Lampertskaul 15

Anoniem beoordeelde op 2019-08-19

S.Sanders beoordeelde op 2019-08-19

Snel en prima verzorgd!

Cornelis beoordeelde op 2019-08-16

Snelle bezorging, prima verpakt zal dit adres bij iedereen aanbevelen.

Daniëlle beoordeelde op 2019-08-16

11,5 kilo zeep besteld en nog wat extra geurtjes. De zeep kwam in een zeer grote bak, welke nog niet eens tot de helft gevuld was. Had graag een meer passendere bak gehad voor de zeep. Tevens lagen de geurtjes in een plastic zakje in de bak. Ook dit vind ik niet heel handig. Verder tevreden over de geleverde producten.

Reactie van QP international SARL:
De emmer die gebruikt wordt Daniƫlle is waar wij onze bulk zeep in aangeleverd krijgen. Dit is een super degelijke emmer die meer dan 1 leven verdient, daar hergebruiken wij deze door 11,5 kilo zeep in te doen.

Als hij leeg is kan jij de emmer een 3e leven geven door het bijvoorbeeld als opberg emmer te gebruiken. Zeer handig omdat hij stof en ongedierte dicht is.

Op deze manier gaan we zuinig om met grondstoffen.

Anoniem beoordeelde op 2019-08-16

Anoniem beoordeelde op 2019-08-16

Harry beoordeelde op 2019-08-11

Service en klantvriendelijkheid is TOP!

Henna beoordeelde op 2019-08-07

Ik ben erg tevreden, zowel over de informatie gegeven via de telefoon, alsook de snelheid waarmee mijn bestelde produkten werden afgeleverd. En vooral over de produkten zelf. Heerlijk ruikend.

Anoniem beoordeelde op 2019-08-06

Caroline Koenders beoordeelde op 2019-08-06

Ik ben tevreden over de producten en de service. Het enige puntje is dat het verzenden een paar dagen heeft geduurd. Het is niet zo; vandaag besteld, morgen in huis.

Reactie van QP international SARL:
Verzendkosten zijn een enorme kostenpost voor een internet winkel Caroline, de klant wil het liefst niets betalen en de post verhoogd de tarieven elk jaar met een 5% (en soms meer).

Daarnaast zijn er transport kosten om de pakjes daadwerkelijk in het land van de klant te krijgen. Ook deze kosten worden elk jaar hoger onder andere door de stijgende diesel, lonen & km heffing.

Daarom is er 2 keer per week transport naar Nederland toe, op maandag en op donderdag. Als je op donderdag ochtend besteld heb je de goederen vrijdag binnen, bestel je later dan mis je dat transport en ga je met de volgende mee en dan kan het een paar dagen duren.

De levertijd is dus erg afhankelijk van het tijdstip waarop je besteld, bij de faq zie je dat overigens netjes vermeld staan.

Esmay beoordeelde op 2019-08-03

Had het snel in huis, artikelen zoals verwacht

Anoniem beoordeelde op 2019-08-01

Peter beoordeelde op 2019-07-31

Heel tevreden goed geleverd

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

carola beoordeelde op 2019-07-29

omschrijving zegt silleconen rubber om mallen te gieten, blijkt nu na gebruik niet geschikt te zijn voor epoxy, dat staat er dus niet bij. staat alleen niet geschikt voor voedsel.

Reactie van QP international SARL:
Beetje rare redenering: er staat heel veel niet bij wat niet kan. Benzine en siliconen gaat ook niet goed, sliconen in siliconen gieten werkt ook niet zonder bescherming van Polyvinylalcohol.

Het lijkt mij verstandig voordat je met iets begint even te verdiepen in het product, bellen kan ook wonderen doen als je iets niet weet of meer info nodig heb.

anita beoordeelde op 2019-07-29

snel en betrouwbaar