

Snel oplader gekocht. Levering was vlot en product netjes verpakt. Prima.

Wilmaankersmit@hotmail.nl beoordeelde op 2019-02-01

Zeer tevreden .Het was de eerste keer dat ik vertelde ,en had het verkeerd gedaan ,maar na telefonisch contact wat overigens naar tevredenheid verliep ,lukte het wel en had mijn bestelling na 2 dagen in huis. Heerlijke zeepgeuren ,en ga er nog meer bestellen, dus een zeer tevreden klant!๐Ÿ‘๐Ÿผ

Anoniem beoordeelde op 2019-01-29

Anoniem beoordeelde op 2019-01-29

Reactie van QP international SARL:
Beste heer/mevrouw Leseman, zou u ons willen melden waarom u ons negatief beoordeelt? U heeft afgelopen zaterdag uw bestelling ontvangen en ons is niets bekend over een eventuele klacht. Zowel telefonisch als schriftelijk hebben wij geen reactie van u ontvangen. Graag ontvang ik deze alsnog, zodat ik inhoudelijk kan reageren. Met vriendelijke groeten, Monique de With

Anoniem beoordeelde op 2019-01-24

Albert Veijer beoordeelde op 2019-01-22

Snel en goed verpakt geleverd. Alles klopte.

Nicoleth Weyers beoordeelde op 2019-01-22

Snelle levering goed overzicht

Veronique beoordeelde op 2019-01-18

Goede en snelle levering, prima producten ๐Ÿ‘๐Ÿป

sfxlouke Spigt beoordeelde op 2019-01-14

precies wat ik zoek, prima prijs en lekker snel thuisbezorgd

Anoniem beoordeelde op 2019-01-14