Antwerpsesteenweg 497
2500 Lier
KvK BE0403652731

Bob Vervloet beoordeelde op 2019-06-22

Prima site,duidelijk en overzichtelijk. Heb na de bestelling wel geen track&trace link ontvangen,had dus geen idee wanneer ze zouden langskomen,maar alles is netjes afgeleverd.

Nancy Malfroy beoordeelde op 2019-05-03

Zeer vriendelijk en professioneel telefonisch te woord gestaan.
Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

Paul Electeur beoordeelde op 2019-03-07

Zondag besteld en vrijdag geleverd zoals afgesproken.